R6 2007 racer

GeertJanneke

MF'er
1 mrt 2007
220
0
Naaldwijk
Te koop R6 2007 racer. Er zitten Engelse papieren bij.
Ik heb de motor in 2008 gekocht met 3000 weg kilometers daarna omgebouwd naar circuit racer en nu staat de teller op 10393km. Ik heb er 1 jaar de Z.A.C mee gereden en voor de rest wat circuitdagen. Kuipwerk is met een handspuitbus gespoten dus niet het mooiste. De motor heeft nooit geen rare crashes gehad (op een schuivertjes na). Alleen de vering is vervangen en die is van hyperpro. Voor de rest is de motor geheel standaard. Van 3750 VOOR 3250










 
Laatst bewerkt:
Mooie R6 maar wat ik me afvraag is of er sinds dat je op circuit rijd er ook enig onderhoud aan de motor is verricht. Dus buiten olie verversen ook kleppenstellen, bougies vervangen e.d.
En of het blok open is geweest voor het een of ander.
Dit omdat je er sinds 2008 ongeveer 7000 circuit kilometers mee hebt gereden.
 
Nee blok is nog nooit open geweest. Zou ook niet weten waarom? Hij loopt perfect en gaat gewoon met alle gelijkwaardige 600 mee.
 
Nee blok is nog nooit open geweest. Zou ook niet weten waarom? Hij loopt perfect en gaat gewoon met alle gelijkwaardige 600 mee.

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Wat heb je aan onderhoud de afgelopen jaren aan de motor verricht? Daarbij vraag ik me ook de staat van kettingwielen en ketting af.
 
Tuurlijk wel. Elk jaar nieuwe olie/oliefilter luchtfilter remvloeistof. In 2014 nieuwe bougies en kleppen speling nagekeken. Daarna nog maar een dag of 5 vrijgegeven.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe , r6 2007 met x km loopt prima is standaard en je kan er nog jaren mee knallen ?
Wat is het probleem en zeker voor die prijs?

En even off topic sorry.

Waarom elk jaar los ? Drijfstang lagers ,krukaslagers etc leg me dat is uit ?
Het reviseren van blokken is m,n werk , ben benieuwd. :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe , r6 2007 met x km loopt prima is standaard en je kan er nog jaren mee knallen ?
Wat is het probleem en zeker voor die prijs?

En even off topic sorry.

Waarom elk jaar los ? Drijfstang lagers ,krukaslagers etc leg me dat is uit ?
Het reviseren van blokken is m,n werk , ben benieuwd. :Y

+1

Typische reacties die je tegenwoordig krijgt als je een "ouder" model motor verkoopt.
Begrijp sommige reacties hier niet...

Succes met de verkoop alleszins !! 👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan