R1 met seatpipes

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
Ik was zaterdag midden bij Safe in Veenedaal.
R1No zou die dag daar een nieuwe motor-fiets aanschaffen :) Helaas zijn we R1No niet tegengekomen.

Dus wij naar de verkopers toe om te vragen of er nog een R1 verkocht was die dag. Wij kregen als antwoord dat er een R1 verkocht was \'s morgens aan iemand die net zijn R1 totallos gereden had. Dus wij, \"aaha, das R1No\" vertelde hij er gelijk achteraan dat het een R1 was met seatpipes. Dus R1No als jij die bike hebt gekocht: :}
 
Wow, zou mooi zijn, dan heeft hij ook wel 1 van de mooiste fietsen van dit forum!! :}
 
Nou dit is hem dan, was ff wennen met schakelen, 1 omhoog rest naar beneden :9~

R1_rear.jpg


R1_ass.jpg


R1_steer.jpg


R1_breakset.jpg


R1_raceshift.jpg


R1_rearleft.jpg


ER komt trouwens nog een Carbon Hugger op en dan istie wel af denk ik.
 
Laatst bewerkt:
tering, nou moet ik van de winter toch echt HARD aan het sluitelen!! Dit is een van de mooiste R1\'s die ik ooit heb gezien, dat kontje!! WAUW!!
 
Wow, :} :} :} aan de persoon die dit heeft ontworpen/gemaakt. 8-)

edit: wat is een carbon hugger?
 
Laatst bewerkt:
Aha, heeft die eigenaar dit zelf ontworpen en gemaakt of laten doen?

Trouwens, je signature klopt niet meer. :P
 
Zeer mooie motor, en gelukkig ben je van de blauwe kleur afgestapt ;)

Hee, maar waarom net andersom schakelen?
 
Blijft de vraag, waarom schakelen ze in de racerij dan anders dan wij, wat zijn de voor en nadelen?
 
Zie je die pinkers eigenlijk wel? Kontje lijkt me boven die richtingaanwijzers uit te komen.. Of valt dat wel mee als je\'r opzit?
Verder écht mooie fiets trouwens hoor. Wel lekker duur ook vrees\'k zo :)
 
Zie je die pinkers eigenlijk wel? Kontje lijkt me boven die richtingaanwijzers uit te komen.. Of valt dat wel mee als je\'r opzit?
Verder écht mooie fiets trouwens hoor. Wel lekker duur ook vrees\'k zo :)

900,= bij leggen op uitkering schade :P
 
Vette fiets man :9~
Ik ben helemaal niet zo wild van dat rood, maar deze is toch wel erg lekker....
En het mooie: Je hebt die seatpipes die je een tijdje terug op een andere foto zag lekker toch :P
Die Lucas schetsplaten & pedaaltje staan ook wat verder naar achteren, niet? En zo te zien verstelbaar.... Carbon Hugger zou ik zeker doen... staat goed en houdt een stuk makkelijker schoon...

Welk jaar is deze eigenlijk?
[zeikmodus]
Om toch nog wat te zeiken te hebben:
Nu lijken die spiegels wel wat lomp...
[/zeikmodus]

Bruut dingetje... Veel plezier ermee... :]

Raceschakelen is andersom om ook in de bocht over te kunnen schakelen, heb ik mij laten vertellen, btw...
 
1/2 jaar oud + 1km volgens de website...
Staat maar een rood/zwarte op de website...
Kenteken 19-4-2001...

Maar nogmaals: Leuk speeltje :9~
Is toch echt wel VEEL geld voor een 2ehands motor hoor.
Denk dat ik me hier in België nieuwe R1 aanschaf, deze in NL laat verzekeren en hem dan zo snel mogelijk de prak in rijden.
Tering, lucratief zaakje moet dat zijn! :)

NIEUWwaarde in Be: 12887.96 EUR. Nu snap\'k waarom je geen buitenlandse verzekering kan aangaan.
 
Laatst bewerkt:
Uit maart 2000
13.922 Km gelopen

Er schijnt iets met de Carbs. etc. gedaan te zijn, maar moet hem nog eens op een testbank zetten om het fijne ervan te achterhalen.

+
R1_front.jpg


Nog 5 nachtjes slapen en dan :]
 
2000-je heeft toch al injectie :?

Nog effe tot vrijdag wachten... Zal dus een lange week worden voor je, niet? Hoe klinkt het ding eigenlijk? Lekkere brute sound, braaf geluidje of \'als ik door de straat kom, trillen de kopjes uit de keukenkastjes\' sound?

Edit: staat er op die sticker niet 10-11, btw? da\'s pas zaterdag... \ '( Hopelijk aankomend weekend nog een beetje lekker weer, kan je hem meteen effe lekker loslaten :}
 
Laatst bewerkt:
2000-je heeft toch al injectie :?

Nog effe tot vrijdag wachten... Zal dus een lange week worden voor je, niet? Hoe klinkt het ding eigenlijk? Lekkere brute sound, braaf geluidje of \'als ik door de straat kom, trillen de kopjes uit de keukenkastjes\' sound?

Naar mijn weten is 2002 het eerst jaar dat er injectie op de R1 zit.
Hij klinkt...lekker, ik heb niet meer die knallen als ik het gas dicht draai zoals met die Laser pijp op m\'n oude R1, maar tis Bos en die staan erom bekend om wat dieper te klinken.

Ik ben een tevreden man :)
 
Blijft de vraag, waarom schakelen ze in de racerij dan anders dan wij, wat zijn de voor en nadelen?
je kan je het natuurlijk ook proberen voor te stellen he?
als je flink plat in de bocht gaat is het lastig om je voet onder de schakelpook te krijgen om verder op te schakelen...

waarom deze R1 dat had is me een raadsel, als je naar de schaamrand kijkt.. :P

maar verder ziet ie er erg netjes uit....
 
Terug
Bovenaan Onderaan