R6 Hoeveel Km nog na aangeven tank leeg?

Waarom gaat mijn lampje altijd al na 170km branden '(

Damned 300 km voordat het lampje gaat branden :o :?
Is een Goldwing niks voor je? :')
 
Ik rij met de FS ongeveer 1 op 17 (zomers zuiniger dan s'winters :? ) ik heb een 18 liter tank meestal gaat de indicator branden bij ~ 225 KM

dus in theorie kan ik 300 km rijden

maar dat is dan wel woonwerk zaandam - schiphol in de spits dus gem. snelheid is laag.
 
Ook ik heb een R6 2001 en ik kom ook rond de 200 km voordat het lampje gaat branden.

Ligt wel een beetje aan hoe ik heb gereden. :P
Pas ging het lampje al branden rond de 154 km....... B|

Max. wat ik op reserve heb gereden was ongeveer 26-27 km,maar kneep hem wel !
 
ik heb ook een R6 uit 2001 - en hij gaat elke keer branden op ongeveer 200 .
mijn thundercat van 1998 ging altijd tussen de 300-340 Km . maar ja misschien moet ik maar een was rustiger gaan rijden en haal ik die 300 KM ook met mijn R6 . scheelt me toch weer in mijn centen :)
 
kenniet. als ik "normaal" reed op me r6 kon ik max 200 km rijden voordat het lampje begon te branden.

misschien moet je een keer 100 km/h naast iemand rijden. als bij de ander een andere snelheid aangegeven wordt moet waarschijnlijk je teller geijkt worden, maar lijkt me eigenlijk sterk dat ie zoveel af kan wijken...
 
Rijd ook een r6 bj 2000 maar na 200km gaat ie wel branden idd.. dus nee zo lang gaat
ie bij mij niet mee das wel knap..
Gewoon op tijd tanken is ook wel handig haha
 
Mijne brand na 220 km give or take 5 km.

Daarna durf ik er nog makkelijk 40 km mee te rijden. Zit een 17 liter tank in en het meeste wat ik er ooit in heb gekregen wat 16,1 liter... Dus had nog makkelijk 50 kunnen halen. Maarja tank zo leeg rijden schijnt weer niet goed te zijn met vuil in je carbs ed..
 
doe mij ook zo'n R6 die pas bij 300km op zn reserve springt :+
ruilen??????????? :P
mijn reserve lampje gaat al branden bij de 180/190 km.....
 
Hmm heb ik dan een rare motor ofzo, het is niet dat ik altijd wind mee heb? Heb vanmiddag weer getankt en het lichtje begon bij nu bij 287 km te branden. Ik rijd meestal stevig door, wat raar dan dat andere 2001 modellen maar rond de 200 km kunnen hebben op een tank van 17 liter...
 
Hmm heb ik dan een rare motor ofzo, het is niet dat ik altijd wind mee heb? Heb vanmiddag weer getankt en het lichtje begon bij nu bij 287 km te branden. Ik rijd meestal stevig door, wat raar dan dat andere 2001 modellen maar rond de 200 km kunnen hebben op een tank van 17 liter...


ik denk dat jou wielen 2x zo groot zijn dus dat je met 1L 2x zoveel af kan leggen :Y *O*
 
Hmm heb ik dan een rare motor ofzo, het is niet dat ik altijd wind mee heb? Heb vanmiddag weer getankt en het lichtje begon bij nu bij 287 km te branden. Ik rijd meestal stevig door, wat raar dan dat andere 2001 modellen maar rond de 200 km kunnen hebben op een tank van 17 liter...


Good Morning !!

Hebben jullie misschien nog een extra stukkie tank ergens zitten _O- ofzo hihi
of rijden jullie zuiniger ;)
:Z Op naar het werk tot later :W
 
Als ik eerste 5 km rijdt naar de aanhangwagen dan 40 naar werk achter de blik, en dan terug de laatste 5km naar werk op de motor, kan ik ook makeklijk 4 weken rijden!!!!!
Vals speler, ik heb een FZ6-N, en kan rond de 240km doen voordat ie gaat branden......
Maar 300km?!?!? ruilen???!!!!
 
kenniet. als ik "normaal" reed op me r6 kon ik max 200 km rijden voordat het lampje begon te branden.

misschien moet je een keer 100 km/h naast iemand rijden. als bij de ander een andere snelheid aangegeven wordt moet waarschijnlijk je teller geijkt worden, maar lijkt me eigenlijk sterk dat ie zoveel af kan wijken...


pylke2 rijdt vast met V-Power

:+
 
Ik rijd elke dag van ALkmaar naar Amsterdam, veel file maar vaak wel constant rijden...ongeveer 140 á 150 km/uur. Het is 50 km heen en dan 50 terug. en ik tank om de drie dagen! Vanmiddag getankt, stond 293 km op de dagteller. Ik heb een R6 uit 2001

Knap hoor, ook bij die van mij gaat toch echt zo om en de nabij de 200 km het lampje branden en de ervaring leerde dat er daarna nog 53km gereden kon worden. :X
 
kenniet. als ik "normaal" reed op me r6 kon ik max 200 km rijden voordat het lampje begon te branden.

misschien moet je een keer 100 km/h naast iemand rijden. als bij de ander een andere snelheid aangegeven wordt moet waarschijnlijk je teller geijkt worden, maar lijkt me eigenlijk sterk dat ie zoveel af kan wijken...

Of je rijd een keer met de GPS en vergelijkt de afstanden.
 
Mijn appie rs125 rijd 1 op 20 en k rij nog best door :P.

Maja kom ook op 200 uit met me 10L tankje :( (jah me reserve werkt niet zo :()

Gewoon toen ik net had helemaal afgetankt
dagteller op 0 en gassen

haalde 125 toen reserve geprobeert werkte niet.
toen ma tanken weer 10.nogwa L erin dusja 1 op 20.nogwa

maja bij 200 altijd ff tanken bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan