R1Sjonnie stelt zich voro

Status
Niet open voor verdere reacties.

R1Sjonnie

Banned User
4 jun 2004
14
0
Hallo allemaal. Ik kijk al een tijdje op dit forum rond. Nu heb ik dan eindelijk vorige week mijn rijbewijs gehaald, na een jaar bezig geweest met lessen.

Natuurlijk meteen een dikke R1 gehaald. Tjezus, wat zijn die krengen snel, lag ook al bijna de eerste dag op mijn bek.

Geweldig ding voor de rest, lekker hard rechtdoor. Alleen de bochten zijn best eng. Moet nog veel oefenen, zelfs brommers rijden me eruit in de bochten. Maar dat geeft niet, want na een bocht is meestal recht door, dus kan ik ze lekker laten schrikken door ze met +200 weer voorbij te komen.

Heb hier al veel tips gehoord, wat ik natuurlijk ook meteen hebt gebruikt. Als eerste de kneesliders langs de haakse slijper gehaald (lijkt het tenminste nog dat ik kan rijden), bandjes met een vijltje bewerkt (gaan ze langer mee).

Ook meteen ff ex-racebandjes eronder gedaan, lijkt het tenminste alsof ik wel plat ga.

Nou, ik ga nog ff toeren. Kijken of ik nog een paar brommer kan laten schrikken.

Hallo allemaal. Ik kijk al een tijdje op dit forum rond. Nu heb ik dan eindelijk vorige week mijn rijbewijs gehaald, na een jaar bezig geweest met lessen.

Natuurlijk meteen een dikke R1 gehaald. Tjezus, wat zijn die krengen snel, lag ook al bijna de eerste dag op mijn bek.

Geweldig ding voor de rest, lekker hard rechtdoor. Alleen de bochten zijn best eng. Moet nog veel oefenen, zelfs brommers rijden me eruit in de bochten. Maar dat geeft niet, want na een bocht is meestal recht door, dus kan ik ze lekker laten schrikken door ze met +200 weer voorbij te komen.

Heb hier al veel tips gehoord, wat ik natuurlijk ook meteen hebt gebruikt. Als eerste de kneesliders langs de haakse slijper gehaald (lijkt het tenminste nog dat ik kan rijden), bandjes met een vijltje bewerkt (gaan ze langer mee).

Ook meteen ff ex-racebandjes eronder gedaan, lijkt het tenminste alsof ik wel plat ga.

Nou, ik ga nog ff toeren. Kijken of ik nog een paar brommer kan laten schrikken.

Welkom natuurlijk

Je hebt veel zelfkennis en/of zelfspot: nickname R1Sjonnie. Denk dat R1poser beter was.En maak je niet druk om het commentaar dat je gaat krijgen over je motorkeuze, je rijdt tenminste wat je graag wil rijden...........
Hou ´m wel heel.
Veel fun hierzo.

Welkom natuurlijk

Je hebt veel zelfkennis en/of een goeie zelfspot: nickname R1Sjonnie. Denk echter dat R1poser nog beter geweest was. Veel fun hier.
En maak je niet druk om het commentaar dat je gaat krijgen over je motorkeuze, je rijdt tenminste wat je graag wil rijden...........
Hou ´m wel heel.

Das wel de bedoeling, iemand nog tips voor kneedownen, hang er al best naast, maar de grond is ver te zoeken.
Hoezo zelfspot, kan ik niets aan doen dat ik sjonnie heet en een R1 heb.

Geintje toch?
Toch?
:?

Hoezo geintje, alleen maar omdat ik op een R1 rijd en niet kan rijden. Dat is toch het probleem van iedere R1 rijder? We gaan hier altijd met een hele groep R1's rijden, merk toch wel dat ik een van de snellere ben in de bochten.

Maar ja, daar heb ik hem ook neit voor. Ga graag op een mooie zondag mijn motor pakken, bijpassen pak aan en naar het eerste de beste terras rijden, om daar precies voor mijn motor neer te zetten. Lekker cola pakken en naar mijn motor kijken. En als mensen dan vragen hoe hard ie kan, lekker opscheppen. Alsof ik weet hoe hard zon R1 kan :?

Raar topicje dit. Welkom dan maar zeker? :)

zit me de hele tijd af te vragen of dit wel echt is, kan toch bijna niet

Prachtig, ik ga er vanuit dat dit een geintje is. Maar wel mooi hoe je de gemiddelde R1 rijder neerzet :+

Mocht het geen geintje zijn, welkom hier, en ik denk dat je dan heir nog wel wat commentaar over krijgt.

Nu heb ik dan eindelijk vorige week mijn rijbewijs gehaald, na een jaar bezig geweest met lessen.

Moet nog veel oefenen, zelfs brommers rijden me eruit in de bochten. Maar dat geeft niet, want na een bocht is meestal recht door, dus kan ik ze lekker laten schrikken door ze met +200 weer voorbij te komen.

&

We gaan hier altijd met een hele groep R1's rijden, merk toch wel dat ik een van de snellere ben in de bochten.

You are on funny man! :}

B|

p.s. Toevallig kennis van rubbere ron? :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan