R6 GESTOLEN IN AMSTERDAM

dave1978

MF veteraan
10 nov 2008
1.445
0
Flevoland (Almere)
Gestolen in amsterdam 2 dagen geleden van een maat van me.

Motor had hij pas 2 dagen ;( ;(



mv-lp-91.

Framenr: JYARJ111000020348

Blauwe Yamaha R6.

foto komt zsm....
 
Plaatje er direct bij:

584561004_6_J9YG.jpeg


Zuur man, zal mijn ogen open houden. Worden er wel veel gestolen laatste tijd -O-

Succes ermee!
 
Gestolen in amsterdam 2 dagen geleden van een maat van me.

Motor had hij pas 2 dagen ;( ;(



mv-lp-91.

Framenr: JYARJ111000020348

Blauwe Yamaha R6.

foto komt zsm....


Jee, da's sneu '( Ik hoop dat hij goed verzekerd was. Anders zou ik hem zelf noooooit in Amsterdam hebben neergezet. Zelfs niet met 10 sloten :N
 
Kutkutkut, vuile vieze (*&%&#$^%*)_... :(

Ik zal m'n doppen open houden al vraag ik me af of dat zin heeft..
 
-O- Sucks.

Houd me ogen open.. voor zover het zin heeft.
Motor is of al in Roemenie/Albanie of staat in 1000 stukken op ebay.
 
Ja het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik er nog 2 dagen op kunnen rijden :(

ps Hij is verzekerd. Maar de verzekering zal hier denk ik ook niet al te vrolijk van worden. Hopelijk gaat het allemaal goed!
 
Laatst bewerkt:
Damn, dit is wel erg zuur!

Succes met de verzekering, want ik denk dat je je motor niet zo snel meer terug zult vinden :/
 
Laatst bewerkt:
2 weken geleden is mijn R1 ook gestolen. Garage opengebroken. R1 2005 weg incl. pak en laarzen van Alpinestars.

[Imgatt]
full
 
Ja het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik er nog 2 dagen op kunnen rijden :(

ps Hij is verzekerd. Maar de verzekering zal hier denk ik ook niet al te vrolijk van worden. Hopelijk gaat het allemaal goed!

Sterkte met de afwikkeling. Je moet in ieder geval 30 dagen wachten voor dat de verzekering gaat uitkeren. Ik hoop dat ze hem niet meer vinden. Je hebt altijd schade aan je motor en je weet niet wat er mee gebeurt is!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan