R1 schokdemper 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.172
81
Goedendag,

Deze is verkocht!

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik zo niet. Ben nu op mijn studentenkamer. Vrijdag kom ik thuis en zal ik even meten.
 
h.o.h. Oog-oog is het 305mm veer is 75mm breed. Mocht je verder nog wat willen weten!
 
Past in combinatie met een ohlins beugel ook op een TLS/R!
 
Chrisjemol, Prijsje maken incl. snelsluiter tankdop?
 
De veer is van de schokdemper af. Ziet er allemaal nog erg goed uit en lekt niet. Ideaal voor het vervangen van de rotatie demper bij een TL1000s!
 
Heb ze beide nog liggen. Overigens is de veer er vanaf gehaald. (is nodig voor wat ik er mee wil doen ;) )

Aangezien ze beiden prima zijn maakt het alsnog niet uit welke er weg gaat.
 
Nee, de veer is eraf. Overigens is alles er wel bij (ook dat link dingetje) het is gewoon een kwestie van veer spannen en er weer op gooien.

De veer is standaard, met zo'n ring kan je de hoogte instellen (zal zijn 2cm zijn denk ik)
 
Ligt nu te verstoffen in mijn schuur. Nog steeds mag er 1 weg!

(ideaal voor een TL1000s! )
 
Even kicken!

Mag ook opgepikt worden in Nieuwegein Hilverum, Utrecht of Lelystad.
 
Laatst bewerkt:
Mag binnenkort ook opgepikt worden in Hilversum ;)
 
Kwa lengte en breedte past ie, aansluitpunten lijken ook gelijk, ik moet alleen ff weten hoever dat gaspotje 'onder' t bovenste ophangpunt zit..
afstand vanaf: hart bovenste ophangpunt
tot: bovenkant gaspot.

dit of ie wel niet tegen de underseat komt :)
 
Kwa lengte en breedte past ie, aansluitpunten lijken ook gelijk, ik moet alleen ff weten hoever dat gaspotje 'onder' t bovenste ophangpunt zit..
afstand vanaf: hart bovenste ophangpunt
tot: bovenkant gaspot.

dit of ie wel niet tegen de underseat komt :)

full
Thnx Ouwe!
 
Dat kan ik nu ff niet meten omdat ik op mijn kamer ben.. (60km van huis) kom ik dus later op terug ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan