R6 2005 ook met seatpipes?

R6 2005 met seatpipes?

  • Ja, dat zal wel (gaaf!)

    Stemmen: 33 60,0%
  • Ja, jammergenoeg wel

    Stemmen: 19 34,5%
  • Nee, dat doen ze niet.

    Stemmen: 3 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    55

El Gorro

Die hard MF'er
14 jan 2003
669
0
Zoeterwoude
Zal de 2005 R6 ook seatpipes krijgen, ik denk het wel.
Aangezien er eerst een R1 op de markt kwam en toen de R6, en seatpipes nu in komen en de R1 ze al heeft.
Zal de R6 er ook aan moeten geloven in 2005?
 
jah seatpipe's vin ik wel de max, het boeit me niet dat nu quasi elke motor der heeft maar ik vin et gewoon mooi zijn

dit jaar vind ik de R1 meest geslaagd en de Moto Guzzi MGS01 })
 
En die van 2012? :? :P
Hehe... je kan ook overdrijven ;) , ik ben toevallig wel erg benieuwd, en ik denk een hoop mensen die de R6 niet genoeg verandert vonden. Toch? *D
Ik will hem dolgraag hebben nl. eentje met seatpipes en 2005 is niks te laat waant dan heb nog ff om te sparen. *D
 
Hehe... je kan ook overdrijven ;) , ik ben toevallig wel erg benieuwd, en ik denk een hoop mensen die de R6 niet genoeg verandert vonden. Toch? *D
Ik will hem dolgraag hebben nl. eentje met seatpipes en 2005 is niks te laat waant dan heb nog ff om te sparen. *D


weet wel dattie 2 wielen en een stuur heeft
verder mag er dus nix bekend worden gemaakt

maar nog een paar nachies slapen (360) en je weet het
 
En iedereen had wel z´n mening klaar toen de 2004 supersports met seatpipes geintroduceerd werden.
Maar een beetje verder kijken, naar een volgend topmodel van Yamaha ?....

Een R6 met seatpipes lijkt me toch echt wel :} ;) :9~
Leuke gimmic voor de racerij zo´n seatpipe, ben je van een hoop ellende af.
 
Een R6 met seatpipes lijkt me toch echt wel :} ;) :9~
Leuke gimmic voor de racerij zo´n seatpipe, ben je van een hoop ellende af.
Als je dat zo wijs vind,moet je eens in een franse accesoiregids van yamaha kijken.
Daar staan originele yamaha seatpipes voor R1 en R6 in.
Ik ben in juni in frankrijk geweest en daar kan je ze gewoon bestellen
 
Als je dat zo wijs vind,moet je eens in een franse accesoiregids van yamaha kijken.
Daar staan originele yamaha seatpipes voor R1 en R6 in.
Ik ben in juni in frankrijk geweest en daar kan je ze gewoon bestellen
Staat niks op de franse website :?
Was dat geen Bos?
Maar het gaat me natuurlijk niet alleen om die seatpipes, tegen die tijd zal ie ook wel radiale remmen hebben en meer vermogen enz.
Ben gewoon benieuwd hoe m'n volgende motor gaat worden. :)
 
Hehe... je kan ook overdrijven ;) , ik ben toevallig wel erg benieuwd, en ik denk een hoop mensen die de R6 niet genoeg verandert vonden. Toch? *D
Ik will hem dolgraag hebben nl. eentje met seatpipes en 2005 is niks te laat waant dan heb nog ff om te sparen. *D

De 2005 zal wel een knaller worden. Dit jaar hebben ze niet al te veel supersport-vergelijkingen gewonnen. Als ze wat technieken van de R1 overnemen qua frame (deltabox V), motor 130pk?, radiale remmen, seatpipes, agressieve looks, dan wint 'ie het al vanaf het papier (net als tijdens de introductie).

Plus: als de R6 ook zo vernieuwend was geweest als de R1, dan hadden ze elkaars leven zuur gemaakt (commercieel gezien). Dus vandaar dat yamaha nog ff wacht. Reken maar dat ze ons dit jaar helemaal gek gaan maken met geruchten... :P

Hmmm ook ik zit ff te denken aan volgend jaar. Helaas heb ik veel kilometers op de teller staan (35000). Dus qua inruil moet ik oppassen, denk ik.
 
Nee, een vfr is wat. :X :+

Wilde je zeggen van niet dan ? Kijk dan maar eens goed :+
rvf400.jpg
 
Staat niks op de franse website :?
Was dat geen Bos?
Maar het gaat me natuurlijk niet alleen om die seatpipes, tegen die tijd zal ie ook wel radiale remmen hebben en meer vermogen enz.
Ben gewoon benieuwd hoe m'n volgende motor gaat worden. :)
nee,staat in een gids van een yamaha dealer uit de dordogne,
kost je 1250 euro,voor een dubbele seatpipe.
voor de rest deel ik je mening volledig,de R6 mag best op de nieuwe R1 gaan lijken.
greetz spike
 
Terug
Bovenaan Onderaan