R1

shit, wat kan een poep verhaal een hoop losmaken in de mens :) gelukkig heb ik ook een collega die 3 weken zijn rijbewijs heeft en nu een R1 gaat lenen... hij vroeg aan mij om voor te rijden mits (ik citeer):" we wel even 300 gaan rijden...dat haalt zo'n ding toch wel". toen ben ik maar weg gelopen....

Moet je natuurlijk wel even afspreken waar je heen gaat rijden , voor het geval je hem onderweg kwijtraakt ........................ :)
 
je had je collega een blaaspijpje voor moeten houden en laten blazen,had ie meteen weer huiswaarts kunnen gaan(wie wil er een dronken broeder op zijn werkvloer?)
poentje
 
Wat een wijsheden van mensen die zelf geen R1 hebben, mijne loopt ook 312km/u in zijn 5, maar ik heb dan ook nog een 6e versnelling, dan loopt die 400.



;)
 
ik heb er 1 maar zo hard ????
nee jochie maak dat een ander wijs !!!!!
poentje(met beide beentjes op de grond) groet je
 
hooo ik heb op mijn R6 (2001) 280 op de teller gehad! dus niet zeggen dat een r6 niet 280 kan ik weeg wel 63 kg maar hij ging 280
 
hooo ik heb op mijn R6 (2001) 280 op de teller gehad! dus niet zeggen dat een r6 niet 280 kan ik weeg wel 63 kg maar hij ging 280
Tja 133 pk aan het wiel die zullen het wel halen ja |(
Maar een standaard R6 dus niet.......en die discussie teller/echt hebben we al vaak genoeg gehad.
 
zat alleen een andere uitlaat op en nooit op een testbank geweest ofzo zat een leovince uitlaat onder meer niet
 
zat alleen een andere uitlaat op en nooit op een testbank geweest ofzo zat een leovince uitlaat onder meer niet

Dit stond vorige week op mijn teller
68128


Staat heel leuk maar dat wil nog niet zeggen dat het echte km's zijn |(
 
Een 2003 R6 loopt 250 ECHTE KM/h, de teller geeft dan 272 KM/h aan.

En de teller van een R1 kan geen hogere waarde dan 299 aangeven.
 
Een R1 met een uitlaat systeem en afgesteld op de bank haalt toch wel 300 km/h op de teller!

Tenminste dat dacht ik wel altijd.

En een 600 cc toch zo`n 275 km/u met een volledig ander systeem...
 
mijn gixxer 600 deed met een originele uitlaat 284 op de teller en met een compleet systeem van Arrow 288

en de vergelijkingstest van motor 73 gelezen over de 600's

de soes deed toen ook 282 op de teller
 
mijn gixxer 600 deed met een originele uitlaat 284 op de teller en met een compleet systeem van Arrow 288

en de vergelijkingstest van motor 73 gelezen over de 600's

de soes deed toen ook 282 op de teller
lekker belangrijk........teller...... :Z
 
ik heb zelf een r1 uit 2000 (model '99)
daar is echt alles aan gedaan, en het maximale wat ik gereden hebt is 307 km/pu,op de teller. verder is ie echt niet te krijgen. maar het verschil of je nu 290 of 300 rijdt merk je ook niet meer hoor.
en ja ja ook ik heb dit met 6 versnellingen moeten doen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/72289/9aac09e5f074a663ec83e1f549610193 (licht4.jpg)​
 
ik heb zelf een r1 uit 2000 (model '99)
daar is echt alles aan gedaan, en het maximale wat ik gereden hebt is 307 km/pu,op de teller. verder is ie echt niet te krijgen. maar het verschil of je nu 290 of 300 rijdt merk je ook niet meer hoor.
en ja ja ook ik heb dit met 6 versnellingen moeten doen.

Een teller kan op top gemakkelijk 25 km/u afwijken, wil je het echt weten dan neem je een GPS-systeempje mee of installeert een fietscomputer...

Een standaard '98 t/m '01 haalde ca. 270 km/u, het '02/'03 model ca. 275 km/u en de '04 R1 moet ca. 290 km/u kunnen halen, boeien...
 
zaterdag 06 maart 2004 23:32 schreef René_R1 het volgende: boeien...


precies..die top is niet zo spannend..110 op een klaverblad dat is spannend en dan zijn het alleen de Evo's en WRX'en die je bijhouden(en voorbij gaan... *zucht* :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan