R6 meeting

Datum meeting

  • 2-8

    Stemmen: 1 4,3%
  • 9-8

    Stemmen: 1 4,3%
  • 16-8

    Stemmen: 2 8,7%
  • 23-8

    Stemmen: 19 82,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
eerste foto's :)

het "doorrij chickie" :P

AdindaR6meeting2009.jpg


deel van ons eigen cluppie: Joshi,Sonny,koecky en Bianca1

R6meeting2009.jpg


R6meeting2009Gorinchem-1.jpg


R6meeting2009Gorinchem.jpg
 
Het was inderdaad een heerlijk dagje en een leuke opkomst qua mensen.
Vanmorgen met 2 vetrokken, en vanaf de mac met 30 weg gereden. Jammer dat we na het eerste licht al een deel kwijt waren :)
Lekdijk ging ook goed, sommige stukken deden me denken aan de Nurenburgring maar het ging goed door. Geslaagd en voor herhaling vatbaar.

Greets Dennis
 
was echt super gezellig filmpje wat ik heb op genomen zo wel bij de mc als op de
A27 zal binnen kort wel verschijnen moet even veel knippen en plakken doen
pak ook even een paar foto hier van weg dus dat je het maar weet
was weer geslaagde dag :} :} :}
 
Het was een leuke meeting.
Toch nog wat r6en bij elkaar gezien.
(mijn R6 stond aan de overkant naast de Suzuki).

Groetjes Bart :) .
 
Laatst bewerkt:
op weg naar de R6 meeting

* koecky
* mijn R6 oma...oftewel FZR600R
* R6-9R
* Artie
* Sonny
* Bianca1
en
* Adindah alias de doorrij chick..... :P

:W

full
 
Laatst bewerkt:
Mensen ik vond het een gezellige en geslaagde meeting, jammer dat ik de afslag niet meer kon halen maar de volgende rit ben ik er weer bij! :) ...Ook idd leuk om eindelijk is gezichten te plaatsen bij al die debielen van het forum :+ :P ...

Ik ben zeer benieuwd naar de film :Y ...
 
Mensen ik vond het een gezellige en geslaagde meeting, jammer dat ik de afslag niet meer kon halen maar de volgende rit ben ik er weer bij! :) ...Ook idd leuk om eindelijk is gezichten te plaatsen bij al die debielen van het forum :+ :P ...

Ik ben zeer benieuwd naar de film :Y ...

Debielen... hoor hem :r


:+ :+
 
Ik zie het al... jullie komen duidelijk witte r6-en tekort. Hoop dat ik er een andere keer bij kan zijn!


Ja volgens mij was ik de enige echt witte R6 :P


Ik vond het ook leuk even wat mensen te hebben gesproken.
Zonde dat je de afslag miste Ruben, maarja we moesten ook wel heel plotseling eraf...

Nu maar weer m'n nest in, gaar van het bbq'n net...morgen weer werken :r
 
Debielen... hoor hem :r


:+ :+

Okeoke niet iedereen dan maar wel een aantal waaronder ik zelf ook ;) ...

Iemand toevallig hart van nederland nog gezien over hoek van holland?...Er zit een grote kans in dat ik dus serieus de 3 schutters voorbij heb zien lopen voor me neus :/ ...Het is nu alleen zo moeilijk voor me te halen!...Ergens komt die gast in die blauwe trui me bekend voor, maar weet het niet zeker...Ze liepen tegen mij en een vriend van mij aan, vlak voor we dus mensen hoorden zeggen dat er geschoten werd of zelf de schoten hoorden...
En de hele houding en lichaamstaal vond ik al vaag maar had zoiets van het zal wel...mjaaa later begon het dus pas echt door te dringen dat ze er wat mee te maken zouden kunnen hebben...

En dan wordt er vanavond gezegd bij hart van nederland dat het zou gaan om 3 schutters... :/ ...Ik ben ff beetje raar nou...
 
Was een leuke bijeenkomst!

Om het af te leren nog een paar keer het klaverblad genomen en vervolgens naar huis terug gereden.

Hoop dat de volgende nóg groter is!!!
 
Het was een mooi dagje mensen *O* Leuk idd om een paar gezichten te zien achter die namen. Mooie opkomst ook, helaas kon ik niet meer mee rijden langs de lekdijk....



Okeoke niet iedereen dan maar wel een aantal waaronder ik zelf ook ;) ...

Iemand toevallig hart van nederland nog gezien over hoek van holland?...Er zit een grote kans in dat ik dus serieus de 3 schutters voorbij heb zien lopen voor me neus :/ ...Het is nu alleen zo moeilijk voor me te halen!...Ergens komt die gast in die blauwe trui me bekend voor, maar weet het niet zeker...Ze liepen tegen mij en een vriend van mij aan, vlak voor we dus mensen hoorden zeggen dat er geschoten werd of zelf de schoten hoorden...
En de hele houding en lichaamstaal vond ik al vaag maar had zoiets van het zal wel...mjaaa later begon het dus pas echt door te dringen dat ze er wat mee te maken zouden kunnen hebben...

En dan wordt er vanavond gezegd bij hart van nederland dat het zou gaan om 3 schutters... :/ ...Ik ben ff beetje raar nou...

Zat het ff te kijken net, zou wel zieke shit zijn als hij jouw biertje uit je hand gooit en jij er wat van zegt om vervolgens een gun in je nek te krijgen. Stelletje mongolen :? Zoals ik het net hoorde valt het me nog mee dat er maar 1 dode is....
 
Okeoke niet iedereen dan maar wel een aantal waaronder ik zelf ook ;) ...

Iemand toevallig hart van nederland nog gezien over hoek van holland?...Er zit een grote kans in dat ik dus serieus de 3 schutters voorbij heb zien lopen voor me neus :/ ...Het is nu alleen zo moeilijk voor me te halen!...Ergens komt die gast in die blauwe trui me bekend voor, maar weet het niet zeker...Ze liepen tegen mij en een vriend van mij aan, vlak voor we dus mensen hoorden zeggen dat er geschoten werd of zelf de schoten hoorden...
En de hele houding en lichaamstaal vond ik al vaag maar had zoiets van het zal wel...mjaaa later begon het dus pas echt door te dringen dat ze er wat mee te maken zouden kunnen hebben...

En dan wordt er vanavond gezegd bij hart van nederland dat het zou gaan om 3 schutters... :/ ...Ik ben ff beetje raar nou...
Tja je gaat dingen afvragen in je hoofd :/ Sterkte ermee, want het is geen fijne ervaring om mee te maken -O-
 
Ik ben bang dat gister tijdens de R6 meeting het mijn laatste rit is geweest...kan het nog steeds niet echt geloven maar hij is dus echt weg...heb al aangifte gedaan en ook de verzekering heb ik op de hoogte gesteld...

Gister was helaas de laatste keer dus dat ik hem mooi zag staan met zijn mooie gepoetste uiterlijk...uiteindelijk nog bij de kinderdijk mooie foto's geschoten, tevens de laatste dus...
 
Ik ben bang dat gister tijdens de R6 meeting het mijn laatste rit is geweest...kan het nog steeds niet echt geloven maar hij is dus echt weg...heb al aangifte gedaan en ook de verzekering heb ik op de hoogte gesteld...

Gister was helaas de laatste keer dus dat ik hem mooi zag staan met zijn mooie gepoetste uiterlijk...uiteindelijk nog bij de kinderdijk mooie foto's geschoten, tevens de laatste dus...


is je motor gejat? B|
 
Yep :( ...Alleen kan het zelf ook nog niet echt geloven, het was enigzins me alles, motorrijden betekend echt heel erg veel voor me!...Dusss maar het is nu maar ff afwachten!...


ja ik snap hoe dat voelt.. zal nog wel beroerder worden als het door dringt.
niet te geloven, je werkt er hard voor en je kan je in je passie uitleven en dan
opeens weg alsof het nix is/was hoe zuur
 
Ik zie het net te laat dat er een meeting was. Ik zag dat er geen gele R6 waren dus de volgende keer ben ik er hopelijk bij.

YamahaBiker shit man dat je R6 is gejat. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan