R1 gestolen

Burp

MF'er
21 jul 2002
104
0
Den Haag
In de nacht van 2 op 3 oktober is mijn motor gestolen uit mijn garage :( . Het gaat om een blauwe R1 uit 1999 met originele uitlaat; kenteken MZ-66-HY. Bijzondere kenmerken: goudkleurige velgen, blauw onderspatbord met kleine richtingaanwijzers, zwart ruitje en stalen remleidingen. Ook zit er een klein krasje van plm. 4 cm lengte bovenop het bodywork net achter de buddy.
Onnodig te zeggen dat ik nogal teleurgesteld ben. Mocht je toevallig deze fiets tegenkomen dan AUB mailen naar redskin11@hotmail.com Bij voorbaat dank.
 
echt klote man!!

Ik wens degene die hem gestolen hebben alle enge ziektes toe die er bestaan!!
 
;( klote man, ik hoop dat je goed verzekerd ben. Hier word je toch niet goed van weer een gestolen en ook nog uit je garage :(

ze moeten eens met een hun vingers er vanaf bijven!
 
K :( T man

Zag dat je uit de regio komt.
Zouden het de zelfde zijn als die mijn FZR hebben meegenomen?

Knokploeg ahoy! :(
 
dat meen je niet :( :( :(

Hier word je toch echt heel erg agressief van |(
Ik zal je zeggen, sinds ik een motor heb slaap ik met een honkbalknuppel naast m'n bed
 
Ai, sterkte ermee.

heb je geen foto van je motor? Lijkt me handig, mischien dat iemand hem gezien heeft...
 
Balen man.....
Maar uit je garage (hopelijk met sporen van braak) want dan mocht je niet goed verzekerd zijn dan valt het geloof ik onder je inboedelverzekering.

Groetjes
Bas
 
Godverse.. :X :X :X

Fuckin klote gozer. :(

Goed verzekerd?

Dat je baalt dat je niet kan rijden snap ik... maar om nou meteen een ander motor uit iemands garage te halen ;)


GVD EIKELS!!! Allemaal de electrische stoel!!!!!!!! Suc6 met dit verlies. En als ik hem zie rijden kan die klootzak het asfalt kussen :( :(
 
Balen man.....
Maar uit je garage (hopelijk met sporen van braak) want dan mocht je niet goed verzekerd zijn dan valt het geloof ik onder je inboedelverzekering.

Groetjes
Bas

Motorrijtuigen vallen nooit onder je inboedel, behalve brommers en ik hoop niet datje hem wilt beledigen :?
 
Gvd dat lijkt me 1 van de ergste zaken die je als fanatiek motorrijder kan overkomen .... s'ochtends in je garage tot de ontdekking komen dat ze je troetel kindje hebben gestolen!
En euhhh het begint er stilletjes aan op te lijken dat motors stelen dagelijkse kost is, ik moet dit soort berichten veel vaker lezen dan me lief is hier op het forum.

Sterkte Bro.
 
Bedankt voor alle reakties; ben er inderdaad goed ziek van ;( Ze moeten $&@%$*# van je spullen afblijven :( ! Ter info: hij stond goed op slot in de garage (in het huis) en was op 19 september voor het laatst buiten geweest. Met andere woorden: de heren wisten precies waar ze moesten zijn. Goeie les: kijk eens wie er achter je rijdt de laatste paar km naar je huis. Andere goeie les: ook in je eigen garage een grondanker gebruiken. Gelukkig is ie verzekerd en heb ik een hele stapel foto's (les van 4 jaar geleden).

Greetz

Elmar
 
Onbegrijpelijk, wie steelt er nu een R1, terwijl er zoveel mooie motoren zijn :+
 
Op vrijdag 03 oktober 2003 22:08 schreef Burp het volgende:
Bedankt voor alle reakties; ben er inderdaad goed ziek van ;( Ze moeten $&@%$*# van je spullen afblijven :( ! Ter info: hij stond goed op slot in de garage (in het huis) en was op 19 september voor het laatst buiten geweest. Met andere woorden: de heren wisten precies waar ze moesten zijn. Goeie les: kijk eens wie er achter je rijdt de laatste paar km naar je huis. Andere goeie les: ook in je eigen garage een grondanker gebruiken. Gelukkig is ie verzekerd en heb ik een hele stapel foto's (les van 4 jaar geleden).

Greetz

Elmar

Als ze bij je huis nog achter je zitten even nog een rondje om af te schudden :+

On-Topic:Denk je dat je het goed voor elkaar hebt (afgesloten garage), nemen die vuile honden hem toch mee. Van mij krijgen ze de
full
, en nog veel meer :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan