R1 Sjaak

Zet die straks die R1 te koop...


R1 te koop slechts 10.000 km.











na 250.000



SJAAK RESPECT MAN :} :} :}
 
He die heb ik ook! Alleen dan R6
full
 
R1 Sjaak is :} :} :} :}

Ik volg zijn verhalen meestal in het Motoport blaadje en soms ook op zijn website. Dat verhaal van die overval is echt :} . Z'n stukken in Afrika zijn soms ook echt niet te geloven. Door dikke lagen modder, corrupte ambtenaren, etc. Diep respect voor hem.
 
wow diep respect voor deze gast. Wat een avonturen maakt die mee. Alleen ik snap niet dat je met je 1.90m zo lang kan rijden op een sportfiets. En dat dan ook nog eens 5 jaar lang :}
 
Ik ben vorige keer toen hij terug was van zijn wereldreis met zijn Fireblade naar een dia-presentatie geweest waarbij hij zijn avonturen vertelde. Ik denk dat als hijmet zijn R1 terug is dit weer gaat doen. Is zeker een aanrader, hartstikke leuk.
 
heeft iemand ook toevallig een filmpje van die sjaak in aktie??

He ik heb wel een filmpje dat ik heb gekregen van "de redactie"(zijn zus.)
DAt kan ik alleen niet hierop zetten toch?
Als je een emailadres voor me hebt, kan ik hem wel doorsturen.
 
Waarschijnlijk ben ik de enige malloot, maar ik ga 5 augustus vanaf Knokke meerijden met hem naar Nederland. OMdat ik alleen al die R1 in het echt wil zien.
En het is een leuk excuus om weer even een stukkie te rijden.
Meer mensen zin?? :]
 
He ik heb wel een filmpje dat ik heb gekregen van "de redactie"(zijn zus.)
DAt kan ik alleen niet hierop zetten toch?
Als je een emailadres voor me hebt, kan ik hem wel doorsturen.

hier kan je hem gratis uploaden

www.putfile.com


[edit] als het je niet lukt mail dan maar ff naar oliesjeik kringelding debuikschuivers punt nl
;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorige keer toen hij terug was van zijn wereldreis met zijn Fireblade naar een dia-presentatie geweest waarbij hij zijn avonturen vertelde. Ik denk dat als hijmet zijn R1 terug is dit weer gaat doen. Is zeker een aanrader, hartstikke leuk.
In het (laatste) motoport blaadje (nummer 2), noemt hij al dat hij in Nederland weer dia-presentaties gaat geven.
 
Hij is echt super vet!!!!!! *O* *O* *O* . Heb al veel over hem gelezen en gezien en hij maakt erg veel km overal zelfs in de rimboe met zijn r1 en slijt veel banden en doet alles zelf! Laats nog een stuk gelezen over zijn vering, hij is een echte biker, als ik eens rijk was dan wist ik het wel........ :] . Volg hem al jaren :} echt toffe vent. Leuke reis verslagen maakt hij ook!
 
Heb net een email ontvangen van hem, hij staat al een week met pech in Saudi Arabie, en gaat nog wel een week duren.
Voor de R1 komt het eind blijkbaar ook in zicht..... zij denkt ook; pffffff..... :N
Ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet!
 
ken hem wel hoor heeft hier in tilburg ooit een lezing gehouden toen hij met een honda cbr 900 rr een wereldreis had gemaakt is van beroep wereldreizigger *O* -O- :}
 
wooooowzers, wat een gast!! :] :}
Heb eens op site gekeken, vooral naar z'n gear....
Zooooooo veel, volgens mij heeft ie nog trekhaak nodig voor de aanhangwagen??

*respect* :}
 
ik wil cker het aller laatste stukkie ff meerijde :P
wil wel ff zien hoe die eruit ziet na al die km ;)
 
ik was ook bij hazeldonk *O*

zal dadelijk even wat foto's online zetten..als de digi is opgeladen..die viel daar uit.. maarja.. toch nog wat mooi foto'tjes kunnen maken :Y :Y *O*

@ Sjaak..petje af!! :}

@TV.. wat zijn jullie toch nep he, kon Sjaak voor de tweede keer het tankstation binnenrijden omdat ze het de eerste keer niet gefilmd hadden |(

bovenal.. leuk dagje :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan