R1100RT foto topic

Hé SJHELDER ....... als je een koekblik met een MF sticker inhaalt en die zwaait heel enthousiast naar je dan mag je best wel even terugzwaaien hoor !
vanavond (18-4) rond 19.00 op de A12 vlak voor Veenendaal en volgens mij dook je daarna de A30 op.

Volgende keer wel :W :W :W :W

PJ
 
Hé SJHELDER ....... als je een koekblik met een MF sticker inhaalt en die zwaait heel enthousiast naar je dan mag je best wel even terugzwaaien hoor !
vanavond (18-4) rond 19.00 op de A12 vlak voor Veenendaal en volgens mij dook je daarna de A30 op.

Volgende keer wel :W :W :W :W

PJ

:Y MMMm ns even denken hoor, dat ben ik idd geweest en ja ik ging de A30 rg Lunteren(mooie bocht trouwens) maar ik heb je niet gezien...nu ben ik wel benieuwd naar welk "koekblik" ik nu niet heb teruggezwaaid. :?

Ik zal ns goed gaan oplette naar de MF-sticker en dan zal ik zeker even tergzwaaien :W
 
Blauwe Renault Kangoo met grote gele hondenpoot en "www.dogwalktrail.com" achterop.
Ik zag je aankomen (echt héél herkenbaar die fiets van jou !) en ging direkt nadat je me had ingehaald achter je rijden, gaf een lichtsignaal en zwaaide ........ héél hard en héél tevergeefs :W :W :W

Volgende keer beter ?

PJ
 
Ja hoor absoluut,ik ga terugzwaaien en ben nu extra alert op blauwe Kangoo met hondenpoot en dogwalktrail achterop!

Fiets is idd wel gemakkelijk herkenbaar he met die beugels en die kleur.

Sommige mensen denken nog wel eens dat het een politiemotor is, doen ze snel gordeltje om of gsm etje weg O-) .

Ben wel benieuwd naar jouw "blauwe" staat ie er al tussen met een pic?

groet,

Sjoerd
 
Heb zelf eind jaren 90 ook op een R1100RT gereden bij de politie. Dus ik ken de motor wel, echter heb hem uit het oog verloren. Nu heb ik hem gelukkig weer ontdekt.

Je had wel altijd het gevoel dat je ergens op reed, je was iemand op zo'n ding. Kortom, het blijft een stoere motor.
 
Nou PJ,

Heb even gebladerd ennuh die zieter idd ook heel goed uit, vooral die heldere raw daar heb ik lang over zitten nadenken smoked of helder. Ben dr nog niet uit. Maar nogmaals gave fiets hoor! *O*

gr
 
ik wilde een wat sportievere uitstraling én lekker comfortabel dus is er het volgende veranderd:

- stuurverhogers
- breed 1150 zadel
- cruise control
- laag, donker windscherm
- heldere raw glaasjes (nu met speciaal in Japan bestelde gele lampjes i.p.v. amber)
- hyper yellow gele koplamp (dus niet van dat blauw-gele maar écht geel)
- racegaas voor de oliekoeler, een beetje in de kuip en in de zijpanelen
- TomTom Go 700 op het balhoofd gemonteerd
- Wunderlich voetbeschermers/spoilertjes
- Safetylights (runninglights & diverse knipperpatronen)

al met al wat simpele veranderingen maar het maakt 'm nèt even anders en dat vind ik leuk.

pj
 
- hyper yellow gele koplamp (dus niet van dat blauw-gele maar écht geel)

pj

Heb je wat meer info over deze lampen? Ik zoek ook al een tijdje echt gele lampen voor mijn R1150RT (H7), maar kom inderdaad niet verder dan een blauw-gele gloed.

Tom.
 
Heb je wat meer info over deze lampen? Ik zoek ook al een tijdje echt gele lampen voor mijn R1150RT (H7), maar kom inderdaad niet verder dan een blauw-gele gloed.

kijk maar eens bij www.nitrous-tuning.nl.
Zij zijn de importeur van Nokya lampen.
Hij heeft volgens mij meerdere gele lampen in Japan besteld maar of hij ook H7 lampen mee heeft laten komen weet ik niet.

PJ
 
Vanaf volgende week donderdag is deze van mij

full



:] 8-) :]
 
Leuk hoor, ik krijg de mijne morgen. Blij dat er meer mensen mee bezig zijn. Het blijft een prachtig model, die R1100RT. :]
 
Ik reed ook een Suzuki, weliswaar een SV650S. Maar toch zijn we beiden uitgekomen op een R1100RT
:)

Ik kwam tekort met woon-werk verkeer, de zit en het vervoer van bagage. Verder een leuke motor die Suzuki.


inderdaad, mijn boefje staat op de achtergrond bij de berger die net voorbij loopt in ze oranje broek, heb een topkoffer laten plaatsen.
En voor woon-werk is het een goede fiets,maar wil toch wat robuuster en isse me dreambike :9~ :9~ :9~

nog een weekie slape :+
 
De Suzuki SV650S heeft een wat sportievere zit als een bandit, dat beviel toch niet zo. Een bandit is inderdaad wel meer woon-werk verkeer fiets. Heb vroeger ook een naked Bandit gehad.

Maar de BMW is inderdaad lekker robuust, en veel bagagemogelijkheden. Ik vind het ook een stoere fiets. Ik ga er morgen om, kan er zelfs niet van slapen :)

Mijn Suzuki is nog maar 10 maanden oud, nieuw gekocht bij Motoport, heb flink geld moeten laten vallen. Maar dat is de BMW waard. Ook al is hij een aantal bouwjaren ouder.
 
De Suzuki SV650S heeft een wat sportievere zit als een bandit, dat beviel toch niet zo. Een bandit is inderdaad wel meer woon-werk verkeer fiets. Heb vroeger ook een naked Bandit gehad.

Maar de BMW is inderdaad lekker robuust, en veel bagagemogelijkheden. Ik vind het ook een stoere fiets. Ik ga er morgen om, kan er zelfs niet van slapen :)

Mijn Suzuki is nog maar 10 maanden oud, nieuw gekocht bij Motoport, heb flink geld moeten laten vallen. Maar dat is de BMW waard. Ook al is hij een aantal bouwjaren ouder.

Hahahahhaha
Die van mij idem, vorig jaar nieuw gekocht bij Motoport in Wormer en nu idd, iets zakken :X dat maar niet aan me vrouw verteld _O- _O- _O-

Maar het is t waard, zie de foto morgen wel online??? welke kleur en waar heb je m gekocht?
 
Dat is ook toevallig :P
We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb thuis ook maar niets verteld.

Ik heb hem particulier gekocht, hij is donkerblauw metallic (26.500 km) bj 97.

Ik heb hem particulier kunnen verkopen, bij Motoport kreeg ik nog maar 5000 terug op inruil andere.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb de BMW vandag opgehaald, prachtig exemplaar. Wat rijdt het toch lekker zo'n BMW R1100RT. Het is een wereld van verschil met de Suzuki, je hebt meer het gevoel dat je motorrijdt.

Het was alweer lange tijd geleden dat ik op een RT had gereden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan