R6 2005 zonder kenteken voor 6000 euro?

Sirasoni

Die hard MF'er
1 mei 2006
801
0
Rotterdam
Waarom zou dat niet mogen?
Ga je er mee racen geen probleem, wil je er een kenteken op hebben, dan trek je portemonnee maar.
 


Zonder kenteken mag, je betaald dan geen BTW (dacht ik) en is bedoeld voor circuit gebruik.
 
Dan moet je hem dus bij de RDW aanbieden voor keuring en op kenteken laten zetten. Als hij nog nooit op kenteken is geweest, heb je dus in feite een nieuwe motorfiets waar nog geen BPM over betaald is. Dat komt er dus ook bij.

Of hij is gestolen, zonder kenteken verkopen op internet, laten keuren, motor kwijt.

Ik weet er niet alles van, maar pas op met zulke dingen. Vooral als je zelf niet alle haken en ogen weet.

Er zijn er vast met meer kennis ;)
 
Als je zijn advertentie even verder leest, dan zegt ie zelf dat ie weinig meegereden heeft.... herkent iemand deze R6? B|
 
Je bent dus gewoon een beetje wantrouwig, zeg dan gewoon gelijk of het geen gestolen fiets is.
Ik begrijp je wel hoor voor 6000 is ie een beetje goedkoop.

Heb laats nog een oplichter op speurders gemaild dat hij zijn zaken niet goed doet }) , hij plaats namelijk een foto van een blade met palmbomen op de achtergrond en beweert dat de fiets in amsterdam staat, het mag wel warm zijn geweest mah palm bomen zie ik niet in amsterdam op groeien, nah misschien in Artis dan. En die reflectors aan de kant van de vork, dacht dat het alleen in de U.S. moest.

Over circuit rijden, moet je op het circuit geen papieren van de motor laten zien, zeg maar eigendoms papieren?!


Pffff....
 
Wat een geneuzel , het is gewoon een circuitfiets zonder kenteken en ja dat mag je zomaar verkopen .

Een kenteken op deze fiets kun je zo goed als zeker vergeten ,omdat er dan veel ombouwwerk bij komt kijken en je orginele papieren erbij moet hebben.

En voor circuitrijden heb je verder geen enkele papieren nodig.
 
Je bent dus gewoon een beetje wantrouwig, zeg dan gewoon gelijk of het geen gestolen fiets is.
Ik begrijp je wel hoor voor 6000 is ie een beetje goedkoop.

Heb laats nog een oplichter op speurders gemaild dat hij zijn zaken niet goed doet }) , hij plaats namelijk een foto van een blade met palmbomen op de achtergrond en beweert dat de fiets in amsterdam staat, het mag wel warm zijn geweest mah palm bomen zie ik niet in amsterdam op groeien, nah misschien in Artis dan. En die reflectors aan de kant van de vork, dacht dat het alleen in de U.S. moest.

Over circuit rijden, moet je op het circuit geen papieren van de motor laten zien, zeg maar eigendoms papieren?!


Pffff....

Met als gevolg dat ze nu dus weer lekker meer mensen oplichten, omdat ze nu Nederlandse fietsen bij de advertenties plaatsen en het daarmee net even iets aannemelijker maken! Fijne gozer ben je :r :r :r :r

Ik heb trouwens geen mailtje van je gehad! Ook een paar oplichtersadvertenties geplaatst. Wordt best veel op gereageerd B| -O- ;( :o :Y
 
Alsof ze dat al ieder niet deden, of beter gezegd jij het niet eerder deed.
 
Prijs klinkt heel normaal hoor, als je een nieuwe motor koopt zonder kenteken ben je stukken goedkoper uit.
 
idd, 8000 euro voor een R6 '06 model. Nieuw.

Dus voor een motor die misschien bijna 1,5 jaar oud is. En mee op het circuit geragd is. Is het opzich een normale prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan