R6 2001 4750!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bouwjaar/model 2000 op kenteken gekomen 2001

Yamaha R6 2001
km-stand: 25.600km

Zeer nette R6 uit 2001 deze motor is altijd met respect behandeld en dat zie je gewoon aan de staat van de motor!

Heeft voor splinternieuwe band en achter is nagenoeg nieuw het zijn Pirelli Diablo Corsa's dus de kenner weet wat voor banden dit zijn!

Nieuwe accu
Heeft 300km geleden grote beurt gehad bij de dealer!

Smoke kuip ruitje
WP stuurdemper
Stalen remleidingen voor

Heeft totaal geen problemen met de versnellingen wat de meeste R6jes wel hebben!

Lijkt me logisch dat dit een vaste prijs is aangezien er onderhoud is aangedaan en dit de goedkoopste is van marktplaats met deze km-stand en dit bouwjaar!

Succes met de verkoop.
 
Jup dit is een overjarig model 1ste tennaamstelling was in februari 2001. Van 7 t/m 24 april ben ik helaas niet bereikbaar omdat ik weg moet naar het buitenland helaas alleen maar voor mijn werk. ;(
 
Laatst bewerkt:
thx! Dit is in ieder geval niet zo'n fiets van SBS6 DAS je goed recht! haha Neem dat maar van mij aan!
 
Is alleen 1x van de standaard afgevallen daardoor wat krammetjes op de linker zijkuip..Heeft geen glijschade aan voorvork remklauwen, frame, achterbrug of wat dan ook!
 
thx! Dit is in ieder geval niet zo'n fiets van SBS6 DAS je goed recht! haha Neem dat maar van mij aan!
Dat programma heb ik toevallig ook gezien (alleen het stukje van die motor, ze maakten nogal enthusiast reclame maar vond het een beetje een zeperd, typisch SBS 6).

Anyway, je Marktplaats link bestaat niet.
 
ja maar ik heb geen website zelf dus kan de fotos hier niet uploaden. Ik ben tot volgende week donderdag weg voor mijn werk dus heb de motor even van marktplaats afgehaald
 
ja maar ik heb geen website zelf dus kan de fotos hier niet uploaden. Ik ben tot volgende week donderdag weg voor mijn werk dus heb de motor even van marktplaats afgehaald


www.photobucket.com
www.putfile.com

Daar kun je onder andere foto's uploaden.... succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan