R1 met seatpipes

Mooi ding hoor. Ik ben altijd jaloers op de motoren die naar eigen smaak aangepast zijn. Ik wil het ook wel maar durf het tot nu toe niet...om economische redenen.

Proficiat...ik verheug me er al op om hem eens in het echt te bewonderen (op de ciruitdag ofzo)
 
De verwachting tot morgen middernacht
Opgesteld door het KNMI op donderdag 8 november 2001, om 13:42 uur.





Ook morgen buien; koeler.

Het weer:


Ook morgen overwegend bewolkt en enkele (winterse) buien,
sommige met onweer en (zware) windstoten. Minimumtemperatuur
omstreeks 3 graden, landinwaarts plaatselijk rond het
vriespunt. Middagtemperatuur ongeveer 7 graden.

De wind:


West tot zuidwest, ruimend noordwest tot noord, boven
land matig tot vrij krachtig, 4 tot 5, aan de kust en op het
IJsselmeer hard tot stormachtig, 7 tot 8, langs de westkust nog
enige tijd storm. Morgen minder wind.


:( |( :( |( :( |( SH*T
 
De herfst laat eindelijk van zich spreken en de winter staat ook alweer voor de deur.

Klote dus, want in januari/februari moet ik waarschijnlijk op de motor naar werk toe elke dag van amsterdam naar utrecht of den haag. Heb er nu eigenlijk niet meer zoveel zin in.
 
mooi weer denk ik om morgen maar eens me motor te gaan wassen... ;)

moet echt gebeuren want ik heb deze week weer 1000km gereden...en daar ziet je moter er weer niet mooier van uit...

in 2 maanden 6000km gereden...t schiet weer lekker op...pffff..
 
Morgen zou toch niet zo bar slecht worden? Beetje koud, maar wel redelijk drooog, toch?
Of moet je leertje nog drogen? :P

Anyways, neem het er lekker van... Ga nog effe lekker rijden, nu het nog kan, voor de winter echt toeslaat...
 
Zo vind ik seatpipes wel erg gaaf :9~

R!%20special%20blauw.jpg
 
ja zeg dat is pech hebben ;(
ik heb mijn eerste en zesde versnelling naar de motorhemel geholpen :(
tja \'t lag aan mijn eigen :+
ik hoop dat je snel weer mobiel bent :]
 
hoe krijg je dat voor elkaar????

1 en 6 weg?

nu als je een R1 blok open liggen hebt zul je zien dat de tandwielen in de 1,6,5,4,3,2 volgorde
liggen nu hoe dat precies in zijn werk gaat ik denk omdat de eerste versnelling omlaag ligt en de rest naar boven. ;)
en bij mij was het met het schakelen gebeurd waarbij het voorwiel in de lucht hing 8-)
en als je dat een paar keer herhaald dan krijg je dat hij uit z\'n tweede versnelling springt.
ik snap het ook niet helemaal maar ik heb het meegemaakt en ik heb het blok open gezien .
o ja er waren nog 2 schakelvorken stuk ook. :?
 
Newbie hier! (1st post *D )

Dat had ik een keer op tv gezien, het opschakelen in de racerij is makkelijker en sneller. Immers een klik naar beneden is makkelijker dan naar boven.

Tijdens terugschakelen (snelheid van de motor wordt minder) heb je meer tijd om te schakelen, dus schakel je omhoog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan