R6 2001/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennart888

MF veteraan
10 nov 2006
3.890
1
Biervliet
Te koop Yamaha R6 2001
ca 16.000km

wp vorkveren
wp schokbreker,volledig instelbaar. met extra veer erbij
matris stuurdemper
verstelbare rem/schakelset
dynojetkit
two brothers carbon demper en originele demper
stalen remleidingen
hoop reserve onderdelen

bikepics-1808602-full.jpg

bikepics-1808604-800.jpg

bikepics-1808606-800.jpg




vraagprijs €3200


bij intresse graag mailen naar lennart888@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
dikke fiets Lennart,

maar je mist nog die parker in je achterkap waar ik je 2 maanden geleden al op wees :+

gaat je laptimer los weg ;)
 
ja was goed he ;) smorgens regen maar wel gereden en smiddags nog 2 droge sessies kunnen rijden. Maar wel heerlijk gereden die dag. De laatste sessie constant met een maat van me in gevecht geweest en daarbij m'n visier verloren :P op m'n laptimer stond 1.51.27 vond ik zelf niet slecht voor een 1e dag met een andere een zwaardere motor.
 
Zou je mij kunnen vertellen hoe je die kappen hebt gemonteerd?

Heb zelf ook een 01 racer en lijkt me ook wel wat om deze kappen erop te zetten.
 
Zou je mij kunnen vertellen hoe je die kappen hebt gemonteerd?

Heb zelf ook een 01 racer en lijkt me ook wel wat om deze kappen erop te zetten.
zelf paar beugeltjes maken voor aan de zijkant van de topkuip en zelf een subframe voor aan de voorkant maken en dan het subframe vanachter aanpassen omdat de nieuwe kont veel kleiner is.
;)
 
ja was goed he ;) smorgens regen maar wel gereden en smiddags nog 2 droge sessies kunnen rijden. Maar wel heerlijk gereden die dag. De laatste sessie constant met een maat van me in gevecht geweest en daarbij m'n visier verloren :P op m'n laptimer stond 1.51.27 vond ik zelf niet slecht voor een 1e dag met een andere een zwaardere motor.
ging lekker he, als je hem niet kwijt bent volgend jaar weer.
Ik hou de srad 750 nog wel een jaartje *O*

lekker goedkoop knallen met die meuk :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan