R6 2005

Over UPSD voorvork gesproken: wordt voor de R6 ook wel eens tijd, vind ik. :z Hebben Kawa en Suzuki immers ook al.

Nou mis ik dat op mijn R6 niet echt hoor. natuurlijk staat het wel stoer USD vork en radiale remklauwen, maar ik rij lang niet hard genoeg om er wat van te merken. over stabiliteit en grip heb je niet te klagen met een 2003/2004 R6.
 
is er trouwens ook nog niet bekend wanneer die in 2005 uitkomt?
Ik neem toch aan (net als de R1) in het voorjaar.
dan mogen ze wel opschieten want het is al bijna september.
Opschieten? Wat denk je zelf? Dat ding is al klaar hoor :9 Alleen nog niet voor het publiek te bezichtigen. Zal wel rond november worden.
 
Nou mis ik dat op mijn R6 niet echt hoor. natuurlijk staat het wel stoer USD vork en radiale remklauwen, maar ik rij lang niet hard genoeg om er wat van te merken. over stabiliteit en grip heb je niet te klagen met een 2003/2004 R6.
idd , alhoewel ik de remmen wel iets aangepast zou willen.
ik ben er niet 100% tevreden van.
ze stoppen best hard maar over de remmen van mijn CBR was ik meer tevreden.
die voelden beter aan.
dus die radiale remmen wil ik best eens testen.
 
Misschien een rare vraag, maar is die show ook voor publiek?
Want dat valt toevallig net in mijn vakantie.
Zou leuk zijn als ik hem al meteen in het echt kan zien dan.
Foto's maken en op mf plaatsen.
 
Is de MotoRAI voor het publiek toegankelijk...? |(

Tuurlijk is de Intermot voor het publiek toegankelijk, alleen mag de pers een dagje eerder naar binnen...
 
Behalve dat je de R6 natuurlijk te vaak ziet maken die akelige japaners 'm met iedere opvolger (nog) mooier...

Ben blij dat ik geen 2004 R6 heb gekocht maar een 2000 748. :+
 
Nou mis ik dat op mijn R6 niet echt hoor. natuurlijk staat het wel stoer USD vork en radiale remklauwen, maar ik rij lang niet hard genoeg om er wat van te merken. over stabiliteit en grip heb je niet te klagen met een 2003/2004 R6.

is waar
toch op circuit met mn 1999 r6 durft alles wel eens te stuiteren....
 
mijn dealer liet mij weten dat er in 2005 geen nieuw model zal uitkomen van de R6... enkel nieuwe kleuren.
 
Mischien niet geheel nieuw, maar een doorontwikkeling met radiale klauwen komt er zeker. Ik verwacht ook een seatpipe en een lager gewicht.

Ik geloof niet dat Yamaha "niks" doet.
 
Naar de Intermot vanaf vliegveld Niederrhein (Duitsland, vlak over de grens bij Nijmegen) voor 29 euro enkele reis. vanaf het vliegveld in Munchen met shuttlebus naar de Intermot. Goedkoper kan het echt niet en sneller al helemaal niet.

100% sure dat er een nieuwe R6 komt. En ik zou hem maar direkt bestellen anders is ie net als de R1 uitverkocht (in tegenstelling tot die muurbloempjes van de concurrentie :+ )
 
Naar de Intermot vanaf vliegveld Niederrhein (Duitsland, vlak over de grens bij Nijmegen) voor 29 euro enkele reis. vanaf het vliegveld in Munchen met shuttlebus naar de Intermot. Goedkoper kan het echt niet en sneller al helemaal niet.

100% sure dat er een nieuwe R6 komt. En ik zou hem maar direkt bestellen anders is ie net als de R1 uitverkocht (in tegenstelling tot die muurbloempjes van de concurrentie :+ )
kan het ook vanaf vliegveld Twente?
 
haha twente is 10 minuutjes
nijmegen weet ik niet.
auto weet ik ook niet.
ik moet ff bellen dan met twente.
wel gaaf, effe met het vliegtuig naar de motor-beurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan