R1 poser motor???

Hmmm, heb andere verhalen gehoord :)

Yep, idd,ik rijdt als een watje, máár ik rijdt wél door in de winter, alleen als er sneeuw ligt niet!
Enne beetje pekel is gunstig, wordt ie lichter van na een wasbeurt ....

..... dit is dus géén reactie van Max! , *ikel heeft zijn login aanlaten staan op MIJN Pctje,...
Mar1tin dus


Dus! :P
 
Laatst bewerkt:
Yep, idd,ik rijdt als een watje, máár ik rijdt wél door in de winter, alleen als er sneeuw ligt niet!
Enne beetje pekel is gunstig, wordt ie lichter van na een wasbeurt ....

..... dit is dus géén reactie van Max! , *ikel heeft zijn login aanlaten staan op MIJN Pctje,...
Mar1tin dus


Dus! :P
nou ja zolang die z'n beschermende kleding maar aanheeft, dan issie goed bezig. :)
 
Laatst bewerkt:
Yep, idd,ik rijdt als een watje, máár ik rijdt wél door in de winter, alleen als er sneeuw ligt niet!
Enne beetje pekel is gunstig, wordt ie lichter van na een wasbeurt ....

..... dit is dus géén reactie van Max! , *ikel heeft zijn login aanlaten staan op MIJN Pctje,...
Mar1tin dus


Dus! :P

Dus jij rijdt als een watje :? :? :? :?
Moet ik toch echt m'n definitie van 'watje' effe serieus herzien. :)
 
Ik vind het maar gevaarlijk hard rijden met een b.v R1,ik heb ook een R1 puur voor de heb en vooral om op de scheveningse pier te blitsen..... *D .tegenover al die leuke meisjes :]

Er zijn er maar weinig die hard rijden op een echte sportfiets...maar het gaat toch om genot...maar in de winter rijd ik trouwens wel hoor.(hoor ik er toch een beetje bij)

Bij deze wil ik graag van degene die deze topic heeft geopend rijles krijgen hoe je met een R1 moet/kan rijden.....ik wacht zijn uitnodiging af.
Ik wil toch ook wel eens leren om hard een bocht om te gaan mijn,knie aan de grond wheellytje maken en mijn hele band gebruiken,oja en vooral laat remmen...dat lijk mij gaafffffffffffff.

Alvast bedankt
 
(uitsluitend toerritjes rijden en dan een R1 rijden :j ) Doe dan jezelf een plezier en koop een toermotor.

Het ding is gemaakt om te racen:
DUS DOE DAT DAN OOK!!!!!!
Dus iemand die een r1 koopt moet maar gelijk alles uit die machine halen?
Dus straks maken ze een motor die 400km/uur kan en huppa.
Als iemand gelukkig is met een R1 die net begint dan moet die dat lekker doen.
(p.s. als het verstandig is een 2e)
Ik rijd ook sinds kort maar haal nog bij lange na niet alles uit mijn motor.
En dan praat ik nog maar over een Honda Cbr 600.
(p.s. hoef nu geen reply over mijn CBR ;)
 
Op zaterdag 25 mei 2002 22:39 schreef Ruben het volgende:Dus iemand die een r1 koopt moet maar gelijk alles uit die machine halen?

Ik bedoel niet dat iedereen maar meteen alles uit z'n motor moet kunnen halen, maar dat elke motortype z'n eigen gebruiksdoel heeft.

Mijn R1 kan nog steeds meer dan ik zelf, maar 'k ga er het circuit mee op puur voor de lol, niet om prijzen te winnen. Ik zou waarschijnlijk op een circuit (op de weg ook trouwens) een stuk minder lol hebben op een zescylinder Goldwing of chopper.

Wat ik wilde zeggen is dat iemand die op een R1 een beetje rondtoert, waarschijnlijk meer plezier beleeft op een wat minder extreem sportieve motor zoals bv een VFR. (dit geldt ook andersom)

Duidelijker zo? ;)
 
Op zaterdag 25 mei 2002 22:37 schreef R1beest het volgende:
Ik vind het maar gevaarlijk hard rijden met een b.v R1,ik heb ook een R1 puur voor de heb en vooral om op de scheveningse pier te blitsen..... *D .tegenover al die leuke meisjes :]

Er zijn er maar weinig die hard rijden op een echte sportfiets...maar het gaat toch om genot...maar in de winter rijd ik trouwens wel hoor.(hoor ik er toch een beetje bij)

Bij deze wil ik graag van degene die deze topic heeft geopend rijles krijgen hoe je met een R1 moet/kan rijden.....ik wacht zijn uitnodiging af.
Ik wil toch ook wel eens leren om hard een bocht om te gaan mijn,knie aan de grond wheellytje maken en mijn hele band gebruiken,oja en vooral laat remmen...dat lijk mij gaafffffffffffff.

Alvast bedankt

Of remmend een grindbak in?????/ Lijkt je dat wat?
;)
 
Als het mooi weer is rijden er meer mensen met
een t-shirt op een motor en niet alleen op een R1.
En de meeste van hen kunnen niet rijden.
Maar dat vind ik.
 
Bij deze wil ik graag van degene die deze topic heeft geopend rijles krijgen hoe je met een R1 moet/kan rijden.....ik wacht zijn uitnodiging af.
Ik wil toch ook wel eens leren om hard een bocht om te gaan mijn,knie aan de grond wheellytje maken en mijn hele band gebruiken,oja en vooral laat remmen...dat lijk mij gaafffffffffffff.

Alvast bedankt

laat remmen ??? niet remmen das pas stoer :j
 
Complete onzin wat je nu schrijft mijn inziens.
Je ziet in de zomer inderdaad veel mooi weer rijders.
Laten we wel zijn.
Als het koud is en het regent of het waait flink hard zie je uberhaubt weinig motoren rijden.
En degene die wel rijden doen dat vaak omdat ze geen andere keuze hebben.
Ga nu niet een type motor vergelijken met een type rijder.
Als je zo al gaat denken |(

Alle cbr rijders zijn watjes ;) }) :P
 
Zo ik ga na dit gelezen te hebben nu lekker even in mijn t-shirt en korte broek in de regen mijn kneedowns oefenen op de rotonde hier met 30km/u.
:+
 
Ff On Topic weer: Ik heb wel een poster van een R7. :P

[Edit] Mensen op snelle motoren die niet goed kunnen rijden zijn toch alleen maar goed voor je superioriteitsgevoel? (allemachtig wát een wóórd :} )
Ik ga d'r gemakshalve even van uit dat je zélf wél de vonken van je uitlaat rijdt. })
 
Laatst bewerkt:
Ok Sigma, je hebt me denk ik doorzien..... :( De R1 heb ik alleen om te showen..... Is toch ook een hele mooie motor :)

Maar ik heb steeds vaker het probleem dat mensen met een Faser of een Diversion me in de bochten loeihard voorbij komen. :( Ik baal hier ontzettend van. Steeds meer mensen komen, net als mij tot de zelfde conclusie, ik kan niet rijden..... :(

Dus ik wil me heel graag aansluiten bij R1 Killer. :9 Als je die de cursus "hard rijden" gaat geven dan wil ik die ook graag volgen. Het lijkt me helemaal te gek wat je wel eens ziet, superplat door de bocht met alles aan de grond, uitaccelereren met het voorwiel in de lucht, een bocht aanremmen met het achterwiel van de grond. :9~

Ik droom hier al jaren van, dus laat aub horen wanneer ik op les kan.... :9
 
Gelukkig heren.
Dit geeft hoop voor jullie toekomst met de R1.
Dat jullie deze zelfkennis durven uit te spreken is al een stap in de juiste richting })
 
Och zolang mensen niet inzien dat je met een 600 meer fun kunt hebben dan met een 1000, zal het nog wel een tijdje een poser motor blijven.

En als je vindt dat een 600 te tam wordt kun je altijd nog op een 1000 overstappen. :)
 
Laatst bewerkt:
Toppunt: vorig jaar op de superbiker in Mettet stond een R7 met glimranden van meer dan 2cm :r

Het midden van de band was tot op de draad versleten.
 
Vergeet de Gixxer-eitjes niet te vermelden dan heh.
Die mogen niet vergeten worden ;)

Ik ga nu ff heel hard rennen haha
Doei
Misschien ben ik bevooroordeeld, maar gixxer rijders rijden in het algemeen wel goed door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan