R1 Marlboro Replica

Púúúhh, ik vin mooi.

Enkel de uitlaat niet, en vind de achterkant erg kaal, maar dat laatste zal zo horen :?
 
Mooie bike :} :} :} Ik zit zelf te denken om mijn blauwe R6 om te toveren tot een "GAULOISES" replica van Rossi :9~
 
What the fuck? Serieus? Ik ga maar eens een emailtje sturen richting meneer Telefonica O-)

(Afbeelding)

Wil je mij die email eens sturen die je aan hun gericht hebt? Ik ben wel benieuwd (vond het zelf bijdehand om een vergoeding te vragen, want je kiest er zelf voor om 'em zo te bestickeren).

Oe, misschien kan ik er een leven lang gratis olie uit slepen :P :+
gaaf man!!..wat is die mooi zeg!! :} :} :} :}
 
Mooi hoor! Heb destijds ook een Marlboro replica gemaakt van een ouwe TZR.

DSC00175.JPG


Die van jou is vast sneller ;)
 
Wat is dat nou weer voor domme opmerking? Het zijn overigens niet de originele knippers van een Ka, maar je moet ze bij (bijvoorbeeld) Automat bestellen van zo'n tuningbedrijf. De Ford dealer levert ze niet eens in wit.

als ze van een ford Ka zijn dan zou ik ze al niet nemen, dan zou ik verder zoeken, ford Ka vind ik echt om te :r , je zult mij dus ook nooit in een ford Ka zien rijden, of meerijden, ook al zou ik dan 20 kilometer moeten lopen, dan loop ik die nog met een glimlach op mijn gezicht, alles beter dan een ford Ka, dus helemaal geen domme opmerking, en het heeft verder niks met je motor te maken want die vind ik wel om te :9~
 
als ze van een ford Ka zijn dan zou ik ze al niet nemen, dan zou ik verder zoeken, ford Ka vind ik echt om te :r , je zult mij dus ook nooit in een ford Ka zien rijden, of meerijden, ook al zou ik dan 20 kilometer moeten lopen, dan loop ik die nog met een glimlach op mijn gezicht, alles beter dan een ford Ka, dus helemaal geen domme opmerking, en het heeft verder niks met je motor te maken want die vind ik wel om te :9~

Wat maakt het nou in vredesnaam uit dat de knipperlichten toevallig ook op een Ford Ka passen ? :?

[me]p0ske is ook een zwarte crosser :} [/me]
 
als ze van een ford Ka zijn dan zou ik ze al niet nemen, dan zou ik verder zoeken, ford Ka vind ik echt om te :r , je zult mij dus ook nooit in een ford Ka zien rijden, of meerijden, ook al zou ik dan 20 kilometer moeten lopen, dan loop ik die nog met een glimlach op mijn gezicht, alles beter dan een ford Ka, dus helemaal geen domme opmerking, en het heeft verder niks met je motor te maken want die vind ik wel om te :9~

Ok, Kunnen ook van een Ford Fiesta zijn.

Beter zo ? ? ? ? :+
 
En weer goed bezig die mike :} :}



[me]bladezzz blijft 't toch jammer vinden dat 't geen blade is :P [/me]

Hey Bladezzz,

Ik heb er niet al teveel Yamaha op geplakt.

Maar tis lullig om te zeggen hoor, maar dit rijdt ook SUPER hoor. :]

Vandaag trouwens naar de keuring geweest en alles was toppie in orde.
Heb de motor alweer omgetovert zoals ik `m wil hebben. (knippers enzo).

Als het goed is heb ik voor het weekend mijn kentekenbewijs (volgens de heren van de douane). Zal mij benieuwen.
 
Heey mooie R1 :} . Maar ff een vraagje hoe kom je aan die marlboro stickers die je onder andere op je tank hebt? ik ben daar namelijk al heel lang naar op zoek :? . alvast bedankt :)
 

Bedankt allemaal voor de overwegend positieve reacties.
Al moeten we ook respect hebben voor de mensen die zich ook
durven uitspreken dat zij het niet of minder mooi vinden.
Tis tenslotte een vrij land.

Maar vandaag m`n kentekenbewijs ontvangen van het RDW. (na 1 dag al).
Morgen het plaatje monteren en lekker legaal een stukkie rubber aan het wegdek geven.
Ben blij dat het met het weer voor aankomende dagen mij eens een keer gegund is.
Morgen zal ik ff een aantal totaalplaatjes uppen met het eindresultaat.
(ok jongens, op de demper en de spiegels na dan :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik de kleurencombinatie erg mooi vind met dat rood en dat wit.
Mijn complimenten.

Alleen zou ik persoonlijk nooit gratis reclame gaan maken voor die vieze staafjes waar je nog kanker van kan krijgen ook. :X
 
Ik moet zeggen dat ik de kleurencombinatie erg mooi vind met dat rood en dat wit.
Mijn complimenten.

Alleen zou ik persoonlijk nooit gratis reclame gaan maken voor die vieze staafjes waar je nog kanker van kan krijgen ook. :X

Bedankt voor het compliment.

Maar zoals je hebt kunnen lezen worden mij de spuitkosten en stickerset vergoed door Philip Morris, dus helemaal gratis is het niet.

Maar bovenal is de reden geweest omdat ik de hele combinatie gewoon mooi vind.
 
Hee FastMike, hoe gaat het me je fietsje ?

Nog wat plaatjes van hoe de fiets er nu uitziet ??

Kunnen we hem trouwens Zondag bewonderen in Veenendaal ??
 
Jo Paul,

ik zal morgen nog ff een paar piccies maken welke het totaalbeeld geven.

Wat betreft zondag moet ik ff kijken of de baas d`r agenda ook nog leeg is.
Ik geef je mijn telefoonnummer ff over de mail, is misschien leuk om anders samen te rijden.

Mzzl Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan