R1 voor beurt, dus "leenmotor" WHAAAAAA

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Dus.......

Breng ik toch als troste eigenaar m'n R1tje naar de dealer voor een onderhoudsbeurt, en dan krijg je een vervangende fiets mee. R1 brengen = leuke vervangfiets....NOT!!

Kreeg ik me toch de keus uit 4 modellen, allemaal KAWA's, WHAAAAAAAAAAA De een nog erger dan de andere, ze begon met: U mag kiezen meneer: Een blauwe ER5, rode ER5 of een Vulcan....oh en ik heb ook nog een ZR7 (what the fuck!!)

Dusse, niks anders? klaat nl. wel een R1 achter he?!!! nee, meneer, sorry.

Dit kreng is dus mijn leenmotor, wil nie eens harder dan 160km/u (werd ingehaald op de snelweg, das weer eens wat anders) en hij gaat van 0 tot 100 in 3 weken!!!! jeez....ben beetje frusty!!!

misc.php
 
Dus.......

Breng ik toch als troste eigenaar m'n R1tje naar de dealer voor een onderhoudsbeurt, en dan krijg je een vervangende fiets mee. R1 brengen = leuke vervangfiets....NOT!!

Kreeg ik me toch de keus uit 4 modellen, allemaal KAWA's, WHAAAAAAAAAAA De een nog erger dan de andere, ze begon met: U mag kiezen meneer: Een blauwe ER5, rode ER5 of een Vulcan....oh en ik heb ook nog een ZR7 (what the fuck!!)

Dusse, niks anders? klaat nl. wel een R1 achter he?!!! nee, meneer, sorry.

Dit kreng is dus mijn leenmotor, wil nie eens harder dan 160km/u (werd ingehaald op de snelweg, das weer eens wat anders) en hij gaat van 0 tot 100 in 3 weken!!!! jeez....ben beetje frusty!!!

foto.
hee, zitten glimrantjes op jouw banden })


edit: ff foto in de quote weg gehaald. 1 = meer dan voldoende.
 
Laatst bewerkt:
waarom hepje die boom weg zitte gummen?

En ja zelfs mijn 400cc 'brommer' die in de 70ties al bekend stond als tamme/beschaafde fiets gaat harder dan 160kmh. 8-)

Das dus nix voor jouw. :z
 
Da's mooi klote :(
Andere dealer nemen die ook verhuurt? Die van mij geeft tenminste leuke motoren mee: R6, FJR1300 etc.
 
Wat een lief fietsje Albert...

Zal jij morgen lekker :] met de rest
 
Da's mooi klote :(
Andere dealer nemen die ook verhuurt? Die van mij geeft tenminste leuke motoren mee: R6, FJR1300 etc.

tsja, garantie periode he....

Tsja, ik ben dus NIET op m'n eigen fiets morgen :( sorry Pooh)
Er zat al een tijdje een "tik" in m'n blok, en ik heb dat dus ook gezegd tegen m'n dealer, ik heb ook gezegd dat als ik em weer zo meekrijg dat ik dan zwart op wit wil hebben dat die "tik" geen kwaad kan, en ziedaar, zowaar belden ze net dat ze wat gevonden hadden: Een "lagerkap" is niet helemaal vlak. Probleem kennen ze niet, dus Yamaha bellen, maar die nemen niet meer op. Maar dat betekend dus wel dat Unstable morgen niet z'n eigen fiets heeft '(
 
Laatst bewerkt:
En nou moet je zeker heel de tijd je knieën optrekken? Anders op je continu een dubbele kneedown??? :P
 
Kan iemand zo veel mogelijk foto's maken van Albert terwijl ie op dat hok rond crosst :?









}) Geen beter vermaak dan LEEDvermaak :P })
 
Op vrijdag 22 maart 2002 17:21 schreef Unstable het volgende:tsja, garantie periode he....

Tsja, ik ben dus NIET op m'n eigen fiets morgen :( sorry Pooh)
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j j :j :j :j :j :j :j :j :j
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

Grmbl, heb'k enkel milad's R1 nog.. als die nog afzegt kan'k net zo goed thuisblijven.
Daarentegen durf ik met een brommerke dat jij te leen hebt van je dealer wel iets meer dan enkel rechtdoor })
 
160 km/h??

Dat is zelfs langzamer dan die van mij }) }) })

Maar goed, ik leef met je mee. (Wat duurt inhalen ineens lang hè?)
 
Hmm, dan klopt er iets niet: MO-werte (Motorrad Test 2002)Kawasaki ZR-7

Topspeed (solo liegend) 208 km p/u
Beschleunigung van 0 bis 100 3.4 sec
Leistung (prufstand) 81 ps (59 kw) bei 9800/min
-----------------------------------------------
Kan trouwens erger hoor! Krijg zelf altijd een oude geïmporteerde Kawa(!, zie een verband?)gpz 500 mee met de wegligging van een kangaroe op XTC. Ach,het rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan