R100 s uit 1979

30 dec 2014
79
18
Noord Holand
Zomaar even een vraag. Mijn broertje heeft nog een R100s staan van 1979. Is een jaar of twintig geleden rijdend weggezet.
Heeft sinds die tijd in een niet al te droge schuur gestaan. Blok is los remmen zitten vast. Uitlaten zijn verrot.
Hij wil hem nu kwijt . Iemand enig idee wat het ding nog waard is. 
Ik weet dat het moeilijk is en van diverse factoren afhankelijk is maar ach roep maar eens wat.
Ben wel benieuwd hoe er hier over gedacht wordt  :W
 
Onlangss een R60/5 in vergelijkbare staat aangeboden gekregen, vraagprijs 500 euro. Vond ik nog aan de hoge kant gezien de staat. Heb je foto's van de motor zoals die er nu bij staat?
 
Een r100s (geen -rs?)lijkt me een cult/neoklassieker in wording. Gewoon scoopen als je'm voor 800 of minder kan krijgen?
Even geduld totdat de bmw-kenners hier reageren..
Halflive waar zit je?
 
Hoor ik mijn naam?
De waarde is geheel afhankelijk van de staat. Hoe origineler hoe beter. R100S is een niet zo populair model. Maar als het blok los is kom ik voor een vraagprijs van 800 kijken. Als hij rijdt en remt gaat hij naar de 1500 toe, voor de customizers. De Hipsters geven namelijk niet om een originele motor, die willen alleen maar een rijdende waar ze zoveel mogelijk af kunnen zagen.
Als je 500 wil moet je me PB-en, dan kom ik hem ongezien halen.
 
Op MP stond ook dezelfde tekst, gewoon sneller reageren dus volgende keer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan