R6 kont ombouw 98'fireblade

vandaag even een alu accubak gemaakt.

het zwarte aluminium was op :9 dus wordt het matzwart gespoten :+







 
Laatst bewerkt:
weer even een update,

de hugger en kappen liggen bij de spuiter.

het subframe is gebeitst(RVS) en de accubak is matzwart gespoten.
alle bedrading is verlengd.

Uitlaat is ook al bijna klaar, alleen nog wachten op rvs lasbocht die ik besteld heb!
slijp de lassen niet weg, vind het wel mooi staan!









 
Laatst bewerkt:
Gisteravond de gespoten kontdelen en hugger weer gemonteerd, superstrak gespoten!
sticker is zelf gemaakt.

het kuipruitje gaat er weer af, deze is te hoog en staat niet mooi!

iemand een idee voor het voorspatbord? dit is wel een groot massief ding! misschien de zaag erin?

hieronder wat foto's hoe hij er nu bij staat. bijna klaar dus!



 
netjes gedaan hoor. Ziet er strak uit.

Is het niet een idee om het voorspatbord, het voorste stukje in te korten. en dan in de zelfde lijn als die luchtsleufen.
 
Gisteravond de gespoten kontdelen en hugger weer gemonteerd, superstrak gespoten!
sticker is zelf gemaakt.

het kuipruitje gaat er weer af, deze is te hoog en staat niet mooi!

iemand een idee voor het voorspatbord? dit is wel een groot massief ding! misschien de zaag erin?

hieronder wat foto's hoe hij er nu bij staat. bijna klaar dus!

[~[url="http://ultraxs.com/image-F269_4AF4086A.jpg"]afbeelding~][/url]

[~[url="http://ultraxs.com/image-026C_4AF4086A.jpg"]afbeelding~][/url]

Volgens mij moet je nog ff naar die uitlaat kijken :+
Voor de rest ziet het er gaaf uit *O*
 
Ben toch blij dat ik even gereageerd had in het begin van dit topic en dat dit topic daardoor meteen in m'n "reacact" stond zodat ik het regelmatig op een makkelijke manier kon volgen.

Ik had in het begin m'n twijfels aan het totaalplaatje maar het geheel lijkt op de foto's nu toch wel érg mooi te worden :Y Waarvoor uiteraard hulde aan TS _O-

Misschien het zadeltje achter nog rood (laten?) bekleden in plaats van dat zwart óf covertje ... maar da's iets van latere zorg, denk ik.
 
Ben toch blij dat ik even gereageerd had in het begin van dit topic en dat dit topic daardoor meteen in m'n "reacact" stond zodat ik het regelmatig op een makkelijke manier kon volgen.

Ik had in het begin m'n twijfels aan het totaalplaatje maar het geheel lijkt op de foto's nu toch wel érg mooi te worden :Y Waarvoor uiteraard hulde aan TS _O-

Misschien het zadeltje achter nog rood (laten?) bekleden in plaats van dat zwart óf covertje ... maar da's iets van latere zorg, denk ik.


komt op den duur een duocover op heb ik begrepen van de eigenaar. :]
 
Laatst bewerkt:
Hulde aan TS? wie is dat? :?

komt op den duur een duocover op heb ik begrepen van de eigenaar. :]


TS = Topic Starter :+ Uwes, dus

Enneuh ... de eigenaar kan ook het huidige zadeltje rood laten bekleden.... dan kán er iemand achterop waneer dat gewenst is, én is het, als er niemand op zit óók in de juiste kleur.

Voorbeeld:

wimmel_1.jpg


M'n eigen fiets ... dus dan mág 't.

Seatcovertje zit er normailter op, maar dit kan dus óók :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan