R6 2007 ZAC Gereed

Jalting

MF'er
8 okt 2007
116
0
Sommelsdijk
Wegens overstap naar een andere motor bied ik mijn Yamaha R6 2007 aan.

full


full


full


full





Specificaties:

- YEC kabelboom + CPU
- PP-tuning remschakelset
- Geblue print blok
- Volledig aangepaste voorvork met ohlins
- Ohlins TTX achtershock
- Ohlins stuurdemper
- Akraprovic volledig RVS uitlaatsysteem
- 520 tandwielen en ketting

De motor is volgens de ZAC regelementen

Dit alles voor €5750,-

Voor meer foto's mail me even
 
Laatst bewerkt:
Is een leuke prijs voor een leuke motor. Vooral de vering is erg prettig. Maar wat zit er dan precies in de voorvering?
 
Laatst bewerkt:
Nou je hebt de standaard vering. Die bestaat uit een veer en demper.

Nu hebben ze de veer en demper (dus het hele binnen werk) aangepast naar Ohlins.
 
Ik heb er 1,5 half seizoen meegereden voornamelijk ZAC. Doordat er een YEC computer op zit kan de km-stand niet meer afgelezen worden. Maar naar schatting staat er rond de 3500km op.

De motor staat in Sommeldijk zo'n half uurtje rijden vanaf Rotterdam. Of een uur rijden vanaf terneuzen.
 
Ik heb er 1,5 half seizoen meegereden voornamelijk ZAC. Doordat er een YEC computer op zit kan de km-stand niet meer afgelezen worden. Maar naar schatting staat er rond de 3500km op.

De motor staat in Sommeldijk zo'n half uurtje rijden vanaf Rotterdam. Of een uur rijden vanaf terneuzen.

gaaf ding en weinig km :Y
 
Zou je me een PM kunnen sturen met daarin wat meer foto's, info en mooi prijsje? ;)
Toevallig ook setje regen banden erbij te koop?
 
Ik heb er 1,5 half seizoen meegereden voornamelijk ZAC. Doordat er een YEC computer op zit kan de km-stand niet meer afgelezen worden. Maar naar schatting staat er rond de 3500km op.

De motor staat in Sommeldijk zo'n half uurtje rijden vanaf Rotterdam. Of een uur rijden vanaf terneuzen.
Heb jij er 3500km mee gereden sinds 1,5jaar?
Motor is van 2007. Hoeveel km. heeft motor totaal gelopen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan