R6 gehuurd...

Naga

Die hard MF'er
13 sep 2006
896
0
Amsterdam
Ik ben helemaal uit mijn plaat! })

Heb zojuist mijn huur-motortje opgehaald uit wormerveer. Een rooie R6 uit 2004 met 69000km op de teller
angst_2.gif


Het is dus het verkeerde merk....
het is de verkeerde kleur.....
Hij is te afgetrapt en te versleten....
heeft te veel asfalt gezien....
Maar het maakt mij allemaal niet uit. :P

Het was mijn eerste ervaring op een buikschuivertje en ikke ben helemaal
ugly.gif


Geweldig echt waar! Alles ging zo snel
jumping44.gif


Maar toch wel als vanzelf heel rustig aan gedaan hoor. Zoveel power dwingt respect af..althans wel bij mij.

Ben benieuwd hoe het weekend gaat bevallen op het rode monster. Ikke ga pitten.

Cya!
mussweg.gif
 
Ik ben helemaal uit mijn plaat! })

Heb zojuist mijn huur-motortje opgehaald uit wormerveer. Een rooie R6 uit 2004 met 69000km op de teller (Afbeelding)

Het is dus het verkeerde merk....
het is de verkeerde kleur.....
Hij is te afgetrapt en te versleten....
heeft te veel asfalt gezien....
Maar het maakt mij allemaal niet uit. :P

Het was mijn eerste ervaring op een buikschuivertje en ikke ben helemaal (Afbeelding)

Geweldig echt waar! Alles ging zo snel(Afbeelding)

Maar toch wel als vanzelf heel rustig aan gedaan hoor. Zoveel power dwingt respect af..althans wel bij mij.

Ben benieuwd hoe het weekend gaat bevallen op het rode monster. Ikke ga pitten.

Cya! (Afbeelding)

TIP: ga maandag (als je de huurmotor terug hebt ingeleverd) direct naar de eerste de beste dealer die een mooie r6 te koop heeft staan en voorzie je zelf van de :9~ :9~ :9~


Als je t geld hebt tenminste ;)
suc6 met het proefrijden and keep it safe 8-)
 
Ik ben helemaal uit mijn plaat! })

Heb zojuist mijn huur-motortje opgehaald uit wormerveer. Een rooie R6 uit 2004 met 69000km op de teller (Afbeelding)

Het is dus het verkeerde merk....
het is de verkeerde kleur.....
Hij is te afgetrapt en te versleten....
heeft te veel asfalt gezien....
Maar het maakt mij allemaal niet uit. :P

Het was mijn eerste ervaring op een buikschuivertje en ikke ben helemaal (Afbeelding)

Geweldig echt waar! Alles ging zo snel(Afbeelding)

Maar toch wel als vanzelf heel rustig aan gedaan hoor. Zoveel power dwingt respect af..althans wel bij mij.

Ben benieuwd hoe het weekend gaat bevallen op het rode monster. Ikke ga pitten.

Cya! (Afbeelding)

beste merk
goede kleur :9

snel eentje zoeken met minder km's :9~
 
Allebei lelijke hokken, rijden uiteraard waanzinnig goed, maar voor looks moet je een CBR600rr van 2005 kopen.

Muhahaha, rivaliteit tussen de drie groten.

Heb op alle 3 gereden, moet zeggen dat de verschillen niet zo heel groot zijn. Qua zithouding tenminste. De CBR600 RR is wel het meest wendbaar.

Je zal de verschillen pas goed merken als je wat langer op elk mag rondrijden.
 
Ben helemaal verkocht. Heb een heerlijk weekend gehad en ruim 850 km op de teller gezet. Yamaha reed heerlijk en hoewel mijn polsen het soms wel wat zwaar hadden en mijn pink af en toe zelfs helemaal gevoelloos werd, heb ik het hele weekend met een niet af te poetsen smile op mijn gezicht gereden. In mijn nopjes was ik...eindelijk op een buikschuiver!

Dus maandag terug gekomen en meteen de zoektocht naar een motor gestart. Nu ga ik zondag kijken naar een GSXR600 uit 2002....can't wait!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan