R1 kopen

6 mei 2005
31
0
Alsmer
Hallo,

Misschien een rare vraag, maar ik ben aan het rondkijken voor een R1, toen kwam ik dit tegen:

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/49521351.html?return=eJwtzNEKwjAMBdB%2FGWyP7WLBSUaR%2BSdFBy2ta2gDTsV%2FN0Wf7oGbXIeA74DjXBGMwa6urlz97JkJtY6Z1k3dXYlMyTmuakv6d6LI03lPFoZbtZx7s0BvLokFr0CNu7Dl85%2FSL8fp1HgQTjAK40NY2mum0EYGstDNny932C14&df=1&fta=

Een R1 uit 2000 voor maar 3500 euro. Dat is niet echt duur ofzo.

Alleen kan iemand mij vertellen of je hiermee ooit op de weg kan, of is het besluit van RDW onomkeerbaar?

:]
 
Je kan het zelf natuulijk altijd proberen ;) Helaas registreren ze alles wat probeert de keuring door te komen :W

Ikzelf zou m kopen, je weet maar nooit wat je zelf kan bereiken met je eerlijke gezicht :)
 
Ikzelf zou de gok niet wagen, heb al eens iets tweedehands gekocht dat later gestolen bleek te zijn en daar heb ik van geleerd. Niet dat ik je bang wil maken, er kan ook helemaal niks aan de hand zijn.
Anders is het een leuke circuit fiets.
 
Vind het wel een erg vaag verhaal. Volgens mij is die r1 in onderdelen veel meer waard als de verkoopprijs :N
 
frame is er zowiezo uit geweest, want orgineel is het niet zwart....

zou er niet op vertrouwen, of alleen gebruiken op het circuit.
 
frame is er zowiezo uit geweest, want orgineel is het niet zwart....

zou er niet op vertrouwen, of alleen gebruiken op het circuit.
Dus dat zou kunnen betekenen dat het frame bewerkt is of de motor deels uit gejatte onderdelen bestaat?
 
Wat zegt je intuitie. Luister daar maar naar.





Ik zou zeggen leuk bedrag voor een motor, maar voor mij is het niet betrouwbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan