R1 te koop

Edson

Rookie
23 aug 2006
5
0
Roterdam
Buitenkans!!!!!
Wegens tijdgebrek te koop
R1 bj 2004
km st. ong. 9250km
Vraagprijs: euro per km

De foto spreekt voor zich

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/407541/5b99800c04de3568565dfa83aced1d3c (Afbeelding 014.jpg)​
 
De motor heeft wel wat gebruikssporen maar je kan op de foto al een beetje zien dat dat wel meevalt Ikzelf heb nog geen 500km met de motor gereden Ik heb er stalen remleidingen op gezet, een raceketting met bijb. tandwielen en een braking achterremschijf. De reden dat ik 'm verkoop is omdat ik volgend jr supercup 1000 wil gaan rijden en het zonde vindt om dat met deze motor te doen Vandaar dat ik 'm wegdoe voor een aantrekkelijke prijs zoals je zelf ziet Mocht je nog interesse hebben dan kan je bellen
0618453013 na 1600u
:]
 
Hoi,

ik wil m van je overnemen. Wil ik wel eerst even de teller wat terug laten draaien naar een km.st dat mijn budget toelaat. :9~

Mooie fietsen, die r1's uit 2004
 
Hoi,

ik wil m van je overnemen. Wil ik wel eerst even de teller wat terug laten draaien naar een km.st dat mijn budget toelaat. :9~

Mooie fietsen, die r1's uit 2004
Verder laten draaien bedoel je? O-)
 
Buitenkans!!!!!
Wegens tijdgebrek te koop
R1 bj 2004
km st. ong. 9250km
Vraagprijs: euro per km

De foto spreekt voor zich
full


;)
 
Haahaa, nee de motor staat in de schuur, er wordt dus niet mee gereden
vraagprijs blijft dus 9250 euro
dus.....wie biedt?? :Y
 
Die wil ik wel van je kopen. Over een maand heb ik genoeg geld schat ik zo. Wat zijn de gebruikerssporen precies?
 
De gebruikssporen zijn div. krasjes, geen deuken of zo. Het is dat ik volgend jr supercup 1000 wil gaan rijden anders had ik 'm cker zelf gehouden. Dit is de beste R1 die ik tot nu toe heb gehad (m'n 3e tot nu toe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan