R1 versus supermotard


ik bedoelde uit me achterbrug, want aangezien ik me veer in het midden gaat plaatsen past hij niet zo in de achterbrug
(bij smc modellen zit de veer wat naar links toe zodat rechts de uitlaat erlangs kan)

mijn uitlaat zit rechts En me boven ophanging van me veer zit exact in het midden dus ben ik verplicht de veer in het midden te zetten.

die paar milimeters die ik er uit slijp bij een punt dat totaal geen draagvlak heeft kan echt geen kwaad
 
sprookjes, je houdt een r6 niet tot 170 met een staande start rechtuit met wat voor sm dan ook.

ik heb zelf een sm en een rs 250 aprilia , met de appie moet ik al echt voluit om in de buurt te blijven van een r6
 
sprookjes, je houdt een r6 niet tot 170 met een staande start rechtuit met wat voor sm dan ook.

ik heb zelf een sm en een rs 250 aprilia , met de appie moet ik al echt voluit om in de buurt te blijven van een r6

dit filmpie werd ook op de vorige pagina al gepost:
http://s128.photobucket.c...¤t=MOV01024.flv

dat is een 300 cc 2 takt :+
 
sprookjes, je houdt een r6 niet tot 170 met een staande start rechtuit met wat voor sm dan ook.

ik heb zelf een sm en een rs 250 aprilia , met de appie moet ik al echt voluit om in de buurt te blijven van een r6
ha ha

er zit natuurlijk wel wat vermogens verschil in tussen een rs250 en een sxv550
pk of 20 en de sxv staat niet op topsnelheid gegierd
anders loopt zo'n sxv over de 200kmh
aangezien de voorkant wat erg nerveus is, is dit ook niet aan te raden [speedwoble]

maar gaat dit topic niet over het verschil tussen sm en r1?
het lijkt op een sxv topic }) :} *O*
:W
 
Goh Grappig filmpje

Alleen zou die gast op die XR (als ik het goed zie) een moeten leren rijden als een SM berijder en niet als een racer.

Knie uitsteken op een sm ziet er niet uit
;)
 
waarom zou je op je SM je been uitsteken op zo'n circuit?
al zit ie achterstevoren op een sm, als je er hard mee gaat is van mij alles toegestaan ;)
 
sprookjes, je houdt een r6 niet tot 170 met een staande start rechtuit met wat voor sm dan ook.

ik heb zelf een sm en een rs 250 aprilia , met de appie moet ik al echt voluit om in de buurt te blijven van een r6


:Z
 
waarom zou je op je SM je been uitsteken op zo'n circuit?
al zit ie achterstevoren op een sm, als je er hard mee gaat is van mij alles toegestaan ;)

Nee Ranx je hebt gelijk, je hoeft je been niet uit te steken, maar een knie uitsteken op een sm ziet er niet uit (vind ik)

Hou dan allebei je voeten op de motor en knieen tegen de tank
;)
 
was het geen cr500? :X

trouwens, in 1 van de laatste bochten zat die SM bijna achterop de videocamera, dat ging maar net goed.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij duidelijk,in de bochten haalt de rsv het niet ,op de rechte stukken word de sm snel kleiner in de spiegel. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar wat een power zo'n RSV Mille heeft tov een SM. Op het rechte stuk loopt de Mille lachend weg _O-

Maar de bochten.... })


en dat terwijl een mile niet eens zo snel is vergeleken met andere buikschuivers
alleen laagtoerig is zo'n ding zo weg, maar daar waar zijn versnelling al gauw ophoud begint de powerband van een r6 bijv. maar net

zelf ben ik wel helemaal rsv geil :9~ (mog ik ooit een buikschuiver nemen)
 
Best of both worlds... O-)

full
 
Best of both worlds... O-)

[afbeelding]

:9~

ben stiekem ook aant zoeken voor een mile erbij of een tuono, die zijn ook ganz geil..
maar ik ben nog zo'n arme kut student met flut inkomen, maar volgend jaar komt er opzeker 1

maatje van me heeft er half jaar geleden een gekocht echt te vette motoren! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan