R1ene chrast op spookrijder

Jeetje wat een verhaal, gelukkig nog goed met je afgelopen! Beterschap!
 
Damn wat verrot zeg, gelukkig leef je nog :(

ik heb ook wel eens zoiets gehad met 4 onverlichte fietsers 's nachts 4 naast elkaar tegen het verkeer in op een auto/motor only weg... ik heb ze gelukkig niet geraakt :X

hopelijk zuigt z'n verzekeringsmaatschappij die kerel helemaal leeg :(
 
We gaan er allemaal vanuit dat die kerel verzekerd is. Ik hoop 't ook zou ze alleen niet allemaal de kost willen geven die 't niet zijn.

Mocht ie niet verzekerd zijn.. dan ga je het traject 'nog-meer-ellende-in-dan-je-al-had' in.

Nogmaals, suc6.
 
Gelukkig is in de WAM geregeld dat jij niet zelf achter je centen aan hoeft. De verzekeraar regelt inderdaad met jou en haalt de centen weer terug bij de verzekeringnemer, als de lul natuurlijk uberhaubt wel verzekerd was/is :?
 
volgens nieuwe berichten betreft de spookrijder een 49-jarige man uit
Gennep.Zover ik gehoord heb moet ie opzijn minst 1 voet en misschien
een stuk onderbeen missen.
 
Bromfietsers vallen hopelijk niet onder de "zwakke verkeersdeelnemers" want die titel verdient deze gast iig niet. Wat een kl :( :( tzak zeg...

En dan zijn er nog genoeg van die hufters (ook in auto's e.d.) die dan ook nog onverzekerd rondrijden... dan heb je helemaal een probleem.

Had heel anders af kunnen lopen... succes er mee. Uitzuigen die gast (of dan iig z'n verzekering), ook namens je werkgever e.d.
 
Laatst bewerkt:
Bromfietsers vallen hopelijk niet onder de "zwakke verkeersdeelnemers" want die titel verdient deze gast iig niet. Wat een kl :( :( tzak zeg...

En dan zijn er nog genoeg van die hufters (ook in auto's e.d.) die dan ook nog onverzekerd rondrijden... dan heb je helemaal een probleem.

Had heel anders af kunnen lopen... succes er mee. Uitzuigen die gast (of dan iig z'n verzekering), ook namens je werkgever e.d.

Een brommer is gewoon een motorrijtuig dus geen zwakkere verkeersdeelnemer gelukkig.
Wel een zwakzinnige verkeersdeelnemer :+
 
Wat een bizar verhaal zeg! Gadverdamme...

Gelukkig ben jij zelf nog zo goed als heel, da's in ieder geval al wat. Sterkte met je herstel en alle andere ellende!
 
Lekkere kerel op die brommer :( En zijn verzekering betaald wel maar ik mag hopen dat hij verzekerd is :X Hoe is het nu met je arm? Succes in ieder geval met je lijf en met het verzekeringsgeneuzel!
 
sjees wat eenb verhaal
maar veel veel sterkte en beterschap toegewenst
en gelukkig ben jij er redelijk vanaf gekomen

greetz het menneke
 
tering, wat een randdebiel die brommer rijder....

Maar godzijdank heeft de TS het overleefd! die motor enz. kan wel vervangen worden, een leven niet....
 
ik ben zelf nog brommer rijder (wel een schakel natuurlijk)

maar dit soort lui mogen ze van mij verbieden om ooit nog auto of motor te rijden
 
ik wens je een spoedig herstel.


iemand zei in dit topic: ik hoop dat papa met een Mercedes rijdt en......

Het zal je zoon maar zijn die je zoiets flikt, papa kan daar niet veel aan doen. Dit moet je niemand toewensen hoor. Stel je voor dat zoontje iemand dood rijdt.
In dit geval was het een volwassene die reed, die zal zelf voor zijn daden moeten opdraaien.
 
Jesus man! dit is ffkes scary shit

Suc6! met het herstel van vooral je zelf, en uiteraard ook van je motor ...
 
volgens nieuwe berichten betreft de spookrijder een 49-jarige man uit
Gennep.Zover ik gehoord heb moet ie opzijn minst 1 voet en misschien
een stuk onderbeen missen.


Lullig voor 'm. Dat gun je niemand... Ook zo'n eikel niet. Al heeft ie het wel zelf over zich afgeroepen. Veel meer kon hij niet verkeerd doen B|

Gelukkig kom jij er een stuk beter vanaf R1ene. Voor zover van toepassing wens ik je beterschap en veel suc6 met de schadeafwerking.
En zo gauw je de kans krijgt....stap zo snel mogelijk weer op die (of een andere) fiets ;)
 
Toch een M-Fer.

Wij werden omgeleid.
Mijn vriendin loopt daar stage bij de politie in Gennep.
Haar collega vertelde dat er een ongeluk was gebeurd met een R1 en een scooter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan