R1 vs R6

OKOK, even voor alle duidelijkheid, Ik bedoelde Mar1tin niet toen ik schreef dat iedereen afhaakt. Ik bedoel hier mensen mee die jullie waarschijnlijk niet kennen.

Dat de pijp uit gaan was van mijn kant maar een geintje, dacht dat je dat wel begrepen had Gizzmo.... :?

Enne Gizzmo, je maakt het allemaal wel supermoeilijk hoor, heb je er voor gestudeerd??? :)

Ik begreep wel dat jij Martin niet bedoelde, maar Martin liet het als geintje zo voorkomen, en daar reageerde ik weer op.

Ik hoopte iig wel dat je het zou begrijpen, maar wilde in dit geval maar het zekere voor het onzekere nemen, anders krijgen mensen er misschien een hele nare smaak van, en dat is met dit soort onderwerpen niet echt mijn bedoeling.

En ik ben goed in dingen moeilijk maken, zal voordaan weer heel duidelijk zijn. })

MAZZEL
 
OKOK, even voor alle duidelijkheid, Ik bedoelde Mar1tin niet toen ik schreef dat iedereen afhaakt.

DAT had ik ook wel begrepen hoor Paul, was ook maar een geintje; alsof IK me aangesproken zou voelen!
Daarom werd e.e.a. ook "stotterend" geschreven>
Enne Paul, als je ergens op reageerd en je meent het niet echt, zet dan zo'n smilie ;) erbij of zo. Is't voor iedereen ook duidelijk! :}
:j ( ;) )
 
DAT had ik ook wel begrepen hoor Paul, was ook maar een geintje; alsof IK me aangesproken zou voelen!
Daarom werd e.e.a. ook "stotterend" geschreven>
Enne Paul, als je ergens op reageerd en je meent het niet echt, zet dan zo'n smilie ;) erbij of zo. Is't voor iedereen ook duidelijk! :}
:j ( ;) )

Pffffffffff Moeilijk is dat :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan