R46 gekocht

Friezinnetje

MF veteraan
15 aug 2002
7.404
9
Vanmiddag de deal afgerond. Als eerste bij Gebben motoren de R46 gekocht. *D
Nu ben ik dus 4 maandjes motorloos omdat hij mijn R6 zo snel mogelijk wilde hebben. Maar er zijn slechtere maanden om zonder motor te zitten. :P
full


Stonden overigens meer ingeruilde motoren met MF stickers daar
 
Thanks allemaal. Ze hopen er 200 naar nederland te halen, maar denken dat niet te halen. Gebben motoren heeft er 10 van besteld.
 
wat is er eigenlijk allemaal anders aan dan de R6? (jah ok de mooie stickers en painting, maar ook nog motorisch?)
 
:}

Haha, wist wel dat je 'm niet kon laten staan.
En natuurlijk meteen al je sig aangepast zie ik :P

(je mist zo wel de mooie herfst ritten natuurlijk...)

See you next year.
 
:}

Haha, wist wel dat je 'm niet kon laten staan.
En natuurlijk meteen al je sig aangepast zie ik :P

(je mist zo wel de mooie herfst ritten natuurlijk...)

See you next year.
Viel ook niet op he, meteen na het zien van de foto's hiervan stond mijn r6je te koop O-) Vond die zwarte trouwens ook fantastisch, heb nog heel even staan twijfelen. Het scheelde toch 1300 pleuroos :X
 
Deze stond als het goed is ook op de Rai. Nou echt mooier dan die zwarte hoor!! Die 4 maanden kunnen best lang duren, maar het slechte weer komt er nu toch aan dus dat is niet eens zo heel erg dan!
 
Deze stond als het goed is ook op de Rai. Nou echt mooier dan die zwarte hoor!! Die 4 maanden kunnen best lang duren, maar het slechte weer komt er nu toch aan dus dat is niet eens zo heel erg dan!
Klopt, is dezelfde.Ze hebben hem met pijn en moeite een weekend kunnen krijgen.
Was allang blij, want ik heb hem zelf niet kunnen zien op de rai.
En schijnen nog een paar dingetjes te worden gewijzigd, maar wat dat precies zal zijn.....
 
Zo mooi ding had hem al op de rai gezien, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
 
Terug
Bovenaan Onderaan