Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het ook maar niets, is bijna weer dezelfde motor (uiterlijk gezien dan)
die seatpipes vind ik ook maar niets, tevens die van de r1 vind ik ook niets
dus jij wilt zeggen dat het kontje van de 916 998 enz niet het meest sexy ste kontje is
NOG een foto? ik zie een totaal andere motor op deze foto! is toch wat anders dan aan het begin van het topic staat!Hier nog een foto.
Ik vind die achterbrug maar slapjes uit zien :S
Eigenlijk hoort een uitlaat inderdaad naast de motor. Die seatpipes zijn leuk maar het maakt het kontje alleen maar lelijker en dikker. (Dus uitgezonderd). Ennuh... Ik geloof niet dat we binnenkort al nieuws krijgen over de nieuwe R6. De R6 2003-2004 is natuurlijk een grote flop. De R6 2001-2002 is even mooi... ben wel beniewd naar de 2005 600cc-tjes.
een grote flop??? Als je er geen verstand van hebt kan je beter je mond houden!
Er is niks mis met de 2003/2004 R6, en elke domme lul kan toch zien dat dit een photoshop plaatje is, dus mensen waar doen we zo moeilijk over. Bij het 2003 model was het precies hetzelfde gelul, ging iedereen zitten speculeren over wat het zou gaan worden.
natuurlijk is het een fotoshop geval... Maar de 2003/2004 R6 getuigt wel van heel weinig inspiratie wat betreft het ontwerp t.o.v. 2001-2002.
natuurlijk is het een fotoshop geval... Maar de 2003/2004 R6 getuigt wel van heel weinig inspiratie wat betreft het ontwerp t.o.v. 2001-2002.
Well, we have created the computer generated image above so you can get a good idea as to whether it would make you part with your cash.
Dat vind ik dus ook he, die seatpipes zijn zo onnut lelijk. Ik kan er niet warm van worden, zelfs niet een klein beetje. Als ik ooit het geld heb voor een nieuwe motor, dan laat ik er in de fabriek al een gewone uitlaat onder zetten, want van die seatpipes moet ikIk vind deze lelijker dan de 2004. Wat is er mis met iedereen ?!Een uitlaat hoort toch lekker naast de motor te hangen ipv helemaal verstopt in zijn reet
Ik vind t maar niks .... blehhh
hehe
Als Yammie met de trend van Soes, Kawa en Honda ( 749 en 999 ook trouwens) meegaat, dan gaat de 2005 R6 een nagenoeg exacte kopie worden van de 2004 R1 denk ik.
Een compleet verschillende 600 tov de 1000 krijg je voorlopig niet te zien. Wel zo makkelijk op de tekentafel en dat houdt de prijs van onze geliefde japanse krijsende sletjes ook in deze moeilijke economische periode binnen ons budget.
Dat vind ik dus ook he, die seatpipes zijn zo onnut lelijk. Ik kan er niet warm van worden, zelfs niet een klein beetje. Als ik ooit het geld heb voor een nieuwe motor, dan laat ik er in de fabriek al een gewone uitlaat onder zetten, want van die seatpipes moet ik