r1100gs span 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
of, vrijdag trouwens de losse delen bij de straler opgehaald en naar de poedercoater gebracht.
Met een beetje geluk dan kan ik het maandag, of dinsdag, op komen halen.
Dat zou dan betekenen dat ik de rest van de week elke avond in de garage zal zitten om het onderstel aan de fiest te zetten.
Daarna is het afwachten wanneer de spuiter klaar is met de boot en het spatbord.
Ik ben heel erg benieuwd hoe die gaat worden. Ik heb een klein beetje een idee maar het blijft toch een gok.
Mocht ik hem voor het weekend op kunnen halen dan hoop ik hem voor komend weekend op het onderstel te hebben, dan kan ik gaan rijden.
Dan moet ik daar na de ruit, het dekje en de binnenkant van de bak nog afbouwen. Maar dat kan ook na het weekend. :Y :Y
 
_O- _O-

Ik heb toen ik vrijdag het hele spul bij de straler ophaalde nog een foto gemaakt.
Maar ik denk dat de ontwikkel vloeistof in mijn samsung foon op is. Ik kan de foto nergens terugvinden.
Ik vrees dus dat jullie moeten wachten tot ik het spul opgehaald heb. :Y :P
 
_O- _O-

Ik heb toen ik vrijdag het hele spul bij de straler ophaalde nog een foto gemaakt.
Maar ik denk dat de ontwikkel vloeistof in mijn samsung foon op is. Ik kan de foto nergens terugvinden.
Ik vrees dus dat jullie moeten wachten tot ik het spul opgehaald heb. :Y :P
Ik heb begrepen dat het ook heel handig is om in het bijzijn van de straler een foto vooraf te maken. Dan raken ze minder kwijt. Maar die is zeker ook mislukt?
 
prutser _O- _O- _O-


maar mooi dat er vorderingen in zit :Y


:j
Ik ook van jou hoor! :Y :Y

:9

Ik heb begrepen dat het ook heel handig is om in het bijzijn van de straler een foto vooraf te maken. Dan raken ze minder kwijt. Maar die is zeker ook mislukt?

Bij de straler is alles, misschien wel per ongeluk, alles goed gegaan.
Ik zat over wat kleine delen best wel in. Maar het hele spul is compleet bij de coater gekomen. :Y :Y
 
_O- _O-

Ik heb toen ik vrijdag het hele spul bij de straler ophaalde nog een foto gemaakt.
Maar ik denk dat de ontwikkel vloeistof in mijn samsung foon op is. Ik kan de foto nergens terugvinden.
Ik vrees dus dat jullie moeten wachten tot ik het spul opgehaald heb. :Y :P


-O- :+ _O-
 
Net telefoon gehad. Kan om 15.00 uur de spullen bij de coater ophalen. Dat word een middag en avond in de garage spelen.
Daarna is het wachten tot de spuiter klaar is.
 


_O-

Altijd vervelend als mensen je kennen. :P



Deze kwam net nog uit mijn telefoon rollen.

1tk408.jpg


Dit was dus vrijdag toen ik het spul bij de coater af gaf.
Straks een foto van hoe het geworden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan