R1 total loss!

Weer effe over het ongeluk...

Werd wel misselijk van een andere schademotor (sportbak met hoog oplopende tank) die ik eens gezien heb. Had frontale botsing gemaakt. Naast de reguliere schade aan de voorkant had deze ook een ingedeukte tank... aan de achterkant waar hij aan de buddy aansluit.

Brrrrrr :r
 
[heel erg off-topic]

We hebben op 23 maart toch niet z\'n kooi hé?

:j

[einde heel erg off-topic]
 
Wees nou gewoon eerlijk, loosers zoals wij kúnnen geeneens een R1 total-loss rijden; behalve tijdens een proefrit natuurlijk en waarschijnlijk krijgen we die niet.

Zal ik eens eerlijk wezen? Ik zal nooit een R1 kopen, dus kan ik er ook niet een aan stront rijden.
 
Yo piepeltjes,

sorry voor de late reactie ! De vorige bestuurder van de betreffende R1 (blauw en met carbon arrow pijp uit 1998) zit momenteel in de mooiste club van dit heelal als jullie begrijpen wat ik bedoel ? Hij is hemelen. Begreep dat hij schuin van de zijkant een Jeep in wilde rijden. Dit is niet gelukt overigens. De betreffende jongeman was slechts 26 jaar jong en het is nog niet duidelijk wiens schuld het eigenlijk was.

C.U.


:j
 
Wij hadden een klant, Had net zijn rijbewijs en duurste dianese pak en helm van arai alvast gekocht ging die een proefrit maken op een R6..
Ging te snel op het gas R6 ging omhoog van schrik doet die gas las R6 land en door de landing gaf die weer volgas en flipte dus achterover.
R6 total loss en dat was niet eens een R1

2500 gulden eigen risico
Plus een pak van meer dan 4000gulden kapot
Nieuwe helm van 1800 gulden kapot
en dan heb je nog niet eens een motor..
 
Yo piepeltjes,

sorry voor de late reactie ! De vorige bestuurder van de betreffende R1 (blauw en met carbon arrow pijp uit 1998) zit momenteel in de mooiste club van dit heelal als jullie begrijpen wat ik bedoel ? Hij is hemelen. Begreep dat hij schuin van de zijkant een Jeep in wilde rijden. Dit is niet gelukt overigens. De betreffende jongeman was slechts 26 jaar jong en het is nog niet duidelijk wiens schuld het eigenlijk was.

C.U.


:j
\ '(
 
Yo piepeltjes,

sorry voor de late reactie ! De vorige bestuurder van de betreffende R1 (blauw en met carbon arrow pijp uit 1998) zit momenteel in de mooiste club van dit heelal als jullie begrijpen wat ik bedoel ? Hij is hemelen. Begreep dat hij schuin van de zijkant een Jeep in wilde rijden. Dit is niet gelukt overigens. De betreffende jongeman was slechts 26 jaar jong en het is nog niet duidelijk wiens schuld het eigenlijk was.

C.U.


:j

beetje ongepast lijkt me de :j die je gebruikte !! beetje repect voor een overleden iemand mag je wel hebben !!!

-------------edit--------------

aangezien je :j gebruikt als handtekening.. moet hetgeen dat ik hierboven getyped heb maar zien als \"Niet geschreven\"
 
Laatst bewerkt:
Die :j is de signature van dikke vinger, die gebruikt hij bij elk bericht.
Hij verteld dit wel semi-lollig, maar ik kan er niet om lachen.
Dus een :j voor dikke vinger!
 
Dood gaan we allemaal...
Moet ik liever zeggen dat ik het liever niet zo ver zie komen dat ik in een bejaardenhuis lig...als het ff kan ga ik liever voor die tijd nog naar de eeuwige circuits :P
 
Dus guy\'s:\" let\'s be carefull out there !\".

C.U.


:j


Is dat niet uit Hill Streets Blues ??


Op dinsdag 22 januari 2002 20:32 schreef dikkevinger het volgende:
Yo piepeltjes,

sorry voor de late reactie ! De vorige bestuurder van de betreffende R1 (blauw en met carbon arrow pijp uit 1998) zit momenteel in de mooiste club van dit heelal als jullie begrijpen wat ik bedoel ? Hij is hemelen. Begreep dat hij schuin van de zijkant een Jeep in wilde rijden. Dit is niet gelukt overigens. De betreffende jongeman was slechts 26 jaar jong en het is nog niet duidelijk wiens schuld het eigenlijk was.

C.U.


:j

Zeg die signature van jou he ......

\ '(
 
Laatst bewerkt:
Wij hadden een klant, Had net zijn rijbewijs en duurste dianese pak en helm van arai alvast gekocht ging die een proefrit maken op een R6..
Ging te snel op het gas R6 ging omhoog van schrik doet die gas las R6 land en door de landing gaf die weer volgas en flipte dus achterover.
R6 total loss en dat was niet eens een R1

2500 gulden eigen risico
Plus een pak van meer dan 4000gulden kapot
Nieuwe helm van 1800 gulden kapot
en dan heb je nog niet eens een motor..
omdat het met die dude goed is afgelopen kan ik daar alleen maar om lachen.... nog nat achter de oren en dan op zo\'n superbike stapen.... zukelz
 
Wow jongens,... jongens

ik wist niet dat jullie opeens allemaal over mijn icoon, wat ik al een tijdje gebruik overigens, vallen !
Als jullie denken dat ik lollig of semi-lollig wilde zijn bied ik jullie daarvoor mijn oprechte verontschuldigingen aan.
Echter om nou gelijk mijn signature te gaan lopen afz..ken :?
Mwah valt me een beetje tegen ;(
Heb het al eens eerder op dit forum gezegd, ik werk met een doelgroep die allemaal Niet Aangeboren Hersenletsel hebben. Hieronder zitten ook mensen die via een motorongeluk hersenletsel hebben opgelopen. Hierover maak ik geen grappen (zijzelf gelukkig vaak wel ! ) Cynisch ja dat wordt je soms wel door alle ellende die je ziet !

Bottomline... ?

Excuses voor het geval jullie dachten dat ik lollig of ongevoelig zou zijn.
Echter laat mijn icoontje/signature erbuiten :(

C.U.


:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan