R6 2003 Vaste prijs: 5000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isdatzo

Crashkoning.
3 jun 2007
24.850
161
Utrecht
VERKOCHT



De topictitel dekt de lading aardig denk ik, extra's/mods:

- BOS Carbon demper
- Geintegreerde knipperlichten aan achterkant (LED)
- Knipperlichten voor verwerkt in koplampunit
- Double Bubble Dark Smoke kuipruit
- Evt seatcover en beugel voor op de tankdop, handig als je met een duo rijdt (doe ik nooit).

KM-stand: 38xxx, wordt nog mee gereden zolang het weer 't toelaat.

De motor is altijd vertroeteld geweest en heeft ook altijd binnen gestaan. Toen 't motorhok nog in aanbouw was moest het maar zo _O- :

2.jpg

3.jpg


Nog wat foto's:

bw1.jpg


Deze zijn genomen tijdens 't laatste ritje van vorig jaar, zoals aan de banden te zien is lag er toen erg veel zooi op de weg :') :

2.jpg


6.jpg


3.jpg


Beugel is er ondertussen af, vond 'm gruwelijk lelijk. MF sticker is ook weg trouwens, oom agent had pikstraf en stond erop dat ik hem er ter plekke af moest halen. De janksmoel :r .

Foto's van 5 minuten geleden:

lv1.jpg

re1.jpg



Het is natuurlijk een motor van 6 jaar oud en er zijn wel wat gebruikssporen te vinden, als je weet waar ze zitten. Zo zit er een barstje in de bovenste rand van de tankdop, kan verder geen kwaad maar het is wel zo eerlijk om te vermelden. Daarnaast zit er een (één) krasje op 't koppelingsdeksel en een paar héél lichte krassen op de linker onderkuip. Dit was al bij aankoop alleen was het mij destijds niet eens opgevallen. Foto:

lichte%20krassen.jpg


En op die foto lijkt het erger dan 't daadwerkelijk is. Oja, en een paar krasjes op de demper. Vorige eigenaar was ermee langs z'n garagemuur gelopen ofzo.

De motor heeft altijd netjes op tijd z'n beurtjes gehad (facturen aanwezig ter inzage). Ook is de TPS-sensor is vervangen (zie Isdatzo in "Motor slaat af wanneer hij eenmaal op te..." ) en de remschijven zijn net 8000km oud.

Zit trouwens een bijna-nieuwe achterband op, mpp 2ct. Is denk ik 1000km mee gereden, afhankelijk van je rijstijl nog goed voor 2500 tot 6500km. Ketting en tandwielen kunnen ook nog wel even mee, maar zijn tzt. wel aan vervanging toe. Denk nog zo'n 4 of 5000km.

Achterband, 5 min geleden:

achter2.jpg


Voorband, 6 min geleden :+ :

voor1.jpg


Gaat weg omdat: studeren in een andere stad. Maar het heeft geen haast dus hij gaat niet voor een belachelijk lage prijs weg. Over de prijs gesproken, de vraagprijs is 5250 euro.

Prijsverlaging: 5000 euro. Vaste prijs.

Mailen kan naar hans [apestaartje] isthatso.nl
 
Laatst bewerkt:
doe jij een hele minuut om een foto te maken joh?

voor de (aspirant)koper: Hij reed er altijd als een oud wijf mee, dus is een goed onderhouden fiets ;)
 
kickje.

waarom deze mooie bike weg hans? komt er een ander?

Misschien wel, eerstkomende tijd wss niet. Maar 't kan ook goed zijn dat ik er nog een tijd op rijd als er niet genoeg geboden wordt, laten we dat laatste hopen want eigenlijk wil ik 'm helemaal niet kwijt :P .

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur :+

Niks voor jou? Oh wacht, meneer wilde een R1 :N :P . Hoe lang gaat 't nog duren voor we jou weer eens zien rijden?

Waar blijft Dennis om je topic te vernaggelen? :+
Moest 'ie eens proberen, dan kom ik weer de bosjes van z'n buren aan gort rijden met 't koekblik O-) .

Thnx *O* .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan