R1 RN22 2010 ( ONK ) te koop!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie fiets! Kickje en een vraag:

Wat is het voordeel van de YEC inlaatkelken, meer koppel of meer pk? Of beide?


He norbert,

De motor loopt bovenin beter door. Je hebt in het bruikbare gebied een beter koppel, verschil is duidelijk te zien op een vermogencurve. Maar je moet wel de juiste kelken hebben. Er zijn veel dingen in omloop, maar lang niet allemaal werkend in je voordeel.

Mvg,
 
Bjorn,

www.racing4fun.de

Twee dagen en toen was ik mijn GSXR kwijt

Thanks voor de tip, maar daar staat de motor al te koop.
2 personen hebben serieus interesse maar moeten zelf eerst hun eigen motor verkopen.
Tja ook in Duitsland is het crisis :( .
 
He norbert,

De motor loopt bovenin beter door. Je hebt in het bruikbare gebied een beter koppel, verschil is duidelijk te zien op een vermogencurve. Maar je moet wel de juiste kelken hebben. Er zijn veel dingen in omloop, maar lang niet allemaal werkend in je voordeel.

Mvg,


Wil je de set verkopen? En het snelgas heb ik ook wel interesse in.
 
@nob:

Ik verkoop het spul niet los, de motor is hiermee afgesteld en ik wil niet de motor de verkoop in laten gaan die wat eerst weer helemaal afgesteld moet worden. Maar mocht ik nog een setje aangeboden krijgen dan laat ik je wat weten.

@tlrboy:

Heb zojuist nog gekeken maar de advertentie stond er gewoon op :} . Wel idd jammer dat deze auto. Verloopt. Maar bedankt voor je attentie :)
 
@nob:

Ik verkoop het spul niet los, de motor is hiermee afgesteld en ik wil niet de motor de verkoop in laten gaan die wat eerst weer helemaal afgesteld moet worden. Maar mocht ik nog een setje aangeboden krijgen dan laat ik je wat weten.

Snap het, als je jezelf bedenkt hoor ik graag van je.

@tlrboy:

Heb zojuist nog gekeken maar de advertentie stond er gewoon op :} . Wel idd jammer dat deze auto. Verloopt. Maar bedankt voor je attentie :)
 
Nee hij blijft nog een jaartje in het bezit. Nou weet ik wat ik heb en een andere juiste motor vinden is altijd moeilijk en zeker in deze tijd denk ik.

En al deze dilemma's resulteren erin dat de yammie bij me blijft.😜
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan