R1100RT foto topic

BeMoWe

MF'er
24 apr 2005
52
0
Alphen aan den Rijn
Er komen de laatste tijd erg veel BMW topics tevoorschijn. Een R1100RT foto topic lijkt me aardig. Ook om te zien wat jullie met je fiets hebben gedaan.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste R1100RT van het land? O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Yezzz, ik heb deze week een set met roestvrije bouten binnen gekregen. Dit weekend die smerige zwarte eruit en de blinkende erin. Topkoffertje is ook binnen dus vers plaatje volgende week ;) ;) ;)
 
Ja vervelend he die zwarte boutjes ik tip ze aan met penseel en zijdeglans zwart. Ben benieuwd naar de nieuwe boutjes. Wel leuk al die RT foto's.
 
Cor, mijn Belgische connectie :) heeft me een complete set gestuurd voor nog geen Euro 20,00. Als je wilt stuur ik je zijn email adres want hij heeft nog veel meer..
Zwarte verf ... hoe kom je erbij '(
 
ik zal proberen een plaatje van mijn blauwe 96-er erop te zetten.
Had pas 4.000.000 meters op de teller toen ik 'm kocht (van een oud mannetje geweest en altijd binnen gestaan .....)

Bijlage: bmw-1.JPG
 
hoe krijgen jullie die foto's direkt in het bericht ???
mijn foto wordt nu als attachment erbij geplakt ......
 
Hier is de mijne, een Belg die vandaag Nederlander is geworden. In een keer goedgekeurd bij de RDW.

misc



Ik weet niet of jullie hem kunnen zien want ik zie op mijn preview een Icoontje met een rood kruis
 
Yezzz gelukt,

en hier komt er nog een

full



Hebben we alle kleuren al gehad of zijn er nog meer beschikbaar.

:]
 
Verstoppen in het gras zonder plaat en dan zeggen
dat ge Ollander geworden bent? 8-)

RTer, hartelijk welkom in het land van weelde en welzijn :}
Moge alle wegen maar vollopen met zulke mooie RT's
 
ik kan natuurlijk een nieuw topic starten maar aangezien de mensen die er verstand van hebben tóch al hier zitten .....
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Salland Twins dat vanaf nu heldere glaasjes voor de R1100RT (RAW vóór) leverbaar zijn.
Ik vond de prijs echter nogal pittig (€55,- incl twee oranje bolletjes en verzendkosten) dus ik twijfel nog.
Wat vinden jullie, wordt mijn Sinusblauwe RT er mooier van als ik de oranje richtingaanwijzerglaasjes vervang voor heldere ?
Voor degene die ook interesse heeft www.sallandtwinmotoren.nl of www.clearalternatives.com

PJ
 
Ja, opzich wel,
MAAR: dan moet je de bolletjes wel vervangen door witte bolletjes,
die dan oranje licht geven.

Bij Conrad (.nl) te koop van Osram: 2 stuks voor EUR 22,50

Want witte raampjes met oranje bolletjes ziet er ook niet uit!
 
nee klopt, was ik wel van plan.
Ik heb die gecoate bolletjes trouwens wel goedkoper gezien hoor.
Ik zit er ook aan te denken om de bolletjes te vervangen voor een rijtje LED's.
Een tijdje geleden heb ik bij Halfords een setje opplak-richtingaanwijzer-leds-voor-de-buitenspiegels gekocht, lag in zo'n aanbiedingsbak voor slechts één euro.
Ze passen precies achter het glas van de RAW en zijn, als ze niet branden, wit van kleur.
Een andere optie is het monteren van LED's met een gewone 21W fitting (kijk maar eens op www.autostyle.nl en zoek op led)
Voordeel van die led's is dat ze veel duidelijker zijn dan de gewone bolletjes.
In combinatie met de Safetylights die volgende week zaterdag wordt geinstalleerd denk ik dat ik in de file in ieder geval wel opval.

PJ
 
Bedankt BeMoWe, :}

Woendag kenteken binnengehad en daarna natuurlijk meteen een plaat laten maken en touren maar!! :] Vandaag ook de hele dag getourd door Brabant, een beetje de fiets leren kennen en het schakelen onder de knie proberen te krijgen (Veel geklik en geklak :r ). Oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
 
Ja, klik klak hoort erbij maar er zijn wat technieken waarmee het kleine klikjes en klakjes worden. Met de voet wat druk op de versnelling zetten voordat je de koppeling inknijpt. Dan als het ware in een beweging de druk opvoeren en de koppeling inknijpen. En de klik werd een klikje *D
 
Cor, mijn Belgische connectie :) heeft me een complete set gestuurd voor nog geen Euro 20,00. Als je wilt stuur ik je zijn email adres want hij heeft nog veel meer..
Zwarte verf ... hoe kom je erbij '(


Nixmis met zijdeglanzzwarte verf...Gebruik ik vaker, ziet nauwelijks verfstreken of kleurverschillen
letwel alleen binnen in de boutjes lakken met penseeltje. :?
20 euri hoeveel boutjes zijn dat ?
Lijkt me veel mooier staan RVS boutjes ipv die zwarte.
Ben benieuwd naar e-mail adres. laat eens weten ... dank je !
Trouwens is iemand nog naar MEGA MEETING geweest ?
Heb wel 2 RT's gezien een zwarte en nog een rode...
 
Terug
Bovenaan Onderaan