r1100gs span 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of deze?

full
 
Keer naar de World Highland games geweest in Edinburgh, daar mocht je gratis naar binnen als je een kilt droeg.

Zeeuws als ik ben nog even gekeken wat een kilt kost, maar dat woog niet op tegen elkaar O-)


Edit; nu begin ik te twijfelen waar dit was, in Edinburgh, Sterling of Inverness.....
 
Laatst bewerkt:
Haha! Daar ben ik ook eens geweest. Aangezien ik ook Zeeuws bloed heb, heb ik dezelfde afweging staan maken.
Ik heb toch een kilt aangeschaft want die wilde ik toch al hebben...
 
Ik heb er toen ook een gekocht. Heb er inmiddels drie; onderstaande, een oranje voor Koningsdag / MC-Mora party's en een originele dure van de MacDonalds clan (een erfstuk van mijn broer)

full
 
Zo, weer even een oud topic uit de motttenballen halen.
Rutgertjuh leeft nog, en het zijspan ook!! :D
Hij heeft alleen nog even moeite met het forum.
Een paar weken geleden heb ik nog even gereden en heb maar gelijk het tentje meegenomen.
Het is goed bevallen en het smaakt weer naar meer.
De komende periode verwacht ik dat ik wel wat meer tijd kan vinden om er weer op uit te gaan.
 
Mooi dat je weer terug bent. Ik zie af en toe op FB nog wel dat je nog in leven bent. Maar mooi dat je het span weer tot leven gewekt hebt.
 
Bij de weg: heb je de foto's uit het eerste topic nog? Ik zoek me rot naar de foto's van het hulpframe van Ruud/Viking maar ik heb ze zelf niet meer.
 
Weer even het topic omhoog gooien.

Het span staat in de opslag.
Dit eigenlijk gewoon omdat ik thuis, nog, niet kan sleutelen.
Komend jaar word er een schuur gebouwd en kunnen alle motoren weer naar huis. *O*


Nu is de accu van mijn motor stuk. Jammer maar helaas.
Maar, er staat achter in de bak een grote startaccu uit mijn T5 bus, en ik heb in de oplsag nog zo'n dikke yellowtop accu staan.
Ik wil een van deze gewoon gaan gebruiken. Dat scheelt een hoop gedoe.
Nu zal er een draadje van die accu naar de motor moeten worden getrokken.
Hoe dik raden jullie mij aan?
 
Ik had op mijn K75 een auto accu, daar heb ik bij de lokale auto electro boer kabels voor laten maken, ik schat dat ze anderhalve meter lang zijn en 8mm2 in diameter. Als het niet morgen hoeft wil ik ze wel voor je opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan