R6 2005 nieuws?

hajouky

MF'er
22 apr 2003
74
0
Hoofddorp
Mensen,

Ik hoor steeds vaker geruchten dat Yamaha druk bezig is op de tekentafel om de R6 van 2005 te ontwerpen.
oa van dealers (van daar de acties op de het huidige model)
Hij zou dan weer gaan lijken op de R1 (frame, seatpipes etc.).

Heeft er iemand al wat meer (officieel) nieuws gevonden?
Wellicht met foto's?

Ben benieuwd...
 
nou, de tekentafel zijn ze allang voorbij, daar ligt waarschijnlijk de R6 voor 2007 alweer klaar...

de R6 zal ongetwijfeld al helemaal klaar zijn en nu getest worden...nog even en ook het silly-season voor modeljaar 2005 gaat weer beginnen..nog 8 tot 12 weekjes geduld en alles staat weer op internet en in de bladen....
 
Zal zoiets worden:

aai.jpg
 
ziet er knap uit..vooral de achterkant op de wat simpel ogende achterbrug na.

alleen hoop ik dat ze wat aan die voorkant doen...mooie koplampen, ok, maar die air-intake...jakkie
ook zou een paar geliktere radiale stoppers welkom zijn, ala soefsoekie of kawa.

verder een duidelijke verbetering
 
Poeh, nadat ik eerst een R6 '99 wou (goedkoopste)... lag mijn keuze nu minimaal bij de '01 versie (ja geld blijft binnen komen), '03 vind ik niet zo heel bijzonder. Maar deze '05 word toch wel heel aantrekelijk. Maar ja ben student :{

Nog 6 maanden om te sparen!
 
Ik vind deze lelijker dan de 2004. Wat is er mis met iedereen ?!Een uitlaat hoort toch lekker naast de motor te hangen ipv helemaal verstopt in zijn reet :? :(

Ik vind t maar niks .... blehhh


hehe
 
Ik vind deze lelijker dan de 2004. Wat is er mis met iedereen ?!Een uitlaat hoort toch lekker naast de motor te hangen ipv helemaal verstopt in zijn reet :? :(
Ik vind t maar niks .... blehhh
hehe
Ik moet je hierin gelijk geven, zon lekkere donkere brulpijp links EN rechts vind ik mooier als zo weggemoffelt onder een seat '(
 
meestal word het uiterlijk ook verbeterd met een nieuw model..maar in dit geval is dat zeer zeker niet het geval. en ben het er mee eens dat seatpipes bij een duc horen. en moeten niet onder elke kont worden gepropt!

greetz mario
 
ik vind het ook maar niets, is bijna weer dezelfde motor (uiterlijk gezien dan)
die seatpipes vind ik ook maar niets, tevens die van de r1 vind ik ook niets :r
 
Jij bent nog nooit zo vaak in een topic gesignaleerd :P

Hoop het wel een fotosjop. Vind twee dempers maar nix weet je wat dan een setje dempers kost :X (2x zoveel :+ )je ziet er ook nix van....
Tja waar kan ik nou op reageren, heb geen motor he... ik ben meer een lezer dan een schrijver op dit forum ;)

En nog ff over die achterbrug.. wie zegt dat het zo word :X zullen toch ook nog wel een paar mensen bij Yamaha zitten die dat zien :P
Maar als je dan aan die gsx-en denkt van '96 weet je wel weer genoeg :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan