R1 GPstyle demper '02 '03

wodcameel

MF'er
25 mei 2009
159
0
BeschrijvingNieuwe Gp style demper voor een R1 '02 '03 en misschien ook andere.
Er komt een mooi geluid uit en hij ziet er helemaal strak uit.
De motor word weer helemaal standaard dus moet de uitlaat weer weg.
hij staat om mp voor 150€ vraagprijs. Das toch niet super veel voor een uitlaat van nogo geen maand oud.

NWyK1AGuQP9LStrG7WNmkA==.jpg
ywXSVPrG4LoJUQdGfy0J9g==.jpg
 
zit er enige vorm van demping in?
Van welk materiaal is de demper gemaakt?
en idd diameter naar de linkpijp toe.
 
Laatst bewerkt:
BeschrijvingNieuwe Gp style demper voor een R1 '02 '03 en misschien ook andere.
Er komt een mooi geluid uit en hij ziet er helemaal strak uit.
De motor word weer helemaal standaard dus moet de uitlaat weer weg.
hij staat om mp voor 150€ vraagprijs. Das toch niet super veel voor een uitlaat van nogo geen maand oud.

[afbeelding][afbeelding]

Ziet er allemaal erg goed uit, lijkt wel een 2008 R6 kont op de foto :?

Hoe is het geluid? is het 1 holle pijp met een hoop herrie of dempt hij ook nog een beetje zodat er nog normaal mee op de openbare weg te rijden is.
 
Ik ben wel geintreseerd in de uitlaat, is dit incl de linkpijp? je kan mij mailen op dmansour@live.nl
 
Het is incl de linkpijp die je direct aansluit op de orginele aansluiting onder je blok.(weet ff niet meer hoe je het noemt)

Er zit cker demping in maar klinkt niet te zacht. Je kan er zeker normaal mee op de weg rijden.

hij is van rvs
 
ik heb hem zo gekocht met een beetje schade. Daarna de pijp gekocht maar wil hem toch eerst weer helemaal orgineel maken. Vandaar datde pijp ook weggaat. Ik ga verhuizen ook en wil niet al die rommel weer mee hoeven slepen
 
ik heb hem zo gekocht met een beetje schade. Daarna de pijp gekocht maar wil hem toch eerst weer helemaal orgineel maken. Vandaar datde pijp ook weggaat. Ik ga verhuizen ook en wil niet al die rommel weer mee hoeven slepen
mooie fiets , met een mooie pijp :}
 
Laatst bewerkt:
up maar weer. Ik heb een aantal biedingen gehad. Ik zou hem graag voor het weekend kwijt zijn.
 
las op het R1 forum dat je um standaard wou maken

heb een zo goed als nieuwe standaard demper liggen

misschien kunnen we iets regelen laat maar horen of je intresse hebt

gr.wimmus
 
Dank je wimmus maar ik heb al een standaard demper. Maar als je hem zo wilt kopen mag natuurlijk ook. :)
 
Hij Is 150 euro he zo ja dan is ie verkocht zit nu op me mobiel dus bij oké geef maar ff belletje gr wimmus
 
Laatst bewerkt:
Als er meer mensen zijn diehem willen hebben kan ik er nog wel aan komen hoor. Ik moet dan alleen even naar de prijs kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan