r6 is bijna klaar (piccies)

achterkantnieuw.jpg


voorkant.JPG


zijkantnieuw.jpg


:} mooiii
 
Echt fantastisch...zo wil ik mijn R6 dus in circuittrim hebben...racing-polyester racekuipen erop..en mn schade tank ook zwart..... *D
 
Btw....nu verwachten we je natuurlijk komend seizoen wel een keertje in Vlissingen en omstreken....zie Rijden in Zeeland in waar is wat te doen... :}
 
Berkmoes, vrijdag gaan rijden met mooi weer? Moet wel m'n motor dan al terug hebben, staat nog bij m'n vader. Weer een hele week met de motor naar het werk geweest? Het wordt eens tijd voor een testritje he })

(dan mag jij eens voelen aan de brute kracht van een GPZ O-) )
 
Btw....nu verwachten we je natuurlijk komend seizoen wel een keertje in Vlissingen en omstreken....zie Rijden in Zeeland in waar is wat te doen... :}

Dat zal ik zeker wel eens doen.

@smet: stuur maar een berichtje ik ben vrijdag om 1300 uur thuis.
 
Ik heb deze niet gekocht bij hp motors, maar van een maat van me.
Er was wat kuipschade aan en twee deuken in de tank.
Zodoende is hij overgespoten in kosmos zwart. Er staat ongeveer 10000 km op de teller. Het is eigenlijk model 2000, maar ik heb er een model 2001 achterkant opgezet. De motor zelf is pas in 2001 op kenteken gekomen. knipperlichten zitten op de plaats van de stadslichten.(bovenaan in koplamp)
Dus als er iemand suggesties heeft om de gaten van de originele knipperlichten weg te werken hoor ik dat graag van hem/haar.
mvg berkmoes
 
Terug
Bovenaan Onderaan