R6 2005 nieuws?

dus jij wilt zeggen dat het kontje van de 916 998 enz niet het meest sexy ste kontje is :9

Ja en nee. Ja dat is zo omdat het een Duc is...dus per definitie is het al sexy ook door het lekkere geluidje wat eruit komt. En bij een duc is het wat makkelijker te accepteren omdat hun het al veel langer hebben.

en nee want bij Yamaha, Honda etc etc...is het gewoon spuuglelijk! Dan zie je een motor maar dan zonder uitlaat. Owwwwwww hij zit daar onder verstopt. Wat mooi! Hij glimt helemaal!

Een uitlaat moet je zien en kunnen horen. Tis alsof ze de cockpit gaan verplaatsen en OP de tank gaan zetten ipv hoe het echt hoort...ziet er toch ook niet uit :?

Mocht ik volgend jaar in maart een nieuwe R6 kunnen kopen dan wordt het zeker een 2004 of 2003 want dit is niks! (de mooiste motor gaan ze verpesten snik snik...)
 
dit zal hem ook zeker niet worden denk ik. volgens mij zijn er een stel jongens creatief geweest, want volgen mij is dit een R1 met wat kleine aanpassingen zoals achterbrug en sticker en kappen. Ik geloof er niet in dat yamaha deze fiets zo op de markt brengt. en zo ja ..... mogen jullie die van mij kopen.
 
Eigenlijk hoort een uitlaat inderdaad naast de motor. Die seatpipes zijn leuk maar het maakt het kontje alleen maar lelijker en dikker. (Dus uitgezonderd). Ennuh... Ik geloof niet dat we binnenkort al nieuws krijgen over de nieuwe R6. De R6 2003-2004 is natuurlijk een grote flop. De R6 2001-2002 is even mooi... ben wel beniewd naar de 2005 600cc-tjes.
 
Eigenlijk hoort een uitlaat inderdaad naast de motor. Die seatpipes zijn leuk maar het maakt het kontje alleen maar lelijker en dikker. (Dus uitgezonderd). Ennuh... Ik geloof niet dat we binnenkort al nieuws krijgen over de nieuwe R6. De R6 2003-2004 is natuurlijk een grote flop. De R6 2001-2002 is even mooi... ben wel beniewd naar de 2005 600cc-tjes.


een grote flop??? Als je er geen verstand van hebt kan je beter je mond houden!
Er is niks mis met de 2003/2004 R6, en elke domme lul kan toch zien dat dit een photoshop plaatje is, dus mensen waar doen we zo moeilijk over. Bij het 2003 model was het precies hetzelfde gelul, ging iedereen zitten speculeren over wat het zou gaan worden.
 
een grote flop??? Als je er geen verstand van hebt kan je beter je mond houden!
Er is niks mis met de 2003/2004 R6, en elke domme lul kan toch zien dat dit een photoshop plaatje is, dus mensen waar doen we zo moeilijk over. Bij het 2003 model was het precies hetzelfde gelul, ging iedereen zitten speculeren over wat het zou gaan worden.

natuurlijk is het een fotoshop geval... Maar de 2003/2004 R6 getuigt wel van heel weinig inspiratie wat betreft het ontwerp t.o.v. 2001-2002.
 
natuurlijk is het een fotoshop geval... Maar de 2003/2004 R6 getuigt wel van heel weinig inspiratie wat betreft het ontwerp t.o.v. 2001-2002.

ik ben het met je eens
grof gezegd ik ben ze een beetje beu gezien, zijn nochtans hele goeie fietsen
daarom rij ik ook met een 99'er :9 :9 :9 opt circuitje
 
Misschien moeten we het "design cafe" van yamaha in de gaten houden, maar ik denk niet dat die vroeg zullen zijn met details....

Link: http://ymedc.introweb.nl/en/index.shtml

Verder is het mij wel duidelijk dat het een photoshop-plaatje is. En nog wel een lelijke. Iedereen zou dit kunnen: kontje van de r1, remmen van de r1, lelijke achterbrug erop en voila: r6 2005. Geloof je dit nu zelf?
Kijk eens in de thread "R1 2004" en je ziet hetzelfde verloop: eerst allerlei neptekeningen en dan duikt de eerste spionage-foto op en dan blijkt dat 'er er totaal niet op lijkt.

En ps: ik heb een 2000' r6 gehad en rijdt nu een 2003. Hij ziet er inderdaad minder agressief uit, maar hij rijdt stukken beter! Ik zou de "oude" niet meer terugwillen ...althans, ik zou hem er wel bij willen hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vind het 03/04 model toch wel een heel pakske schillen met het 01/02 model

voor het nieuwe model
gewoon afwachten is de boodschap
 
uiterlijk ben ik het met je eens dat er niet super veel verschil inzit. maar de inhoud is 90% verandert, dit houd in dat je geen verstand hebt van R6sen en dat je dit topic dus maar beter over kan laten aan mensen die wel weten waar over ze praten. En ja laten we lekker afwachten wat er komt volgend jaar, de somer moet nog beginnen.
 
seatpipes zuigt inderdaad. pijpen moeten laag hangen zo net langs de as van het achterwiel. Pas een motor gezien ziet er onverwacht mooi uit!! :)
 
natuurlijk is het een fotoshop geval... Maar de 2003/2004 R6 getuigt wel van heel weinig inspiratie wat betreft het ontwerp t.o.v. 2001-2002.


Weinig inspiratie?!? zoals Tomba als zei, 03/04 is 90% (oa deltabox III, motorisch, injectie etc etc) anders dan de 01/02.
ik wil wel even een lijst voor je neerpenne hier, wordt je alleen niet vrolijk van denk ik.
 
Fotosoep.... Leg is een liniaal langs de vorkpoten..... Moet je is kijken waar je uitkomt. Klopt van geen kant.
Achterbrug lijkt wel van een kwak zx6rr. Met een ingekorte hugger.
Uitlaat gaat ook nergens heen.... Bobbel zit nog wel in de kap.
Steppies achter zitten ook erg raar gemonteerd. Achter de uitlaat


Daarin tegen.... Wel leuk gedaan..
 
Als Yammie met de trend van Soes, Kawa en Honda ( 749 en 999 ook trouwens) meegaat, dan gaat de 2005 R6 een nagenoeg exacte kopie worden van de 2004 R1 denk ik.

Een compleet verschillende 600 tov de 1000 krijg je voorlopig niet te zien. Wel zo makkelijk op de tekentafel en dat houdt de prijs van onze geliefde japanse krijsende sletjes :+ ook in deze moeilijke economische periode :r binnen ons budget.

Maar ja zo denk ik erover. En van die fotosoeppoging wordt mijn zeik niet lauw. ;)
 
Ik vind deze lelijker dan de 2004. Wat is er mis met iedereen ?!Een uitlaat hoort toch lekker naast de motor te hangen ipv helemaal verstopt in zijn reet :? :(

Ik vind t maar niks .... blehhh

hehe
Dat vind ik dus ook he, die seatpipes zijn zo onnut lelijk. Ik kan er niet warm van worden, zelfs niet een klein beetje. Als ik ooit :+ het geld heb voor een nieuwe motor, dan laat ik er in de fabriek al een gewone uitlaat onder zetten, want van die seatpipes moet ik :r
 
Als Yammie met de trend van Soes, Kawa en Honda ( 749 en 999 ook trouwens) meegaat, dan gaat de 2005 R6 een nagenoeg exacte kopie worden van de 2004 R1 denk ik.

Een compleet verschillende 600 tov de 1000 krijg je voorlopig niet te zien. Wel zo makkelijk op de tekentafel en dat houdt de prijs van onze geliefde japanse krijsende sletjes :+ ook in deze moeilijke economische periode :r binnen ons budget.

Volgens mij lijken ZX-6R en een ZX-10R juist helemaal niet zoveel op elkaar hoor...
 
Dat vind ik dus ook he, die seatpipes zijn zo onnut lelijk. Ik kan er niet warm van worden, zelfs niet een klein beetje. Als ik ooit :+ het geld heb voor een nieuwe motor, dan laat ik er in de fabriek al een gewone uitlaat onder zetten, want van die seatpipes moet ik :r

Een motor met seatpipes die precies voor je staat bij het stoplicht is ook niet grappig :r
 
jaja ik zie oma.


Ik kwam deze tegen.


full
 
jaja ik zie oma.


Ik kwam deze tegen.


(Afbeelding)

r1 voor- en achterkant
licht gewijzigde 03/04 kuip
licht gewijzigde (platgeslagen) 03/04 lampen en luchtinlaat
vage knipperlichtjes
replica paintjob waar niet iedereen (ik zeker niet. heb niets met rossi. vind de R6 gewoon een fijne fiets) mee gezien wel worden

:z
 
Ja tuurlijk. Die foto op de eerste pag. is echt knudde. 2005 r6 met een gewone voorvork. hahahahahahahaha. En niets aan de koplampen doen. hahahahaha :+
 
jaja ik zie oma.


Ik kwam deze tegen.


(Afbeelding)

Dit komt denk ik al meer in de richting. Zeker die R1-achterbrug, dat wordt een beetje het handelsmerk van Yamaha (heeft de YZR-M1 ook). Ook radiale voorremmen en upsd voorvork en natuurlijk seatpipes (wat je er dan ook van vindt). Ik hoop iig dat de demper(s) meer herrie maken dan die van het 2003/2004 model want dat is echt bedroevend. Met een open Bos-titanium daarentegen... :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan