R1 streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjeus

Rookie
8 apr 2007
12
0
Hallo, ik bied aan mijn R1 '98 streetfighter project


Geupgrade met onderdelen van het '02/'03 model:

-Het gehele motorblok behalve cil.kop, dus met carbs.
-De wielen
-remtangen voor en achter
-Cartridge voorvork
-Kroonplaten


Het blok heeft een verhoogde compressie, vervroegde ontsteking, snelle nokkenastiming,
k&n luchtfilter en aangepaste filterkast.
Dit alles in combinatie met een full race laser hotcam uitlaatsysteem wat een nette 150 a.wiel pk opbrengt plus mooie vermogenskromme.
Wel met db-killer dus op circuit rijden kan gewoon, en er zit ook een standaard pijp bij.
Ook is de vertanding verkort (die nog in prima staat is), dus overal full power!
De motor heeft zo'n 36k op de teller staan.(het blok minder)
De zit en het frame zijn wel wat beschadigd, en eigenlijk moet er single seat/hotbody oid op.

Verder zijn gemonteerd:

WP Competition race schokbreker 2004/05 model met hi/lo demping vorig jaar geserviced
WP stuurdemper, ouder model maar werkt top
Braking radiale rempomp
Stalen remleiding v/a
LSL clipons
Duo seat cover (org. zit erbij)


Je krijgt ook 2 SBK sturen met kroonplaat erbij, heb ik met deze motor lange tijd mee gereden
en voor op straat echt ideaal.

Het stuurkuipje met 2 Ducati verstralers bestaat geen tweede van en is gemonteerd aan het frame, dus niet aan de vork zelf waardoor je met hogere snelheid een minder bestuurbare motor krijgt.

Voor het achteruitkijken krijg je er een stuurspiegeltje bij, hiermee kijk je langs je arm ipv ertegenaan :+

De accu is ook een jaar oud en er zit een sleutelkitje bij.


Al met al een strakke fiets met dito prestaties
Ik vraag er 3200 euro voor, en voor die prijs krijg je een unieke motor met veel opties.

Voor meer info Mail of bel 0647339857.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan