R1

Spykie@zx9r

Rookie
13 jan 2004
24
0
Venray
GOede morgen Allemaal


Een collega heeft afgelopen zaterdag een 2003 R1 gekocht kwam mij gisteren vertellen dat hij maar 5 versnellingen heeft en dat hij daarmee 312km gereden heeft,

Aub commentaar geloof er eerlijk gezegd geen reet van maar ik hoor het wel van jullie
 
bij mijn weten heeft een r1 6 versnellingen en wat de snelheid aangaat ..... dan zou hij de snelste r1 van de wereld hebben !!
 
YZF R1 2003

Engine

Type 4-stroke, DOHC, 5-valve, liquid-cooled, Parallel-four
Displacement - (cc) 998
Bore Stroke - (mm) 74.0 x 58.0
Compression 11.8:1
Lubrication Wet sump
Carburation E.F.I.
Ignition T.C.I.
Starter Electric
Fueltank - (L) 17
Oil Capacity - (L) 3.8
Transmission 6-speed <-------------------------
Final Transmission Chain drive
Chassis

Frame Type Diamond
Length - (mm) 2040
Width - (mm) 705
Height - (mm) 1105
Seat Height - (mm) 820
Wheelbase - (mm) 1395
Clearance - (mm) 140
Dry Weight - (kg) 174
Front End

Suspension Front Telescopic fork
Tyres Front 120/70 ZR17
Brakes Front Dual disc
Rear End

Suspension Rear Monocross
Tyres Rear 190/50 ZR17
Brakes Rear Single disc



Conclusie: Je collega lult :o
 
Hij zal wel niet verder hebben durven schakelen
en na 312 Km gereden te hebben zal zijn broek wel hebben vol gezeten.

En dat verklaart zijn verhaal

maar 5 versnellingen en 312 Km gereden
 
Hahahaha !!!

Nou,dat is nog niks.. Ik reed 2 weken geleden op mijn R1 en ik ging ruim 240 Km/uur in zijn 2e versnelling!!! En dan heb ik er nog 4 over hé??!!
Ook rijd dat brute ding in 3,457 sec van 0 tot 250 km/uur!!! Echt ongelooflijk, meer dan 200 Pk, standaard !! Tel dan een Powercommander met een andere luchtfilter en dan komt ie op 240 Pk aan het achterwiel....blablablablabla....

Volgens mij is dit meer een kroeg c.q. poser praat ;)
Mijn advies...: Neem dat verhaaltje met een GROTE korrel zout !!!

Groetjes Willi


** Die wel al zijn 6 versnellingen wel eens gebruikt..Ook als ik 120 km/uur rijd ***
 
GOede morgen Allemaal


Een collega heeft afgelopen zaterdag een 2003 R1 gekocht kwam mij gisteren vertellen dat hij maar 5 versnellingen heeft en dat hij daarmee 312km gereden heeft,

Aub commentaar geloof er eerlijk gezegd geen reet van maar ik hoor het wel van jullie

geef hem als eerst een goeie bak koffie en dan zeggen dat de 1 eerst naar beneden is en niet omhoog ja dan kom ok ook aan 5 |( en 312 km/h hebtie er een turbo op ??
 
GOede morgen Allemaal


Een collega heeft afgelopen zaterdag een 2003 R1 gekocht kwam mij gisteren vertellen dat hij maar 5 versnellingen heeft en dat hij daarmee 312km gereden heeft,

Aub commentaar geloof er eerlijk gezegd geen reet van maar ik hoor het wel van jullie

Je collega heeft ze denk ik niet alle 6 op een rijtje.....:-)
 
Tot 6 tellen valt ook niet mee natuurlijk....

1brrrrooooeeemmm... 2brrrrrrrrrrrrrooooooeeeeemmmmm... 3brrrrrrrrooooooooeeeemmmmm...4bbbbbbbrrrrrrrrrrrrrroooooooeeeeeemmmmm... 5bbbbbrrrrrrrrrrrrrooooooooooeeeeeeeemmmmmmm...5 :? bbbbbrrrrrrrrrooooooooooeeeeeeeemmmmmm...

Dus als ie niet eens tot 6 kan tellen lijkt die 312 me ook erg sterk :+ :+
 
Tot 6 tellen valt ook niet mee natuurlijk....

1brrrrooooeeemmm... 2brrrrrrrrrrrrrooooooeeeeemmmmm... 3brrrrrrrrooooooooeeeemmmmm...4bbbbbbbrrrrrrrrrrrrrroooooooeeeeeemmmmm... 5bbbbbrrrrrrrrrrrrrooooooooooeeeeeeeemmmmmmm...5 :? bbbbbrrrrrrrrrooooooooooeeeeeeeemmmmmm...

Dus als ie niet eens tot 6 kan tellen lijkt die 312 me ook erg sterk :+ :+
dan ben ik ok niet zeker van die 312 want als tie echt nie kan tellen is het misschien wel 612 :)
 
Vist je collega???? Want dit lijkt erg op visserslatijn!!!

Ja zoals hier boven al herhaaldelijk wordt benadrukt is dat ERG onwaarschijnlijk.
Zoiezo heeft een R1 een 6 bak en verder wel veel pk's maar niet genoeg aerodynamica om hem over de 300 te laten gaan zelfs niet op de teller...dus...

Maar ondanks dat je collega een HELE grote mond heeft (en berg af, met de wind in de rug etc, etc), heeft ie wel een mooie motor.

Nu het posen nog afleren.

O-)
 
Ach ja, zo heeft iemand mij ook eens proberen te overtuigen dat een standaart R1 350 km per uur reed! (misschien wel jouw collega maar dan met 6 versnellingen :+ ). En wat ik ook zei, hij bleef bij zijn 350 km/h. Hayabusa aangekaart, ZX-12R aangekaart, maar nee, De R1 was volgens hem op topsnelheid het snelst. Toen maar eens gevraagd waar hij dat gelezen had, want dan wou ik hetzelf ook wel eens lezen. Nou hij had het niet gelezen, maar eens ooit gehoord............ :+ . Hij reed zelf trouwens niet eens motor! zo zie je maar wat mensen kunnen lullen, maar als ze het zelf geloven moeten ze dat vooral blijven doen ;)
 
shit, wat kan een poep verhaal een hoop losmaken in de mens :) gelukkig heb ik ook een collega die 3 weken zijn rijbewijs heeft en nu een R1 gaat lenen... hij vroeg aan mij om voor te rijden mits (ik citeer):" we wel even 300 gaan rijden...dat haalt zo'n ding toch wel". toen ben ik maar weg gelopen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan