R1 met seatpipes

Ook de R6 heeft nog geen injectie. :)
Dat is mij bekend... Hoorde van een zgn yamaha-gek op het werk dat de R6 nu ook eindelijk injectie zou krijgen... Blijkt dus een gewone gek te zijn... :+

Maakt ook niet uit, carbs zijn ook wel lief... Doe het zelf ook nog met carbjes & geen grote klachten (alleen waren ze wat vuil \ '( )
 
ik denk dat Safe heeeel blij is.
het is n.l. altijd moeilijk om een niet standaard motor te verkopen.
Dus....altijd afdingen.
Ik heb er zelf eens ter info voor gekeken,maar van Bos-uitlaten vroegen ze 4,5 mille!!!
Achteraf vond ik het toch niet mooi en onpraktisch.
Je hebt nagenoeg geen vermogenwinst of minder,en er kan nooit iemand achterop.
Gefeliciteerd!!!Blij dat je blij bent,maar persoonlijk......nee,ik vind de achterkant er niet mooier op.
Vergeet niet dat je nooit meer terug kunt en op circuits niet toegelaten wordt.
Maatje van mij met een zx-9r met seatpipes heeft ook dat probleem,telkens zwarte vlag. :(
Maar nogmaal,proficiat.En hier vindt iedereen het wel mooi,dus...... :]
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat Safe heeeel blij is.
het is n.l. altijd moeilijk om een niet standaard motor te verkopen.
Dus....altijd afdingen.
Ik heb er zelf eens ter info voor gekeken,maar van Bos-uitlaten vroegen ze 4,5 mille!!!
Achteraf vond ik het toch niet mooi en onpraktisch.
Je hebt nagenoeg geen vermogenwinst of minder,en er kan nooit iemand achterop.
Gefeliciteerd!!!Blij dat je blij bent,maar persoonlijk......nee,ik vind de achterkant er niet mooier op.
Vergeet niet dat je nooit meer terug kunt en op circuits niet toegelaten wordt.
Maatje van mij met een zx-9r heeft ook dat probleem,telkens zwarte vlag. :(
Maar nogmaal,proficiat.En hier vindt iedereen het wel mooi,dus...... :]

kheb de originele pijp van m\'n vorige R1 nog, vraag me alleen af hoeveel werk het is om die Bos pijpen te verwijderen, ff uitzoeken.
En anders....moet iemand haar R6 maar opofferen *D
 
volgens mij is het praktisch gezien bijna een onbegonnen klus om er voor circuitgebruik \"eventjes\" een gewone pijp op te zetten.... :(
Maarja, dan maar de R6....vervelend hoor zo\'n vriendin.. :)
 
Hehehe, zoals van velen hoor is dat je op een R6 sneller bent op het circuit dan op een R1, dus in dat geval is het zeker geen ramp om niet op je R1 te mogen rijden op het circuit.

Vage regel trouwens, dat je alleen met standaard uitlaat het circuit op mag, juist daar zou je toch zeggen dat je best een racedemper mag hebben. :?
 
Hehehe, zoals van velen hoor is dat je op een R6 sneller bent op het circuit dan op een R1, dus in dat geval is het zeker geen ramp om niet op je R1 te mogen rijden op het circuit.

Vage regel trouwens, dat je alleen met standaard uitlaat het circuit op mag, juist daar zou je toch zeggen dat je best een racedemper mag hebben. :?
milieu-eisen, x aantal dagen per jaar dat ze \"teveel\" lawaai mogen maken op een circuit, en dat is natuurlijk niet tijdens een circuit-traininkie, dat bewaren ze voor de echte helden.
 
dit is tenminste een aparte R1....
die achterkant is inderdaad heel MOOI!!!

ongekend...

veel plezier ermee...
 
Achteraf vond ik het toch niet mooi en onpraktisch.
Je hebt nagenoeg geen vermogenwinst of minder,en er kan nooit iemand achterop.
Gefeliciteerd!!!Blij dat je blij bent,maar persoonlijk......nee,ik vind de achterkant er niet mooier op.
Vergeet niet dat je nooit meer terug kunt en op circuits niet toegelaten wordt.
Maatje van mij met een zx-9r met seatpipes heeft ook dat probleem,telkens zwarte vlag. :(

Gelukkig ik sta niet alleen... Kben er ook niet kapot van. Sorry R1no. Trouwens het kleurtje is wel :9~
 
Hij is wel geinig...apart issie zeker...maar ook heel onpraktisch...nooit meer iemand achterop...vermogensVERLIES bij 9 van de 10 seatpipes...zou ik ff navrage als ik jou was...en je betaalt voor een 2ehandse fiets meer als voor een nieuwe:S

En ik zit nog steeds zonder fiets...
 
Gelukkig ik sta niet alleen... Kben er ook niet kapot van. Sorry R1no. Trouwens het kleurtje is wel :9~

Geeft niks hoor, ieder zijn eigen smaak :}
Als iedereen dit mooi zou vinden zouden er veels teveel van dit soort fietsen rondrijden.
 
Prachtige bike hoor,maar persoonlijk is dit niet iets voor mij.

Ben toch wel benieuwd wat hij gekost heeft......toe nou........27500??????????
 
Ik vind hem heerlijk. Eindelijk eens een R1 waar flink aan geknutseld is. Okay een uitlaatje, een schermpje en wat stickers doen wel allemaal, maar een hele nieuwe achterkant :}

Jammer dat er niemand achterop kan, maar hoe vaak gebeurd dat nu eigenlijk.
 
Hij is wel geinig...apart issie zeker...maar ook heel onpraktisch...nooit meer iemand achterop...vermogensVERLIES bij 9 van de 10 seatpipes...zou ik ff navrage als ik jou was...en je betaalt voor een 2ehandse fiets meer als voor een nieuwe:S

En ik zit nog steeds zonder fiets...

Op mijn vorige R1 kon ik ook al niemand achterop nemen (geen stepies meer ivm hoge uitlaat) en ik zou ook niet weten wie ik achterop zou moeten nemen, anders zou R6yes wel R1achterop heten ofzo :+
Over het plaatsen van de originele demper voor op circuits :
misc.php

Als ik het zo bekijk kan ik de pijpjes tussen de dempers en het blok verwijderen en dan de originele demper plaatsen, als dat zo is dan is R6yes ook blij :P

De nieuwe R1 gaat volgend jaar rond de 33.000 kosten en dat heb ik er toch niet voor over \ '(

Maareh, ik merk dat ik de mijn keuze zit te verdedigen en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ben er blij mee en dasutenigedahtelt *D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem heerlijk. Eindelijk eens een R1 waar flink aan geknutseld is. Okay een uitlaatje, een schermpje en wat stickers doen wel allemaal, maar een hele nieuwe achterkant :}

Jammer dat er niemand achterop kan, maar hoe vaak gebeurd dat nu eigenlijk.

Ik vind hem heerlijk. Eindelijk eens een R1 waar flink aan geknutseld is. Okay een uitlaatje, een schermpje en wat stickers doen wel allemaal, maar een hele nieuwe achterkant :}

Jammer dat er niemand achterop kan, maar hoe vaak gebeurd dat nu eigenlijk.

nou weten we \'t wel BOOM BOOM....je vind em mooi, ok!! :+
 
sorry, sorry, ik ik deed deed het het perongeluk perongeluk en en ik ik zal zal het het nooit nooit meer meer doen doen..

Wat ik nog wel wilde vragen: wat kost zo\'n setje eigenlijk en kun je het gewoon ergens bestellen en het erop laten zetten? En wat heeft dit schitterende vervoersmiddel nu eigenlijk gekocht? (of word hierover geen informatie verstrekt)
 
Seatpipes op zich vind ik niet verkeerd, maar ik vind dat witte ding ( op de foto.) zo ongelooflijk lelijk. Waarom kunnen ze niet iets maken net zoals op een Duc. Een Duc 916/996 heeft zulke mooie seatpipes en een prachtig kontje. DAT zou ik nou ook wel op mijn R1tje willen. ( net zoals die single side achterbrug :9~ )

misc.php


Trouwens R1no, je hoeft je van mij niet te verdedigen, als jij hem mooi vind is het toch goed ?!?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan