R1 poser motor???

Ok Sigma, je hebt me denk ik doorzien..... :( De R1 heb ik alleen om te showen..... Is toch ook een hele mooie motor :)

Maar ik heb steeds vaker het probleem dat mensen met een Faser of een Diversion me in de bochten loeihard voorbij komen. :( Ik baal hier ontzettend van. Steeds meer mensen komen, net als mij tot de zelfde conclusie, ik kan niet rijden..... :(

Dus ik wil me heel graag aansluiten bij R1 Killer. :9 Als je die de cursus "hard rijden" gaat geven dan wil ik die ook graag volgen. Het lijkt me helemaal te gek wat je wel eens ziet, superplat door de bocht met alles aan de grond, uitaccelereren met het voorwiel in de lucht, een bocht aanremmen met het achterwiel van de grond. :9~

Ik droom hier al jaren van, dus laat aub horen wanneer ik op les kan.... :9
Zal je van de zomer eens meenemen naar een plekje in Duitsland waar je rondjes kan rijden (ergens in de Eifel)
Je moet wel betalen per rondje en je kan er heel hard gaan }) }) }) })
 
Vertel hier eens wat meer over,is wel ver van huis voor mij(duistland).Normaal ga in niet zo ver met de motorfiets van huis...snappie.
 
Zoiets???

voorrang van recht gevalletje met intruder en koekblik
Motorrijder droeg sandalen

zelf genomen tijdens stage in hospitaal :P

[edit] foto verplaatst als attachment in verdere post [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Idd erg graag ff die foto weg...
Niet echt smakelijk!!!
 
Wacht effe, we zijn de offroad rijders nog vergeten af te zeiken in dit topic, verder hebben we iedereen al zo'n beetje gehad geloof ik :)
Let even op : het was zeker mijn bedoeling niet met dit topic iedereen wat af te zeiken

Het was me alleen opgevallen dat het prototype van de mooi weer rijder tegenwoordig een R1 koopt, je ziet ze ook wel eens op duc of suzuki's net zoals je ook zwaar voorbijgevlogen wordt door R1's
Ik wil niet generaliseren, enkel jullie mening
 
HEEEEE, ik zit hier aan m'n ontbijt.
Foto weg graag, ik vroeg om foto's van je aktie in korte broek en sandalen, niet om foto's van het resultaat! ;)
 
Op zondag 26 mei 2002 13:24 schreef Sigma het volgende:zelf genomen tijdens stage in hospitaal :P
Ben jij nu niet in overtreding :?
Mag jij zomaar dit materiaal verspreiden zonder toestemming van desbetreffende persoon......

En ja ik rij ook in de winter. Zit wel met winterstop te kijken, maar ja af en toe })
Van de jou heb ik geen last, maar een nat druipend pak vind ik niet zo plezierig. Zeker niet de mensen waarbij ik dan op visite kom.
Heb zo menigmaal bij een tankstation gestaan en die gasten konden gaan dweilen na afloop ;)
 
HEEEEE, ik zit hier aan m'n ontbijt.
Foto weg graag, ik vroeg om foto's van je aktie in korte broek en sandalen, niet om foto's van het resultaat! ;)

Ontbijt ben je nu te laat voor })
Lunch :? gecombineerd met ontbijt klinkt beter.

Maar misselijkmakend is het wel die foto!!!
Dus weg ermee!!!
 
Kijk "mij" zonder helm....

zie en huiver

P.s. heb de foto weggehaald.
Is idd niet de bedoeling dat dit soort dingen hier gepost worden, sorry.

Dus voor diegene met een sterke maag, nee jij dus niet Hellraiser......
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar ik kan het niet waarderen dat soort foto's!!!

Of het nou fake is of niet...
Ben niet zo'n horrorfan en wor hier dus echt misselijk van.
 
foto opnieuw als attachment

mijn excuses aan de gevoelige zieltjes (echt waar)


OK, dank u :} :} . Gevoelig zieltje, ach, ik weet niet. Maar om zoiets out of the blue op je scherm te krijgen is een beetje teveel. Vind ik.
 
foto opnieuw als attachment

mijn excuses aan de gevoelige zieltjes (echt waar)

Bedankt :} , ben geen gevoelig zieltje, maar heb ook geen zin om dit soort foto's op een motorforum te bekijken. Als ik daar zin in heb ga ik wel naar rotten.com of zo.
 
OK, dank u :} :} . Gevoelig zieltje, ach, ik weet niet. Maar om zoiets out of the blue op je scherm te krijgen is een beetje teveel. Vind ik.
Ligt aan jezelf. Het is maar een piccie.
Maar voor de mindere sterke magen onder ons, heb ik ook de pic veranderd in een link.
Beetje rekening houden met andere kan geen kwaad :}
 
Op zondag 26 mei 2002 13:33 schreef Yammie het volgende:Ben jij nu niet in overtreding :?
Mag jij zomaar dit materiaal verspreiden zonder toestemming van desbetreffende persoon......
Kerel mag blij zijn dat de dokters zijn poot hebben kunnen oplappen

Als je het iq hebt om met sandalen te gaan motorrijden zal je ook wel te stom zijn om een proces aan te spannen. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan