r1 gestolen

kunnen ze tegenwoordig niet wat verzinnen met gps ofzo?
bedoel, je hebt tegenwoordig van die gps systemen zo groot als een telefoon
dan kan je zien waar je bent...

is het niet mogelijk om een gps apparaatje te maken dat je in je motor verstopt
met eigen accutje (voor als de spanning eraf wordt gehaald dat die het dan nog een tijdje blijft doen)
en dat je dan als bedrijf/instantie zijnde een dienst begint waarbij je via internet met eigen profiel (het zij gewoon een userid en passwd) kan bekijken waar jou gps zendertje is?

het is nu al mogelijk om een systeem te kopen waar mee je kan kijken waar je gps is geweest, (dus laptop erin en je ziet waneer waar de unit is geweest) maar nog niet waar die NU is :)

want als je motor gejat is en je weet waar die staat
hmm...
 
kunnen ze tegenwoordig niet wat verzinnen met gps ofzo?
bedoel, je hebt tegenwoordig van die gps systemen zo groot als een telefoon
dan kan je zien waar je bent...

is het niet mogelijk om een gps apparaatje te maken dat je in je motor verstopt
met eigen accutje (voor als de spanning eraf wordt gehaald dat die het dan nog een tijdje blijft doen)
en dat je dan als bedrijf/instantie zijnde een dienst begint waarbij je via internet met eigen profiel (het zij gewoon een userid en passwd) kan bekijken waar jou gps zendertje is?

het is nu al mogelijk om een systeem te kopen waar mee je kan kijken waar je gps is geweest, (dus laptop erin en je ziet waneer waar de unit is geweest) maar nog niet waar die NU is :)

want als je motor gejat is en je weet waar die staat
hmm...
Da\'s inderdaad leuk om te weten waar de boeven zitten.
Maar als mijn motor gejat wordt, wil ik hem NOOIT MEER terugzien.
Eventuele schade aan de buitenkant kun je zien maar ik weet niet wat die maloten ondertussen met een koud blok uitgevreten hebben. Nee, doe mij maar gewoon \'n nieuwe van de verzekering.
 
stel je hebt een motor helemaal omgebouwd

een speciaal zitje besteld uit amerika en gepolijste velgen ofzo

of uitlaatje met powercommander ed.
uren zitten spenderen aan het afstellen
en dan weer overnieuw moeten beginnen?

vind het eigenlijk wel wat om gewoon zo\'n bende te kunnen oprollen (geen pistolen paultjes acties ofzohoor, alhoewel)
omdat je gewoon kan zien waar die lui naartoe rijden.
of waar ze staan..
 
Tjongejonge, ik ga er binnenkort een aanschaffen.
Als ik dit zo lees wordt ik toch wel een beetje opgefokt!

Die klootzakken moeten gewoon met hun poten overal vanaf blijven.
En vooral van je geliefde motor.
Laat ik het niet zien. Want dan weet ik wel waar ik die avond moet doorbrengen.

Wat ik nu weet is in elk geval dat ik een uitstekende beveiliging moet organiseren.

Is het mogelijk om een gprs beveiliging op je motor te plaatsen. Het is er ook voor auto\'s. Dan zal dat toch ook wel op onze bike kunnen?!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/11406/fa3cf826ecfc8c6398e77baf54856ca8 (newR6.jpg)​
 
Tjongejonge, ik ga er binnenkort een aanschaffen.
Als ik dit zo lees wordt ik toch wel een beetje opgefokt!

Die klootzakken moeten gewoon met hun poten overal vanaf blijven.
En vooral van je geliefde motor.
Laat ik het niet zien. Want dan weet ik wel waar ik die avond moet doorbrengen.

Wat ik nu weet is in elk geval dat ik een uitstekende beveiliging moet organiseren.

Is het mogelijk om een gprs beveiliging op je motor te plaatsen. Het is er ook voor auto\'s. Dan zal dat toch ook wel op onze bike kunnen?!
 
stel je hebt een motor helemaal omgebouwd

een speciaal zitje besteld uit amerika en gepolijste velgen ofzo

of uitlaatje met powercommander ed.
uren zitten spenderen aan het afstellen
en dan weer overnieuw moeten beginnen?

vind het eigenlijk wel wat om gewoon zo\'n bende te kunnen oprollen (geen pistolen paultjes acties ofzohoor, alhoewel)
omdat je gewoon kan zien waar die lui naartoe rijden.
of waar ze staan..
Klopt, als je je motor helemaal zelf hebt opgebouwd en d\'r zit een hoop werk in dan is \'t een heel ander verhaal.
Wat \'t oprollen van die bende betreft is \'t natuurlijk geniaal, ik wilde alleen aangeven dat je soms beter je motor niet terug kunt krijgen.
 
Klopt, als je je motor helemaal zelf hebt opgebouwd en d\'r zit een hoop werk in dan is \'t een heel ander verhaal.
Wat \'t oprollen van die bende betreft is \'t natuurlijk geniaal, ik wilde alleen aangeven dat je soms beter je motor niet terug kunt krijgen.

ja inderdaad \"soms\" dan is het eigenlijk helemaal niet zo\'n ... hele erge ramp
dan overleef je het wel, zodra je je nieuwe model motor heb uitgekozen

btw.
about dat tracking device...
denk misschien is het een leuk idee voor als ik naar me nieuwe school gaat en ooit is project moet gaan doen dat ik dat dan gaat uitzoeken maar daar heb ik al lang de primeur niet meer op ! :(
http://www.bikebone.com/miva/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=BBSC&Product_Code=CYCLETRAK&Category_Code=RECOV (kijk hier maar, precies zoals ik zei gps en internet!)
 
Op vrijdag 17 januari 2003 14:16 schreef bygones het volgende:
moooooop! :)

tering, die wijfies zijn klein

van de week stond ik ff naast een r1 maar zoals hun er nu op zitten lukt mij dat niet

als ik zegmaar rechtopsta hoeven zij zich niet te bukken om mij te :X ...

beetje offtopic

maar je wordt er echt niet goed van hoe makkelijk mensen het tegenwoordig ook gewoon doen, brommers motoren en auto\'s jatten

en je voelt je gewoon machteloos...
 
Ongelofelijk k.t :( , er kan niet hard genoeg worden ogetreden tegen dit soort praktijken.
Een minimum straf voor diefstal zou niet verkeerd zijn.
En dan te bedenken dat mijn SP-1 6 maanden voor de deur heeft gestaan onder een hoes omdat de garage niet klaar was.
Het lijkt werkelijk of je motor nergens meer veilig staat of je moet er op zitten.
Helaas zijn er nog genoeg mensen die voordelig aan onderdelen willen komen zodat misdaad loont.
Mijn nieuwe motor wordt met ingeschakeld alarm en verankert aan het beton in een garage gestald. De honkbalknuppel staat al klaar.
 
Als ik aan de hand van je kenteken je adres wil achterhalen is dat niet zo\'n probleem uiteraard ( 30 seconden klikken en ik weet het ). Ik denk echter als de boef je ziet en je kenteken leest, dat ie je gewoon volgt en hem \'s avonds komt lenen. Dat gaat helaas stukken makkelijker .............. ik kan het weten. Nee niet dat ik dat doe maar het al tweemaal heb meegemaakt. Als ze namelijk weten dat er iets te halen is weten ze dat er over een paar weken wel weer een andere staat. Sorry ik wil j niet de moed in de schoenen laten zinken maar ............... ik zei het al..........ik maakte het helaas mee. Nu rij ik de motor dwars door mijn huis de achtertuin in. Ze moeten dus eerst inbreken en ........... da\'s (nog ) :} niet gebeurd.

O ja hij was voorzien van alarm ,twee sloten ( aard en nagelvast verbonden )en datatagg en dat helpt enorm! :?
 
Als je motor nu voor catalogus waarde 11000 euro geboekt staat in je all risk verzekering en je motor is een jaar oud, wat krijg je dan normaal gesproken terug. Natuurlijk op slot en binnen enz.

Ik hoop dat dat meer is dan je er zelf voor betaald hebt, anders is het nog zuurder ;(
 
Bah!!! ik had het toevallig net nog met de buurvrouw over diefstal en een alarm etc. Ik was al gruwelijk pissed toen m`n fiets werd gejat, laat staan m`n motor...

Suk6 met het zoeken naar een nieuwe! ( Als de verzekering gedokt heeft ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan