R1100RT foto topic

ik heb ook een tijdje gekeken naar een R 1100/1150 RT maar ben toch op een andere motor uitgekomen....

Het is en blijft natuurlijk wel een R :Y

aankomende zaterdag proefrijden en kijken wat ik voor mijn Honda Fireblade terugkrijg en of we de deal kunnen sluiten :)

img04722yv.jpg


img04753zf.jpg
 
Het probleem is alleen dat hij niet meer in mijn tuinhuis past, zit met de breedte. Hij past ook niet door de poort. Nu moet ik via de andere kant van mijn woning, hier zit een houten schutting met poort. Echter deze is alleen van de binnenzijde te openen. Ik moet dus een hoop aanpassingen gaan doen.

Staat nu in een andere tuinhuis, die heeft een schuifdeur. Echter deze is niet zo goed geisolleerd als mijn grote tuinhuis. Ik weet niet hoe belangrijk het is om hem binnen te zetten.

Is een carport bouwen een oplossing?? Moet je voorstellen een tuin van 1200 m2 en niet eens ruimte voor je motor De originele garage is namelijk omgebouwd tot praktijkruimte (112m2).

Ik hoor graag jullie suggesties??.
 
die van mij staat bij een vriend van mij in zijn tot garage omgebouwde praktijkruimte (net andersom als bij jou dus). mijn RT past nèt door de deur maar als ik de spiegels er even afklik (erg eenvoudig) dan gaat het makkelijk.
Wat wel wil helpen is iemand die even duwt of trekt zodat jij erop kunt blijven zitten en de kozijnen in de gaten kunt houden.

PJ
 
Ik heb de BMW vandag opgehaald, prachtig exemplaar. Wat rijdt het toch lekker zo'n BMW R1100RT. Het is een wereld van verschil met de Suzuki, je hebt meer het gevoel dat je motorrijdt.

Het was alweer lange tijd geleden dat ik op een RT had gereden.


Feli *O* man *O*

Maarre je kent de titel van dit topic O-) O-) O-)


PICCIEEEEEEEEEEEEEEEE ;)

Ikke ook nieuwe woning (eensgezins) hard aan t klussen daar, maar gaat ook niet passen in achtertuin, dus de voortuin verbouwen zodat ik er in kan komen en gewoon afdekken met zeil, doe ik met me suzuki nu ook :Y
 
Voor alle fans: ... zojuist viel de Moto73 bij mij door de brievenbus en daar staan een aantal pagina's in over een gebruikte R1100RT.
 

bmw n 5.jpg


Hier een foto van mijn nieuwe aanwinst de BMW R1100RT.

Ik laat hem trouwens voorlopig in het tuinhuis staan, eerst maar eens de poort aan de andere zijde van mijn woning aanpassen, zodat deze van twee kanten geopend kan worden. Tevens een oprijstuk maken aan de voorzijde van mijn woning, om zo aan de andere zijkant te komen. Dat soort dingen wil je pas later onder ogen zien :)
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

Hier een foto van mijn nieuwe aanwinst de BMW R1100RT.

Ik laat hem trouwens voorlopig in het tuinhuis staan, eerst maar eens de poort aan de andere zijde van mijn woning aanpassen, zodat deze van twee kanten geopend kan worden. Tevens een oprijstuk maken aan de voorzijde van mijn woning, om zo aan de andere zijkant te komen. Dat soort dingen wil je pas later onder ogen zien :)


Nice :9

Gefeliciteerd, en vele :] en veilige kilometers

8-)
 
Bedankt!!. :]

Ik kreeg trouwens nog een splinternieuw voorruitje erbij ook, hebben we gelijk erop gemonteerd. Het blijft een gebruikte motor, maar voor z'n leeftijd vind ik dat hij er goed uit ziet. Mijn Suzuki zou ik ook wel eens na 9 jaar willen zien.

Hoe komt het dat de prijzen nog zo hoog liggen, voor relatief oude motoren??
Ze zijn duurder als een nieuwe Yamaha Fazer of Suzuki SV !!.

Ik zet trouwens smokekleurige knipperlichten op mijn blauwe RT, weer eens wat anders. Ook al is de koplamp ook helder (wit). Zowieso beter dan oranje.
 
Laatst bewerkt:
Das idd een mooie fiets, dat blauwe he.... ;)

Ik heb nu tijdelijk even een "naked", een grondige schoonmaakbeurt na de winter heeft ie wel verdiend. Wij hebben gewoon doorgereden met veel plezier en af toe een paar koude vingertoppen




Morgen een zien of ik bij waypoint de voedings en audio kabel kan kopen, dan monteer ik de navi er ook maar gelijk op. :]
 
Ik heb het stuk in Moto73 gelezen, was exact dezelfde fiets als ik heb, alleen met bijna 100.000 km op de teller. Conclusie, ijzersterke motor, die zijn geld waard blijft. Leuk om te lezen.

Je merkt er niets van, ook al is hij op leeftijd. Misschien had ik dan toch beter de motor met 74.000 op de teller kunnen kopen. Zag er nog beter uit :?
 
Ik heb het stuk in Moto73 gelezen, was exact dezelfde fiets als ik heb, alleen met bijna 100.000 km op de teller. Conclusie, ijzersterke motor, die zijn geld waard blijft. Leuk om te lezen.
geweldig hè ? "de motor is na 100.000 kilometer nog maar net goed ingelopen".
Dan heeft mijn 96-er met nog geen 14.000 op de teller nog een heeeeeele lange weg te gaan.
Ik heb 'm vorig jaar gekocht met 9.000 kilometer (van een oudere man geweest die helaas blind werd en niet meer kon rijden) en heb er geen moment spijt van gehad.
Een echte toerbuffel waarmee je dingen kan doen die ik anderen op lichtere fietsen echt niet zie doen.
Gewoon een superfiets ! :Y
PJ
 
geweldig hè ? "de motor is na 100.000 kilometer nog maar net goed ingelopen".
Dan heeft mijn 96-er met nog geen 14.000 op de teller nog een heeeeeele lange weg te gaan.
Ik heb 'm vorig jaar gekocht met 9.000 kilometer (van een oudere man geweest die helaas blind werd en niet meer kon rijden) en heb er geen moment spijt van gehad.
Een echte toerbuffel waarmee je dingen kan doen die ik anderen op lichtere fietsen echt niet zie doen.
Gewoon een superfiets ! :Y
PJ

Kijk, dat zijn nou leuke dingen, zoiets vind je niet vaak met zo'n km stand. Dat is natuurlijk altijd beter dan 100.000 km. Maar de moraal is dat je nog heeeel lang plezier gaat beleven aan zo'n fiets. Die van mij was van iemand met veel geld en weinig tijd, vandaar de lage stand. :)

Wel toevallig dat er zo'n stukje in Moto73 staat als je net zo'n fiets hebt gekocht, beter kun je niet hebben.

 
Laatst bewerkt:
Zondag is het demo dag bij de BMW dealer Zwartepoorte in Roosendaal, een suggestie voor de zondag.

Ik ga even kijken vanuit Zeeland, leuk ritje.
Toch weer een hoop BMW rijders bijelkaar :)
 
ik ga morgen maar eens kijken bij Motoprom in Geleen. Misschien zie ik daar ook nog wel wat moois ......

pj
 
Het was trouwens leuk op de demodag, een hoop bmw rijders ontmoet. Kreeg leuke reacties op mijn R1100RT. Ik heb een lekker tocht gemaakt zondag, wat rijdt dat ding lekker zeg.

Een wereld van verschil met mijn Suzuki, ik wil niet anders meer. Ik heb genoten, wat een goeie rijeigenschappen heeft die machine :]
 
heb vandaag even het nuttige (werken) met het aangename :] weten te combineren .......... héérlijk dat Limburgse land !
full

:W PJ
 
Mijn poort wordt aangepast, er wordt een stuk muur uitgezaagd, en de poort wordt aangepast. Dit omdat ik een schuifpui had laten plaatsen in mijn woning.
Ik zag hoe goed dat apparaat door de muur ging, was namelijk eerst een kozijn, borstwering eruit gehaald, en kunstof schuifpui laten plaatsen.

Heb die mannen gevraagd mijn muur af te zagen, vervolgens laat ik de poort aanpassen, is namelijk watervast multiplex. Anders kom ik uit op een vurenhouten poortdeur. Die ik nu heb, is van beter kwaliteit. Met 100 Euro aan hout en onderdelen is de poort aangepast. Voor het zagen, geef ik die jongens wat in de hand.

Is alles toch opgelost, wat aan de andere zijde een poort laten plaasten is veel duurder en omslachtiger.
 
Zit nu weer met de schilder, die moet terug komen, voor o.a. de poort. Dit gaat me extra kosten. Er wordt momenteel gewerkt aan buitenzijde woning, is 2 weken voor berekend. Echter ze willen achterelkaar doorwerken. Nu moeten ze terug komen, dus moet meer betalen. Wat een ellende, heeft heel wat consequenties '(
 
Voorlopig worden er geen aanpassingen gedaan, ik moet dus om het huis rijden, via de andere poort.

De R1100RT bevalt nog prima, is een hele goede keuze geweest.
 
hier een foto van onze 1100 rt jubileum waar we op mooie dagen mee rijden en nog steeds plezier van hebben met daarop de garmin navigatie.heb nu door het lezen van forum witte glaasjes besteld voor knipperlichten .
naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
hier een foto van onze 1100 rt jubileum waar we op mooie dagen mee rijden en nog steeds plezier van hebben met daarop de garmin navigatie.heb nu door het lezen van forum witte glaasjes besteld voor knipperlichten .
(Afbeelding)

Wat zijn ze toch mooi he, die R1100RT's :)

Ik heb toevallig ook witte knipperlichten besteld, die zullen op jullie kleuren ook heel mooi staan.

Ik hoop trouwens wel, dat jullie beschermende kleding dragen tijdens het toeren met mooi weer :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan