R6 Hoeveel Km nog na aangeven tank leeg?

Hmm heb ik dan een rare motor ofzo, het is niet dat ik altijd wind mee heb? Heb vanmiddag weer getankt en het lichtje begon bij nu bij 287 km te branden. Ik rijd meestal stevig door, wat raar dan dat andere 2001 modellen maar rond de 200 km kunnen hebben op een tank van 17 liter...


pfff niet normaal hooor, bij mij gaat ie branden bij 180-190km. Maargoed ik rij erop zoals je zou meoten rijden ;)
 
300 km op 1 tank _O-
Dat kan toch helemaal niet B|

Of rij je als de Knight Rider mee in een trialer?

Dat zijn bijna 2 tanken met de R1 bij mij :z
 
250?.... hmm max 200, ik heb eens een lege tank gehad(incl reserve) bij 220!
Maarja dat zal wel weer aan m'n rijstijl liggen...
 
kenniet. als ik "normaal" reed op me r6 kon ik max 200 km rijden voordat het lampje begon te branden.

misschien moet je een keer 100 km/h naast iemand rijden. als bij de ander een andere snelheid aangegeven wordt moet waarschijnlijk je teller geijkt worden, maar lijkt me eigenlijk sterk dat ie zoveel af kan wijken...
Het zou een andere vertanding kunnen zijn... Wel een héle vage :+
 
Mijn appie rs125 rijd 1 op 20 en k rij nog best door :P.

Maja kom ook op 200 uit met me 10L tankje :( (jah me reserve werkt niet zo :()

Gewoon toen ik net had helemaal afgetankt
dagteller op 0 en gassen

haalde 125 toen reserve geprobeert werkte niet.
toen ma tanken weer 10.nogwa L erin dusja 1 op 20.nogwa

maja bij 200 altijd ff tanken bij mij.
Vrij moeilijk verhaal :X
 
Ik heb een R6, en als ik ongeveer 300 km gereden heb komt mijn brandstofindicator naar voren. Ik heb laatst ongeveer 40 km nog moeten rijden naar een tankstation, maar toen ging er bijna 14.5 liter benzine in...zijn er mensen met ervaring? Ik weet dat je brandstofverbruik beinvloedbaar is dmv weerstand etc..

Bvd :}

300 km?

...en dan pas op reserve...

:?

Of je hebt een extra grote benzinetank, of je hebt DE manier gevonden om super zuinig te rijden. *O*

Ik mag blij zijn als ik 220 km haal op me normale tank. (14 liter) Dan gaat die over op reserve. (4 liter) En dan kan ik nog ongeveer 60 km verder rijden...voordat de motor er mee stopt...

-O-
 
Laatst bewerkt:
Het is mij gelukt om 260km op 1 tank te rijden, ik had nog over.
Tijdens het tanken ging er 14 liter in.
Mijn CBR600F heeft 17L - 3L reserve. Dus ik was best leeg.

Ik denk dat ik op 17L ongeveer 320 km kan rijden.

Als het moet kan ik dus best zuinig rijden, maar ach....het is en blijft een motor, dus let er niet echt op.
 
tjah ik heb een r1 van 2001 en het gemiddelde wat ik haal voordat me lampje gaat branden is 215km en het maximale op me reserve heb ik 65km gereden op de snelweg laagtoerig en heel erg zweten en aangezien een r6 hoogtoeriger is vind ik het heel knap als je 300km haalt voordat je lampje gaat branden heb je er soms trappers op of bandenmaat 80 geef mij effe de vormule om zo zuinig te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan