Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft niet! Maar ga gewoon lekker proefritjes maken en kijk wat jij lekker vindt zitten, sturen, rijden etc. Ik vind de R1 qua zithouding helemaal niks maar smaken verschillen!topsnelheid daargelaten maar wat sturen en fun betreft doet een Fazer 1000 dan onder voor een R1?
oh en ik heb nog geen r1 gezien die mij er van 0 tot 100 uittrekt
Handelbaarheid is stukken beter met de zithouding en het brede stuur. Comfort is prima, plus: je hebt iets originelers dan een R1
Gewoon een dealer opzoeken die beiden heeft en eerst de R1 proberen, dan de Fazer....
Ik heb hetzelfde gedaan alleen met GSX-R 750 en Fazer. Ongelooflijk, ik reed de straat uit en wist het gelijk al: Fazer.
Plus, op de dijk ben je met de Fazer in het voordeel, in de bergen al helemaal.
Achterveer goed instellen, voorvork ook inclusief andere veertjes. En dan komen de steuntjes niet super snel meer aan de grond.
Hmmz... je kriebelt me.. Die uitdaging wil ik wel eens aan!
Hoeveel vermogen heeft de jouwe nu aan het achterwiel ?Ik rij zelf nog met de standaard veren rond, en dat kan idd beter. Alles staat nu po max ingesteld, en kan dus prima knee downen zonder aan de grond te komen met andere zaken. Maar een setjes hyperpro zal zeker een verbetering zijn. Een vervangingsdemper die iets hoger gemonteerd zit is ook erg prettig, en wat een absolute must is: Ivans Jetkit carburateur modificatie. Andere naalden en de vacuüm poorten onderling verbinden. Dit maakt van de 1000 echt een monster, het vermogen word verhoogt, knalt er veeeeeel beter uit en zorgt ervoor dat het blok mooier draaid. Echt een aanrader!
zie;
http/www.yamahafz1oa.com/ivansjetkitreview.shtml
Ik heb de mijne afgelopen zaterdag op band gehad.ik heb 153 pk op de krukas, het benzine verbruik neemt idd toe, maar bij snelweg kilometers heb je daar geen last van, enkel als je er mee gaat knallen, en dat doet hij dan ook uitermate bruut . Het verbruik schommelt tussen 1:13 - 1:19 net hoe je rijd dus. Ik heb er nog niet zelf mee op de bank gestaan, de kit was reeds gemonteerd toen ik hem kocht. Buiten de vermogenswinst in combinatie met een goede uitlaat, is de opbouw in een kaasrechte lijn, en dat is op zijn minst gezegt erg prettig!
Is niet een klusje wat je zonder het juiste gereedsschap ff tussen de middag doet . Ik heb van meerdere mensen begrepen dat als je het laat doen het vrij snel gepiept is, bij je lokale sleutelaar dan