R1..

[me]Fastnappie zit te wachten totdat het moment komt dat het fout gaat...met een stoppie of wheelie....
[/me]


:S

alleen wanneer???

dat is de vraag....

Ik weet dat het een keertje fout gaat Fastsnappie...de vraag is ook niet of, maar wanneer...overkomt IEDEREEN...dus ook mij...weet ik, is kut, maar die kick....DAMN.... :9
 
Wat vinden de heren R1 rijders eigelijk van deze \"special edition\" :?

R1%20Champions%20Limite%20Edition.jpg
 
Ja duuuuhhhhh dat zie ik ook wel.Maar door een andere kleurstelling hoeven ze er toch geen special edition van te maken, vind ik :)
 
Eeeuh, hehehe :P
Alleen de nieuwe blades kunnen lekker stunten, de oudere juist helemaal NIET.. En een nieuwe haal je er niet even bij.. aha, niet als je net een huis gekocht hebt...

giXXer :} , de enige echte stuntbike, look at al the stunt drivers :)

LOOK AT ALL THE STUNT DRIVERS....jah, iedereen rijdt opeens een suzuki? Kweenie waar jij kijkt, maar volgens mij rijdt \'t gros tich echt op een Fireblade, bandit (1200) of iets anders \"streetfighteregs\",,,suzuki....UHHHUh in your dreams!!!!

:+
 
Wat is er anders/beter aan een Gixxer bij stunts?

Of is het gewoon toeval dat ze bij Las Vegas Extremes allemaal op een Suzuki rijden?
 
Nee, kijk maar waar de stunters op rijden. Bijna allemaal Suzuki GSXR\'s en een aantal met Fireblade 929\'s. Die zijn het meest stabiel op het achterwiel en kunnen vooral ook hard op 1 wiel zonder veel risico om te crashen bij het neerzetten van het voorwiel.

Ik heb mijn GSXR niet gekocht om die reden. Vond het een schitterende fiets en stuurde erg fijn en scherp. Beter als de oude Blade of als een R1. Zag later pas dat de meeste stunters de GSXR als stuntbike gebruiken.
 
Er zijn verschillende stuntrijders die met een R1 rijden. (Dave Coates bijvoorbeeld)
Maakt voor die gasten volgens mij geen ene klote uit waar ze het op doen
 
Iedere stunter zal wel z\'n eigen voorkeur hebben, net als \'normale\' bikers....

Een gixxer lijkt me wel fijner bij het landen, maar een R1 komt weer lekkerder los...
Het is maar wat je fijn vindt... :)
 
Hoe zit het eigenlijk met die \"Er 1 klup\" :?

Er zou meer info volgen, wordt eens een keer tijd of niet :?
 
Leuk dat de gixx zo goed is voor het stunten, moet je het alleen wel kunnen..

Ik kan het dus duidelijk niet :( (nog niet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan