R6 2006 2007 Rossi replica kappenset NIEUW!!

PedroR6

MF'er
25 jun 2008
140
0
Roelofarendsveen
Prijsaanpassing: LAAGSTE PRIJS 325 EURO!


Beste mede R6 eigenaren,

Onlangs heb ik onderstaande set gekocht om de mijn 2007 R6 te verfraaien.
Helaas is de passing van de set niet optimaal en vind ik het zonde om de set te monteren op een zo goed als nieuwe motorfiets.

De set is wel supergaaf voor op het circuit. Een stuk lichter dan de originele kappenset en natuurlijk een racy uitstraling.

Ik heb de set via MP gekocht voor 495 euro. Eerst wilde ik de set bestellen via Ebay (verkoper: Auctmarts1), de beste prijs die hij kon maken was omgerekend 580 euro. Ik moet zeggen dat die prijs vlijmscherp is maar de kans dat er nog een schep invoerbelasting bijkomt was mij te groot.

Het is echt een gave set maar hier en daar wijkt het een mm of 5 (bijvoorbeeld bij het stadslichtje) en dat vind ik zonde.

Mijn eigen geld terugvangen gaat niet lukken maar ik hoop dat iemand veel plezier gaat hebben van deze set voor niet teveel geld.

Hier wat foto's:
P1010105.JPG

P1010117.JPG

foutje in de lak:
P1010114.JPG


VRAAGPRIJS: 425 euro

Hoog resolutie foto's kunnen uiteraard gemailed worden!

Emailadres: petervankessel apestaartje gmail.com
Telefoon: 06-250 44 507
 
Laatst bewerkt:
Zijn toch 2 woorden dan? :+

Waar kun je dat laten plakken dan want moet dan wel heel netjes gebeuren!

En mail mij eens je uiterste vraagprijs dan. ;)

r6_alex@hotmail.com
bij bijna elk beletteringsbedrijf, waar ik werk pakken ze complete auto's en bussen in dus een tank moet ook wel lukken :Y
 
Zo iets?

r6_replica_fiat.jpg


Dit lijkt er ook op:

100_4375.jpg


Goeie foto:

fiatr6.jpg


Eventueel kan ik voor ongeveer 80 euries nog een blauwe buddy seatkap regelen. Kan die mooi in de witte folie om er 1 geheel van te maken!
 
300 euro is geboden. Voor een snippertje meer mag het weg. Is de vriendin ook weer blij dat de gang weer netjes is!

Wie biedt!?!
 
Laatst bewerkt:
Kick!

"Koper" laat niets meer van zich horen....

Heb jij nog interesse Alex?

De set mag weg voor 325 euro! Begint in de weg te liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan